The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να δημιουργήσετε μια καλύτερη στρατηγική marketing όσον αφορά τις κριτικές των brand σας!

Rafaela Plataniti


Καλό μήνα σε όλους! Η ομάδα του suit.gr είναι και πάλι εδώ και επέστρεψε δριμύτερη κοντά σας! Ελπίζουμε να απολαύσατε τις καλοκαιρινές σας διακοπές και να είστε όλοι έτοιμοι για μία ακόμη δυναμική σεζόν!

Ας ξεκινήσουμε με ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, λοιπόν, που αφορά στις κριτικές για το brand σας!

Στην εποχή των ψηφιακών επικοινωνιών, οι εταιρείες οφείλουν να έχουν μια σωστή στρατηγική όσον αφορά τις κριτικές των brand τους προκειμένου να εξασφαλίσουν μια καλή φήμη.

Για τον λόγο αυτό παρακάτω θα αναφέρουμε μερικά σημεία κλειδιά που πρέπει να δίνετε σημασία:

1. Κριτικές με αστεράκια

Αν η αξιολόγηση του brand σας είναι χαμηλότερη από 3 αστεράκια στο διαδίκτυο ή στη σελίδα σας, οι καταναλωτές θα στραφούν σε ένα brand με υψηλότερη βαθμολογία.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών έχουν στο μυαλό τους, μια minimum αξιολόγηση της τάξεως των 3 αστεριών ώστε να ασχοληθούν με ένα brand.

Για να έχετε κι εσείς λοιπόν μια πληρέστερη εικόνα της γενικότερης αντίληψης που επικρατεί παρακολουθείστε την εξής μελέτη:

  • Για τα 5 αστέρια – Το 8% των καταναλωτών δήλωσαν ότι δεν θα ασχολούνταν με ένα brand ή μια επιχείρηση αν δεν είχε βαθμολογία πέντε αστέρων.
  • Για τα 4 αστέρια – Το 37% επιθυμούν να δουν βαθμολογία τεσσάρων αστέρων.
  • Για τα 3 αστέρια – Το 42% δεν θα αγόραζε από μια επιχείρηση με λιγότερα από τρία αστέρια.
  • Για τα 2 αστέρια – Μόλις το 9% θα χρησιμοποιούσε μια επιχείρηση με βαθμολογία χαμηλότερων των 2 αστέρων.
  • Για το 1 αστέρι – Μόνο το 5% των καταναλωτών δήλωσε πως θα χρησιμοποιούσε μια επιχείρηση με βαθμολογία ενός αστεριού.

Επομένως καταλαβαίνουμε πως η κριτική που λαμβάνετε δε χρειάζεται να είναι τέλεια, αλλά να συγκεντρώνει κατά μέσο όρο 3 αστεράκια, ώστε να μπορούν να εμπιστευτούν το brand σας οι καταναλωτές.

2. Η ποσότητα των κριτικών σας

Ο αριθμός των κριτικών που συγκεντρώνει τo brand σας παίζει κι αυτός έναν αρκετά καθοριστικό ρόλο.

Ο περισσότερος κόσμος θέλει να διαβάσει τουλάχιστον 4- 6 κριτικές πριν χρησιμοποιήσει ένα brand.

3. H ποιότητα των κριτικών

Όσο κι αν σας προκαλεί εντύπωση, ο κόσμος ενδιαφέρεται να διαβάζει ποιοτικές κριτικές και όχι μονολεκτικές προτάσεις.

Φυσικά κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα στο χέρι της εταιρείας σας, αλλά ένα είναι σίγουρο όσες περισσότερες κριτικές λαμβάνετε αυξάνονται και οι πιθανότητες να πετύχετε και καλύτερες κριτικές.

4. Το πόσο πρόσφατες είναι οι κριτικές που έχετε στη σελίδα ή το site σας

Αν οι κριτικές που έχετε στη σελίδα είναι πολύ παλιές, το πιθανότερο είναι οι καταναλωτές να μην σας εμπιστευτούν.

Επομένως να μερικά βήματα για αποκτάτε καλύτερες κριτικές:

1) Ελέγχετε συχνά σε sites και στο διαδίκτυο για το τι γράφετε γύρω από το brand σας (Google, Bing,Trip Advisor,Facebook κ.τ.λ.)

2) Κρατήστε σημειώσεις από τις κριτικές που λαμβάνετε (κρατήστε σημειώσεις με τις καλύτερες και χειρότερες κριτικές, ώστε να ξέρετε που να εστιάσετε τις προσπάθειές σας).

3) Ξεκινήστε να συγκεντρώνετε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις  των χρηστών σας. Έχοντας τις ηλ. διευθύνσεις των πελατών σας, θα μπορείτε στο μέλλον να τους στέλνετε emails για να ρωτήσετε τη γνώμη τους και το πόσο ευχαριστημένοι έμειναν από το brand σας.

4) Διατηρείστε επαφή με τους καταναλωτές. Μην αφήνετε τίποτα αναπάντητο, ακόμα και μια αρνητική κριτική χρειάζεται απάντηση από εσάς. Ο κόσμος θα εκτιμήσει την προσπάθεια που κάνατε.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι είναι σημαντικό να κάνετε προληπτικές προσπάθειες, πέραν της παροχής καλύτερων υπηρεσιών από μόνοι σας, για να ενισχύσετε την απόδοσή σας. Δεν είναι εύκολο και δεν υπάρχει κανένας οριστικός καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό, αλλά πρέπει να εξετάσετε πώς οι κριτικές αντανακλούν την επιχείρησή σας και πως μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε.

 

How To · Online Marketing · Opinion · Social Media · user experience

brand · facebook reviews · marketing strategies · online reviews · reviews

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Research

Rafaela Plataniti

Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Conversions: Αυξήστε τα με τη βοήθεια των Social Media!

»

Θεωρία των Χρωμάτων: Τα oφέλη της στο Marketing

»

Job Alert: Performance Marketing Specialist

»

Τι είναι τελικά το remarketing;

»

Πώς να κάνεις set up την Google AdWords καμπάνια σου σε 9 βήματα!

»

Augmented Reality: Αλλαγή στην αγοραστική εμπειρία

»

Τα trends, των trends… (ὦ) trends!

»

Diversity Marketing: Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα

»

Snapchat vs. Instagram Stories: Εσείς ποιο θα προτιμήσετε;

»

Πως να δημιουργήσετε μια καλύτερη στρατηγική marketing όσον αφορά τις κριτικές των brand σας!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο