The New Stuff - Suit digital marketing

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Νατάσα Γιασεμάκη


Η λειτουργία του business Facebook account σας θα πρέπει να διαφέρει από τον προσωπικό σας λογαριασμό ως προς το περιεχόμενο του. Όταν πρόκειται μάλιστα για την διαφήμιση του προϊόντος σας, οι αναρτήσεις των posts σας στο Facebook θα πρέπει να γίνεται με βάση το μηνιαίο πλάνο που έχετε δημιουργήσει.

Σε κάποια  από τα posts σας στο Facebook, μπορείτε να προγραμματίσετε να γίνει προώθηση, καθώς τα organic reach των posts σας θα είναι χαμηλά, εξαιτίας του αλγόριθμου του Facebook. Μία επίσης καλή στρατηγική για να προσελκύσετε περισσότερο κοινό είναι να “ανεβάζετε” τα posts σας συγκεκριμένες ώρες και μέρες.

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για post στο Facebook;

Το Sprout Social μπορεί να μας δώσει χρήσιμα αποτελέσματα που προκύπτουν από το posting των χρηστών στο Facebook, τα οποία είναι τα εξής:

  • Η καλύτερη μέρα για να κάνουμε post είναι η Τετάρτη.
  • Οι καλύτερες ώρες είναι στις 11:00 και στις 13:00.
  • Πετυχαίνουμε το καλύτερο engagement τις καθημερινές από τις 9:00 έως τις 15:00, ενώ η Κυριακή είναι μια μέρα που μας φέρνει πολύ μικρό engagement.
  • Το μικρότερο engagement παρατηρείται τις καθημερινές πριν τις 7:00 και μετά τις 17:00.

Θα πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι πολλοί είναι εκείνοι που κοιτάζουν το Timeline στο Facebook στο μέσον της εβδομάδας από νωρίς το πρωί μέχρι το απόγευμα, μόλις ξυπνήσουν, παίρνοντας το πρωινό τους, μετά το μεσημεριανό τους γεύμα ή κατά την διάρκεια του διαλείμματος στην δουλειά τους. Από την άλλη πλευρά, μικρότερος είναι ο αριθμός εκείνων που κάνουν check στο Facebook, το Σαββατοκύριακο ή όταν βρίσκονται σπίτι τα απογεύματα.

Βρείτε τις κατάλληλες ώρες για την σελίδα σας

Θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας ότι τα παραπάνω στοιχεία είναι γενικά και θα πρέπει να τα μελετήσουμε καλύτερα για το δικό μας brand και σελίδα για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψουμε πότε είναι η κατάλληλη ώρα για τα posts μας, είναι να χρησιμοποιήσουμε τα Insights του Facebook. Εάν θέλουμε να μάθουμε για παράδειγμα πότε είναι online οι Fans μας (ημέρα και ώρα) μπορούμε να κάνουμε κλικ στο “Posts” από το κεντρικό μενού. Από τα Facebook Insights επίσης μπορούμε να δούμε τα πιο πετυχημένα posts με βάση το Reach και τα Impressions.

Προτεινόμενες ώρες με βάση τον κλάδο που δραστηριοποιείστε

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, υπάρχουν οι καταλληλότερες ώρες για post στο Facebook ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιείστε. Τόσο το CoSchedule, όσο και το Sprout Social έχουν δημοσιεύσει reports για το πως διαφορετικοί τύποι επιχειρήσεων έχουν και διαφορετικές “social peak times”. Οι μελέτες αυτές επικεντρώνονται κυρίως στις ώρες της ημέρας και τ’ αποτελέσματα που προκύπτουν είναι τα εξής:

  • B2B: σύμφωνα με τα δεδομένα του CoSchedule, οι καλύτερες ώρες για τις B2B εταιρείες είναι γύρω στις 9:00  ή μεταξύ 15:00 και 16:00.
  • Media: για τις εταιρείες Media τα πιο “πετυχημένα” posts τείνουν να συμπίπτουν με τις ώρες των δελτίων ειδήσεων δηλαδή στις 07:00, 11:00 και 18:00. Τα δεδομένα του Sprout από την άλλη, δείχνουν ότι καλύτερη ώρα είναι την Τρίτη στις 17:00 και την Παρασκευή μεταξύ 8:00 – 9:00.
  • Εκπαίδευση: οι μαθητές φαίνεται να περνούν την ώρα τους στο Facebook πριν το μάθημα στο σχολείο ή μεταξύ των διαλειμμάτων. Έτσι, η “peak” ώρα για την εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης, σύμφωνα με το CoSchedule, είναι στις 8:00 και τότε μάλιστα έχουμε και μεγαλύτερο Reach.
  • Υγεία: για όσες εταιρείες ασχολούνται με θέματα υγείας, το Sprout Social προτείνει να κάνετε post στο Facebook τις πρωινές ώρες και πιο συγκεκριμένα Τετάρτη 9:00 έως 10:00.
  • Τεχνολογία: για τις εταιρείες σχετικές με τεχνολογία, τα αποτελέσματα έρευνας του CoSchedule έδειξαν ότι τα πιο πετυχημένα posts “ανέβηκαν” στις 9:00, 15:00 ή 17:00, ενώ για το Sprout Social έδειξαν ότι την Τετάρτη από τις 9:00 έως το απόγευμα φέρνει μεγάλο engagement.

Κλείνοντας θα αναφέρουμε ότι τα παραπάνω δεδομένα και αποτελέσματα ερευνών θα πρέπει η κάθε εταιρεία να τα μελετήσει και να τα προσαρμόσει με βάση τις ανάγκες της, τον κλάδο που δραστηριοποιείται αλλά και να συμβουλευτεί τα δικά της αποτελέσματα που προκύπτουν από τα Insights του Facebook.

Advertising · Data · Facebook · marketing · Small Business · Social Media · Tools

digital marketing · engagement · Facebook

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Education · Media · Technology

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο