The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου


Διανύουμε μία εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence) και τα εργαλεία της είναι βασικός παράγοντας του Digital Marketing. Από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη επιχείρηση χρησιμοποιούν τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης για να διανθίσουν και να βελτιώσουν την αγορά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς του digital marketing η τεχνητή νοημοσύνη καλυτερεύει τους τομείς όπου είναι απαραίτητη η χρήση της προγνωστικής ανάλυσης καθώς και η δυνατότητα του να παίρνεις αποφάσεις.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει τους διαφημιστές;  

  1. Οι περισσότεροι διαφημιστές θεωρούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει και βοηθάει την παραγωγικότητα. Επίσης τα εργαλεία της διευκολύνουν τους διαφημιστές. Ουσιαστικά κάνουν πιο αποτελεσματική την προσπάθεια τους να οργανώσουν μία καμπάνια και να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα στη διαχείρισή της αλλά και στη διαχείριση του προϋπολογισμού.
  2. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι εταιρείες που υιοθέτησαν την τεχνητή νοημοσύνη προβλέπεται να μειώσουν τα έξοδά τους κατά 37%. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι θα αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 39% μέχρι το τέλος του 2020.
  3. Μπορεί να απομονώνει έτσι τα δεδομένα των καταναλωτών ώστε να αναλύει την συμπεριφορά τους και να παρουσιάζει τις ανάγκες τους. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση των πελατών ώστε να απαντούν γρηγορότερα στα αιτήματα των πελατών και να τους προτείνουν σωστές λύσεις.

Λύσεις που δίνει η τεχνητή νοημοσύνη στο digital marketing:

  • Δίνει καινοτόμες ιδέες για την οργάνωση μιας καμπάνιας
  • Παρουσιάζει έξυπνα αναλυτικά μοτίβα
  • Δίνει σωστό περιεχόμενο μάρκετινγκ
  • Επικεντρώνεται στην τοπική διαφήμιση
  • Προβλέπει καταστάσεις και βοηθάει στο να αποτραπούν σφάλματα
  • Χρησιμοποιεί τη φωνητική τεχνολογία ως μέσο αναζήτησης

Τι πρέπει να προσέξουν:

Αρχικά, αυτό που θα ήταν καλό να προσέξει η εκάστοτε εταιρεία ώστε να αποδώσει η τεχνητή νοημοσύνη είναι να δοκιμάζει διάφορα λογισμικά και να επιλέγει αυτό που αρμόζει πιο πολύ στις ανάγκες της. Επίσης θα βοηθήσει αν μπορέσουν να συνεργαστούν ή να έρθουν σε επικοινωνία με άλλες εταιρείες που ήδη έχουν υιοθετήσει την τεχνητή νοημοσύνη.

Υιοθετήστε και νικήστε!

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να εδραιώνεται στον χώρο του digital marketing με φανταστικά αποτελέσματα. Εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και οι καμπάνιες των εταιρειών φαίνεται να αποδίδουν όλο και περισσότερο.

Advertising · Entrepreneurship · marketing

artificial intelligence · marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media · Technology

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου

Η Ειρήνη Νταή-Παπανικολάου έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και Μέσα Επικοινωνίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μετά τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Λονδίνο, στον τομέα του τουρισμού, μετακόμισε στην Αθήνα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο