The New Stuff - Suit digital marketing

Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο Social Media Marketing;

Sotiria Dimaki


Η χρήση των social media είναι πλέον ακατάπαυστη, και δεν μιλάμε μόνο για τη χρήση που γίνεται σε προσωπικό επίπεδο. Ο τομέας του social media marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Digital Marketing. Πέραν όμως της σημαντικότητάς του, η ενασχόληση με το social media marketing σίγουρα απαιτεί χρόνο. Και μάλιστα πολύ από αυτόν, όταν θες να επιτύχεις σ’ αυτό που κάνεις. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τον χρόνο που αφιερώνεις στα social media με σκοπό να προωθήσεις τη δουλειά σου, χωρίς όμως ταυτόχρονα να μειωθεί το αποτέλεσμα που αυτή επιφέρει.

  1. Περιόρισέ τα!

Πρώτο βήμα: εντόπισε πού βρίσκεται το κοινό στο οποίο στοχεύεις. Αναμφίβολα, αυτό στην αρχή θα χρειαστεί χρόνο και κόπο, αλλά στη συνέχεια θα σου γλυτώσει πολύτιμες ώρες. «Χτίσε» μια δυνατή και σταθερή παρουσία στο μέσο το οποίο είναι το πιο δημοφιλές, σύμφωνα πάντα με το κοινό σου. Αν το κοινό αυτό δεν είναι ενεργό σε κάποιο κατά τ’ άλλα δημοφιλές μέσο, τότε δεν υπάρχει λόγος και για σένα να βρίσκεσαι εκεί.

     2. Αυτοματοποίησέ τα!

Το πρόγραμμα είναι το παν! Αν τα social media δεν είναι εξ ολοκλήρου η δουλειά σου, τότε θα χρειαστεί να κάνεις λίγο πιο «προγραμματισμένη» την παρουσία σου σ’ αυτά. Βέβαια, μια καλή συμβουλή θα ήταν να μην επεκτείνεις τον προγραμματισμό αυτό σε κάθε πτυχή. Απέφυγε, για παράδειγμα, τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις. Όλοι τις καταλαβαίνουν και σε κανέναν δεν αρέσουν! Και σε πιο πρακτικό επίπεδο, χρησιμοποίησε εργαλεία σχεδιασμένα ειδικά για τον σκοπό αυτό. Το Buffer και το Social Jukebox θα σε βοηθήσουν να προγραμματίσεις τα posts σου, χωρίς έτσι να χρειάζεται να σπαταλάς χρόνο στα social media κάθε φορά που θες να δημοσιεύσεις κάτι σχετικό με τη δουλειά σου.

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπάνω, υπάρχουν επίσης εργαλεία έτοιμα να σε βοηθήσουν σχετικά με την παρακολούθηση των δράσεων που αναφέρονται στον λογαριασμό σου. Για παράδειγμα, το Mention συγκεντρώνει τα tags που έχουν γίνει σε κάθε γωνιά του internet και αφορούν εσένα.

                                                 

    3. Ανάλυσέ τα!

Όταν χρησιμοποιείς τα social media για επαγγελματικό σκοπό, σίγουρα θέτεις κάποιους στόχους. Και για να επιτύχεις, πρέπει να αναλύσεις προσεκτικά ποιοι είναι οι στόχοι αυτοί. Το Google Analytics μπορεί σε πρώτο στάδιο να σου δώσει απαντήσεις στο ερώτημα αν οι προσπάθειές σου στον χώρο του social media marketing επιφέρουν καρπούς.

   4. Χρονομέτρησέ τα!

Ίσως το πιο σημαντικό είναι να δηλώσεις εξ’ αρχής τον χρόνο που θες και μπορείς να αφιερώνεις στο social media marketing. Αν βοηθάει, χρησιμοποίησε ακόμα και χρονόμετρο! Θέτοντας ορισμένο χρόνο κατά τον οποίο θα ασχοληθείς με την προώθηση της δουλειάς σου στον χώρο των social media, γίνεσαι και εσύ πιο αποδοτικός και αποτελεσματικός.

Σίγουρα το social media marketing απαιτεί μεγάλη ποσότητα χρόνου για να επιφέρει τα θεμιτά αποτελέσματα. Ωστόσο, με τα tips αυτά είναι εφικτό να δημιουργήσεις και να διατηρήσεις μια σταθερή παρουσία στον συναρπαστικό κόσμο του social media marketing, χωρίς όμως να ξεπερνάς τα όρια!

Εάν βέβαια αυτά τα tips σου φαίνονται χρήσιμα αλλά δύσκολο να υλοποιηθούν, μην πτοείσαι! Υπάρχουν πάντα πολλά και έμπιστα agencies, έτοιμα να σε βοηθήσουν και να σου δώσουν τις απαραίτητες συμβουλές για το social media marketing.

How To · Online Marketing · Social Media

digital marketing · Social Media · social media marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Services

Sotiria Dimaki

Η Σωτηρία είναι απόφοιτη του τμήματος Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου. Η επικοινωνία κι η ελευθερία που προσφέρει ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων την έχουν κερδίσει και την οδήγησαν στη Socialab, όπου σήμερα εργάζεται ως PR Executive.

Recently Published

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

10 Must Have Που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα
»

10 Must Haves που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα

»

H digital display διαφήμιση αυξάνει το brand awareness έως και 12%

»

Τα νέα Shopping Tags του Instagram ενισχύουν την εύρεση προϊόντων!

»

Αύξησε τους πελάτες της επιχείρησής σου μέσα από τα Social Media

»

10 σφάλματα σε Website που μπορούν να οδηγήσουν μακριά τους πελάτες

»

Website Visitors; Κράτησέ τους στο site σου!

»

5 Τεχνολογικά Μέσα που Μειώνουν την Προσπάθεια των Πελατών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο