The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να βελτιώσετε την απόδοση του website σας με 5 απλούς τρόπους (traffic και conversion rate)

Dimitra Kasapoglou


Δεν είναι μυστικό ότι όταν ένας ιστότοπος φορτώνει αργά ή όταν ο χρήστης χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να μεταβεί από σελίδα σε σελίδα, συχνά αποχωρεί από το website. Όποιος και αν είναι ο βαθμός ενδιαφέροντός του, το γεγονός ότι περιμένει – και στη συνέχεια περιμένει λίγο περισσότερο μέχρι να φορτώσει και η επόμενη σελίδα- του δίνει το κίνητρο που χρειάζεται για να αναζητήσει έναν παρόμοιο ιστότοπο που θα φορτώσει σε ένα αποδεκτό χρονικό διάστημα.

Αν θέλετε να σημειώσετε ένα υψηλότερο engagement rate και κατ’ επέκταση ένα υψηλότερο conversion rate, χρειάζεστε έναν κεντρικό server που θα παρέχει περισσότερο εύρος έτσι ώστε τα εικαστικά των σελίδων σας να φορτώνουν γρήγορα ακόμη και σε πιο αργές συνδέσεις.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας και ενδεχομένως σας βοηθήσουν να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες.

1.  Το λευκό background είναι πραγματικά φίλος σας

Tο λευκό background είναι ένας κενός χώρος που δεν περιλαμβάνει εικόνες, εικονίδια, μενού και άλλα στοιχεία. Παρόλο που σίγουρα θέλετε η σελίδα σας να έχει αρκετά στοιχεία ώστε να είναι ελκυστική, εάν ξεπεράσετε τα όρια μπορεί να επηρεάσετε την εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπό σας αρνητικά.

Αν και ο οπτικός αντίκτυπος στον επισκέπτη είναι σημαντικός, υπάρχει και ένας άλλος λόγος για τον οποίο έχει σημασία ο λευκός χώρος. Χρησιμοποιώντας την προσέγγιση “less is more” στη στρατηγική σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας, είναι δυνατό να δημιουργήσετε σελίδες που έχουν όσο ακριβώς περιεχόμενο χρειάζεται ώστε να κάνουν τον επισκέπτη χαρούμενο, αλλά όχι τόσο ώστε να απαιτείται υπερβολικός χρόνος για να φορτώσει η σελίδα. Αυτή η ισορροπία αυξάνει τις πιθανότητες μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες.

2. Σχεδιασμός σελίδων που ανταποκρίνονται σε κάθε συσκευή

Η ανταπόκριση έχει γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας για κάθε ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα. Ενώ οι επιτραπέζιοι υπολογιστές παραμένουν στην αγορά, η πλειοψηφία των χρηστών του Internet προτιμούν συσκευές όπως τηλέφωνα, tablets και φορητούς υπολογιστές. Οι σελίδες που έχουν σχεδιαστεί για μεγαλύτερες οθόνες μπορεί να εμφανίζονται ωραία σε φορητούς υπολογιστές, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα εμφανίζονται το ίδιο καλά σε tablets ή οθόνες τηλεφώνου.

Είναι αλήθεια ότι θα μπορούσατε να σχεδιάσετε ένα τυπικό σύνολο σελίδων και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσετε στοιχεία για την προσαρμογή τους σε κινητά. Θα μπορούσατε ακόμη να δημιουργήσετε μια εφαρμογή που εμφανίζεται ωραία σε τηλέφωνα ή tablets. Αντ’ αυτού, γιατί να μην σχεδιάσετε ένα πρωταρχικό site που θα φαίνεται ωραίο σε οποιαδήποτε συσκευή;

Η αξία ενός responsive website είναι ότι φορτώνει γρήγορα σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Η απόδοση και η ταχύτητά του δεν επηρεάζονται από τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες σας είναι συνδεδεμένοι στο Internet, συνεπώς μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι οι σελίδες του ιστότοπού σας φορτώνουν γρήγορα σε οποιαδήποτε συσκευή.

3. Αξιολογήστε τι παίρνετε από τον τρέχοντα οικοδεσπότη ιστού σας

Αυτές τις μέρες, όλοι οι οικοδεσπότες ιστού προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ποιότητα, τα χαρακτηριστικά και το επίπεδο υποστήριξης είναι επίσης τα ίδια. Προσοχή γιατί συνήθως υπάρχουν σοβαρές διαφορές μεταξύ των υπηρεσιών που προσφέρουν και κυρίως της ποιότητάς τους.

Σας προτείνουμε να προσλάβετε μια third party εταιρία για να διεξάγει έρευνα σχετικά με την απόδοση του παρόχου σας και τον τρόπο που πραγματοποιεί τις μετρήσεις στον ιστότοπό σας. Μέσα από αυτό τον έλεγχο  θα μάθετε εάν έχετε πρόσβαση στο εύρος ζώνης που καθορίζεται στη συμφωνία σας με τον πάροχο. Ακόμη θα ελέγξετε τι κάνει η συγκεκριμένη εταιρία για να σας προσφέρει ισχυρό τοίχος ασφάλειας. Υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές για ανακατεύθυνση σε εφεδρικό πάροχο, εάν είναι απαραίτητο; Εάν οι απαντήσεις που παίρνετε δεν είναι αυτές που ελπίζατε, ήρθε η ώρα να κάνετε κάποια αλλαγή στον πάροχο σας.

4. Συνεργαστείτε με ένα αξιόπιστο third party για τη διατήρηση του CMS σας

Παρόλο που πάντα θέλετε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της ιστοσελίδας σας, δεν υπάρχει τίποτα κακό αναφορικά με την ανάπτυξη σχέσεων με μια third party εταιρία. Αυτοί οι συνεργάτες σας μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση διάφορων πτυχών της λειτουργίας του ιστότοπού σας.

Για παράδειγμα, δεν θα ήταν ωραίο να έχετε έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να παρακολουθεί τον ιστότοπό σας και να αναλάβει δράση εάν εμφανισθεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Η επιλογή third party όπως είναι το WordPress, ή κάποιο άλλο μέρος, σημαίνει ότι μπορείτε να κινηθείτε ταχύτερα και να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανές οικονομικές ζημίες που ίσως προκληθούν από τον χρόνο διακοπής λειτουργίας λόγω τεχνικού προβλήματος.

5. Παρακολουθήστε τους χρόνους φόρτωσης της σελίδας σας

Σύμφωνα με την Google, ο ιδανικός χρόνος για τη φόρτωση της ιστοσελίδας σας είναι μόλις τρία δευτερόλεπτα. Για να το θέσουμε αλλιώς, η Google πραγματοποίησε ανάλυση 900.000 landing pages για κινητά που καλύπτουν 126 χώρες. Μέσα από την ανάλυση διαπιστώθηκε ότι για το 70% των σελίδων απαιτούνται κατά μέσο όρο επτά δευτερόλεπτα για την πλήρη φόρτωσή τους.

Σκεφτείτε πώς σχεδιάζονται οι σελίδες και σκεφτείτε τον μέσο χρόνο φόρτωσης. Ενώ τρία δευτερόλεπτα μπορεί να μην φαίνονται πολλά, στην πραγματικότητα είναι αρκετά για έναν ανυπόμονο επισκέπτη που αναμένει άμεσα αποτελέσματα.

Εάν είναι δυνατόν, κρατήστε τον χρόνου φόρτωσης της σελίδας σας πέντε δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Και πάλι, δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε εάν ο επισκέπτης βρίσκεται σε αργή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Και εάν ψάχνετε να βρείτε το συμπέρασμα, αυτό είναι μόνο ένα. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πραγματοποιήσετε μια πλήρη αξιολόγηση του τρέχοντος σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μερικές μικρές αλλαγές στο σχεδιασμό της σελίδας να βελτιώσουν σημαντικά την ταχύτητα φόρτωσης του site σας.

Advertising · How To · Online Marketing · Social Media

conversion rate · conversions · mobile traffic · web traffic · website

Brand & Marketing Managers

Media · Technology

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο