The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να κατακτήσετε την κορυφή με το Google MyBusiness

Elena Kontiza


Η κατοχή μιας σελίδας στο Google My Business μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας στο Google. Είναι ένα βασικό πλεονέκτημα για οποιονδήποτε ιδιοκτήτη τοπικής επιχείρησης και λειτουργεί συμπληρωματικά με την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας. Μερικές φορές ωστόσο, μπορεί να κρύβει κινδύνους και γι’ αυτό το λόγο θα αναλύσουμε κάποιες βασικές αρχές και ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε.

Εάν είστε η μόνη επιχείρηση στην πόλη, τότε σίγουρα θα εμφανίζεστε πρώτοι στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, εάν υπάρχουν εκατοντάδες παρεμφερείς επιχειρήσεις κοντά, μπορεί να αντιμετωπίσετε δυσκολίες και να απογοητευτείτε, ειδικά αν δραστηριοποιείστε πρώτη φορά.

Παρακάτω θα παραθέσουμε εκτενώς μία λίστα σχετικά με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε και να αποφύγετε. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

 

Πληροφορίες καταχώρησης:

Οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ύψιστης σημασίας. Οι πελάτες συχνά ψάχνουν πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σας. Όταν κάποιος αναζητά πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας είναι βασικό να μπορεί να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση, και το ωράριο λειτουργίας. Επομένως, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει αρκετό χρόνο καταχωρώντας τα σωστά στοιχεία.

Τι πρέπει να κάνετε:

  1. Προσθέστε ακριβείς πληροφορίες. Αφού δημιουργήσετε την επιχείρησή σας, η Google θα σας ζητήσει να επεξεργαστείτε σημαντικές πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ιστοσελίδα, ώρες εργασίας, κατηγορίες και πολλά άλλα. Ένα από τα βασικά κριτήρια για την ταξινόμηση των επιχειρήσεων είναι η σχετικότητα. Εάν τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σας τότε έχετε συμπληρώσει σωστά όλες τις πληροφορίες.
  2. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε την κύρια λέξη-κλειδί στον τίτλο σας. Ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός και θα πρέπει πάντα να περιέχει το όνομα της επιχείρησής σας. Ωστόσο, είναι επίσης καλή ιδέα να προσθέσετε μερικές σημαντικές λέξεις-κλειδιά στον τίτλο σας, όπως η κύρια υπηρεσία και η τοποθεσία.
  3. Επαληθεύστε την καταχώρισή σας. Αυτό το στάδιο κρίνεται απαραίτητο για τη βελτιστοποίηση της επιχείρησής σας. Εάν δεν έχετε επαληθεύσει την καταχώρησή σας υπάρχει περίπτωση να μην μπορείτε να επεξεργαστείτε κάποια τμήματα που προσφέρει το Google My Business. Η επαλήθευση δεν είναι μία δύσκολη διαδικασία. Η Google θα σας ζητήσει να επαληθεύσετε την καταχώρηση σας με το μήνυμα «Επαληθεύστε τη σελίδα σας». Αφού την επαληθεύσετε, θα πρέπει να δείτε το αντιπροσωπευτικό εικονίδιο ασπίδας κοντά στο όνομα της καταχώρησής σας.

Τι να μην κάνετε:

  1. Μη χρησιμοποιείτε πολλές λέξεις-κλειδιά. Παραπάνω επισημάναμε την σημαντικότητα των λέξεων-κλειδιών. Ωστόσο μην το παρακάνετε! Επικεντρωθείτε στις κυριότερες γιατί η Google πολλές φορές αναστέλλει τις σελίδες που χρησιμοποιούν πολλές λέξεις κλειδιά στον τίτλο.
  2. Μη χρησιμοποιείτε ξεπερασμένες πληροφορίες. Είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο. Πόσες φορές σας έχει συμβεί να ψάχνετε μια τοποθεσία στο Google για να βρείτε πληροφορίες και το τηλεφώνου να είναι είτε εκτός λειτουργίας είτε κανείς να μην απαντά σε αυτό; Ωφέλιμο θα ήταν λοιπόν, να μη κάνετε αυτό το λάθος στη δική σας επιχείρηση!
  3. Μη δημιουργείτε ψεύτικες τοποθεσίες. Κάποιες φορές οι επιχειρήσεις δημιουργούν πολλές καταχωρήσεις με σκοπό να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους. Εάν διαθέτετε ψηφιακό κατάστημα ή δουλεύετε από το σπίτι, μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή «περιοχή υπηρεσιών» από την ενότητα «επεξεργασία διεύθυνσης».
  4. Μην είστε ασυνεπής: Εάν οι πληροφορίες σας στον ιστό δεν είναι συνεπείς, η Google θα μπερδευτεί. Μην καταχωρείτε άλλες ώρες λειτουργίας στο Google MyBusiness και άλλες ώρες λειτουργίας στον ιστότοπό σας.

 

Κριτικές, ερωτήσεις και απαντήσεις

 

Οι κριτικές είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της επιτυχίας της λίστας My Business. Οι κριτικές όχι μόνο επηρεάζουν τη γνώμη των δυνητικών πελατών για την επιχείρηση σας, αλλά σας βοηθούν και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες και την εμπειρία των χρηστών σας.

Τι να κάνετε:

  1. Ρωτήστε τους πελάτες για κριτικές. Όταν ξεκινάτε την επιχείρησή σας, είναι αρκετά δύσκολο να λάβετε σχόλια. Αυτό συμβαίνει είτε επειδή δεν έχετε πολλούς πελάτες είτε επειδή είστε αρχάριος και κάνατε κάποια λάθος βήματα στο ταξίδι σας ως επιχειρηματίας. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας σίγουρος τρόπος για να πάρετε κάποιες πρώτες κριτικές είναι να ζητήσετε από τους πρώτους πελάτες σας να γράψουν μία κριτική για την επιχείρησή σας. Αν ωστόσο εξακολουθείτε να δυσκολεύεστε ζητήστε από κάποιους φίλους να γράψουν κάτι για την επιχείρησή σας που σίγουρα θα έχουν άποψη γι’ αυτή! Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως οι πελάτες πιο εύκολα αφήνουν μια κριτική αν η εμπειρία τους είναι κακή. Ωστόσο για να επέλθει μία ισορροπία ζητήστε από τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήσουν μία καλή κριτική για εσάς. Μπορείτε να κινητοποιήσετε τους πελάτες σας, προσφέροντας τους εκπτώσεις στην επόμενη αγορά.
  2. Κινητοποιείστε τους πελάτες να μοιραστούν τις φωτογραφίες. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι αφήνουν μόνο σύντομες κριτικές κειμένου. Ωστόσο, προσπαθήστε να ωθήσετε τους πελάτες σας να μοιραστούν μια εικόνα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και ίσως γράψουν λίγα περισσότερα για εσάς.
  3. Απαντήστε σε ερωτήσεις και κριτικές. Είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε στις κριτικές και στα σχόλια αφού αυξάνουν τις πιθανότητες επιστροφής του πελάτη.
  4. Μάθετε από τις αρνητικές κριτικές σας. Ακόμη και η αρνητική κριτική μπορεί να φανεί ωφέλιμη για την επιχείρησή σας. Αρχικά, προσπαθήστε να λύσετε το ζήτημα. Οι αρνητικές κριτικές μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μάθετε πώς ενεργούν οι πελάτες και τι τους κάνει να θυμώνουν. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε τα ίδια λάθη στο μέλλον.

 

Τι να μην κάνετε:

  1. Μην αγνοείτε τους πελάτες. Ακόμη και αν η κριτική είναι σύντομη, προσπαθήστε να απαντήσετε σε αυτήν, τουλάχιστον με ένα «Ευχαριστώ».
  2. Μην αγνοείτε τις αρνητικές κριτικές! Προσπαθήστε να μετατρέψετε τους απογοητευμένους πελάτες σε ευχαριστημένους προσφέροντάς τους έκπτωση στην επόμενη αγορά τους.
  3. Μην προσθέσετε ψεύτικες κριτικές. Αν προσθέσετε ψεύτικες κριτικές το πιο πιθανό είναι να απαγορευθεί η ιστοσελίδα σας από τη Google. Εξίσου σημαντική επισήμανση είναι πως οι άνθρωποι θα το καταλάβουν, και πιστέψτε με δεν είναι κάτι που θέλετε για την επιχείρησή σας!
  4. Μην προσθέσετε αρνητικές κριτικές στους ανταγωνιστές. Μη σπαταλάτε το χρόνο σας. Θα μπορούσατε να το επενδύσετε στη βελτίωση της επιχείρησής σας. Εάν γίνει αντιληπτό θα καταστρέψετε τη φήμη της επιχείρησής σας.

 

 

Φωτογραφίες και βίντεο

 

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο αποτελούν πολύ σημαντικό κομμάτι της καταχώρησής σας. Οι άνθρωποι συχνά θέλουν να δουν πού πηγαίνουν. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους χρήστες να καταλάβουν πού βρίσκεται η επιχείρησή σας.

 

Τι να κάνετε:

  1. Βάλτε εικόνες σε κάθε κατηγορία. Όταν δημιουργείτε την καταχώρησή σας, εάν μεταβείτε στην ενότητα Φωτογραφίες & Βίντεο, θα παρατηρήσετε πολλές καρτέλες. Εσωτερικό, Εξωτερικό, Προϊόντα, Μενού, Ομάδα.
  2. Ο τομέας «ομάδα» είναι εξίσου σημαντικός. Δείχνει διαφάνεια. Ενημερώστε το κοινό σας για την ομάδα σας.
  3. Προσθέστε βίντεο. Τα βίντεο αποτελούν εξαιρετικό στοιχείο στη σελίδα σας. Οι άνθρωποι θα είναι σε θέση να διαμορφώσουν μια καλύτερη εντύπωση για την επιχείρησή σας.
  4. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες και τα βίντεο σας. Πρέπει να είστε προσεκτικοί διότι παίρνουν πολύ χώρο και μπορούν να φορτώσουν πολύ αργά έναν ιστότοπο.

 

Τι να μην κάνετε:

  1. Μην προσθέτετε ψεύτικες εικόνες: Μην βάζετε εικόνες που δεν είναι από την επιχείρησή σας και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
  2. Μη δημοσιεύετε φωτογραφίες των πελατών χωρίς έγκριση: Προσπαθήστε να προσθέτετε φωτογραφίες της τοποθεσίας και της επιχείρησής σας χωρίς πελάτες εάν δεν έχετε την έγκρισή τους!

 

Οι συμβουλές αυτές μπορεί να φαίνονται απλές, ωστόσο θέλει ιδιαίτερη προσοχή και προσήλωση στο στόχο! Η κατοχύρωση της επιχείρησής σας στην κορυφή της Google μπορεί να διαρκέσει λίγο. Αυτό είναι φυσιολογικό, οπότε μην απογοητευτείτε και τα παρατήσετε! Απλά εστιάστε στη βελτίωση της επιχείρησής σας, των υπηρεσιών και των προϊόντων σας και σύντομα θα δείτε την επιχείρησή σας στην κορυφή.

Advertising · Google · Tools

Google MyBusiness · tips

Elena Kontiza

Η Έλενα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού με κατεύθυνση Marketing και Δημόσιες Σχέσεις του Παντείου Πανεπιστημίου. Η αγάπη της για την επικοινωνία και για τον χώρο των social media την οδήγησαν στη Socialab που εργάζεται αυτή τη στιγμή ως Account Executive.

Recently Published

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο