The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να εφαρμόσετε σωστά μια στρατηγική remarketing

Ermisa Goxhaj


Είχατε ποτέ την αίσθηση ότι κάποιος παρακολουθεί κάθε σας κίνηση online; Επίσης, ότι κάποιος, κάπου, ξέρει με κάποιο τρόπο ακριβώς τι ψάχνατε online;

Λοιπόν, υπάρχει μια απλή εξήγηση, αυτό είναι μια πρακτική του digital marketing, γνωστή ως remarketing. Το remarketing εμφανίζει τις διαφημίσεις της επιχείρησης ή του brand σας στο διαδίκτυο σε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας για κινητά.

Το remarketing, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφημίζουν σε επισκέπτες που έχουν πρότερα επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, μέσω ad placements σε άλλους ιστότοπους εντός ενός δικτύου remarketing. Όχι μόνο μπορείτε να στοχεύσετε όλους όσους έχουν βρεθεί στον ιστότοπό σας, αλλά μπορείτε να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το ποιους θέλετε να στοχεύσετε και  μπορείτε να επαναλάβετε τις προσπάθειές σας έως ότου αποδώσουν πλήρως.

Συνήθως, επιλέγετε τακτικές όπως το e-mail marketing, τις χορηγούμενες διαφημίσεις και τα social media προκειμένου να οδηγήσετε τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Γιατί όμως να μην αξιοποιήσετε αυτές τις προσπάθειες με το remarketing; Το remarketing, όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, είναι μια πρωτοβουλία χαμηλού κόστους που θα μπορούσε να έχει τεράστιες θετικές επιπτώσεις για την επιχείρησή σας.

Πέντε συμβουλές για να ξεκινήσετε μία καμπάνια remarketing

  1. Εφαρμόστε την τακτική του remarketing σε πελάτες που έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια ενέργεια στην σελίδα σας (αγορά).
  2. Κατανείμετε σωστά τις λίστες που αφορούν τους πελάτες που δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια επιθυμητή ενέργεια στον ιστοτοπό σας.
  3. Κάντε συχνές δοκιμές.
  4. Αποφύγετε τις πληκτικές διαφημίσεις.
  5. Επιλέξτε διαφημίσεις που αφορούν εκπτώσεις προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερο τους χρήστες και το κοινό που στοχεύετε.

Πως να εφαρμόσετε την πρακτική του remarketing

1. Διακαναλική διαφήμιση

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο αφού κάνει κλικ σε μια διαφήμιση στη Google, η θεωρία της διακαναλικής διαφήμισης συνιστά να διαφημίσουμε στον ίδιο χρήστη όταν συνδεθεί στο Facebook και το Twitter και όταν επισκέπτεται άλλους ιστότοπους που επιτρέπουν την προβολή διαφημίσεων. Μ’ αυτό τον τρόπο θα αποκτήσετε σύντομα και την φήμη ενός γνωστού brand.

2. Επωφεληθείτε από το Google Analytics

Το Google Analytics είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να ξεκινήσουν μια στρατηγική remarketing καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια σειρά από λίστες χρηστών με βάση τη συμπεριφορά τους σε έναν ιστότοπο. Για παράδειγμα, μπορούμε να δημιουργήσουμε λίστες με βάση τον χρόνο παραμονής σε έναν ιστότοπο, τις προβολές της σελίδας, τις σελίδες εξόδου, την επίτευξη στόχων και πολλά άλλα.

3. Remarkerting στο Youtube

Οι διαφημίσεις στο YouTube δημιουργούνται χρησιμοποιώντας το Google AdWords. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κοινό που είναι διαθέσιμο στο AdWords, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν δημιουργηθεί μέσω Google Analytics.

Το YouTube επιτρέπει τη διαφήμιση μέσω βίντεο και banner. Οι διαφημίσεις βίντεο είναι πιο πιθανό να δημιουργήσουν επωνυμία και προβολή, αλλά όχι τόσα πολλά κλικ στον ιστότοπο. Αντίθετα, οι διαφημίσεις banner μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερα κλικ στον ιστότοπο, αλλά λιγότερη προβολή του εμπορικού σήματος.

Social Media

google analytics · remarketing · website

e-Shops

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο