The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

Dimitra Kasapoglou


Για έναν διαφημιζόμενο με περιορισμένο προϋπολογισμό, το Quality Score, ή αλλιώς η βαθμολογία ποιότητας είναι ζωτικής σημασίας. Βοηθά μια διαφήμιση να ανέβει υψηλότερα στην κατάταξη της αναζήτησης με χαμηλότερο bidding, καταναλώνοντας έτσι μικρότερο μερίδιο του budget. Να θυμάστε ότι η βελτίωση του Quality Score μπορεί να επιφέρει θεαματικές αλλαγές στην απόδοση της καμπάνιας σας.

Το ad rank ή η κατάταξη της διαφήμισης στο Google υπολογίζεται από τον παρακάτω τύπο:

Κατάταξη διαφήμισης = Bidding CPC × Βαθμολογία ποιότητας

Μια διαφήμιση με χαμηλό quality score είναι πολύ πιθανό να μην εμφανισθεί για τα keywords που στοχεύει σε υψηλή θέση κατάταξης, με αποτέλεσμα να πληρώνετε ακριβότερο CPC. Αυτό σημαίνει λιγότερους επισκέπτες, λιγότερες πωλήσεις και χαμηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα agency με πείρα στα προαναφερόμενα metrics, ώστε να συλλέγεται η κατάλληλη πληροφορία.

Google-Adwords-Quality-Score-Optimization

 

Ποιές είναι λοιπόν οι συνέπειες που επιφέρει το χαμηλό quality score;

  • Ακριβότερη διαφήμιση

Όσο υψηλότερο quality score επιτυγχάνουν οι καμπάνιες σας, τόσο περισσότερο μειώνεται το CPC, με αποτέλεσμα να μειώνεται και το κόστος της διαφήμισης.

  • Χαμηλή απόδοση επένδυσης (ROI):

Καθώς το CPC αυξάνεται, οι πιθανότητες να επιτύχετε ένα υψηλό ποσοστό ROI μειώνονται θεαματικά. Η χαμηλή βαθμολογία ποιότητας προσδίδει λιγότερα κέρδη και δεν είναι σε θέση να δημιουργήσει ποιοτικά leads. Αυτό σημαίνει ότι ξοδεύετε περισσότερα, αλλά δεν έχετε ικανοποιητική απόδοση.

  • Βρίσκεστε εκτός ανταγωνισμού:

Χωρίς να έχετε σημαντική βαθμολογία ποιότητας, η διαφήμισή σας δεν μπορεί να κερδίσει μια υψηλή θέση στο ranking. Σταδιακά οι ανταγωνιστές σας θα ανεβαίνουν στην κατάταξη, σε αντίθεση με την δική σας διαφήμιση, η οποία ολοένα θα χάνει θέσεις.

Βήματα για να βελτιώσετε το Quality Score:

adwords_quality_score_data

Ο βαθμός ποιότητας μιας διαφήμισης δεν εξαρτάται απαραίτητα από το ποσό των χρημάτων που επενδύετε στην διαφημιστική καμπάνια. Εξαρτάται από ορισμένες παραμέτρους που λαμβάνει μια διαφημιστική καμπάνια.

Κάθε διαφήμιση έχει κάποιες λέξεις-κλειδιά που συνδέονται με αυτήν. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό του quality score. Καλύτερη ανταπόκριση του χρήστη στη διαφήμισή σας ή υψηλότερο CTR θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο quality score.

Η Google θέλοντας να επιβραβεύσει αυτούς που κατανοούν τη χρήση λέξεων-κλειδιών και τις χρησιμοποιούν καλά στην καμπάνια τους, αποδίδει μεγαλύτερο quality score στην καμπάνια. Με αυτό τον τρόπο πληρώνετε χαμηλότερο CPC και μειώνετε το κόστος για διαφήμιση.

Το quality score για μια διαφημιστική καμπάνια διαμορφώνεται κυρίως από τρεις παράγοντες:

  1. Αναμενόμενο ποσοστό CTR

Η προσδοκία ότι οι χρήστες θα κλικάρουν στη διαφήμισή σας.

  1. Συνάφεια διαφημίσεων (Ad relevance)

Η συνάφεια διαφήμισης καθορίζει πόσο προσεκτικά η διαφήμισή σας αντιστοιχεί στο ερώτημα της αναζήτησης του χρήστη.

  1. Landing page experience

Αυτό σημαίνει πόσο σχετική και εύκολη στη χρήση είναι η σελίδα που η διαφήμιση σας οδηγεί τους χρήστες.

Πρέπει να απαλλαγείτε από την εσφαλμένη αντίληψη ότι όσο περισσότερο ξοδεύετε, τόσο υψηλότερη θέση θα έχουν οι διαφημίσεις σας. Είναι το quality score που καθορίζει την κατάταξη της διαφήμισής σας.

Πραγματοποιήστε τις παραπάνω στρατηγικές για να βελτιώσετε την βαθμολογία ποιότητας, η οποία θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε καλή κατάταξη διαφήμισης χωρίς να καταναλώσετε μεγάλα ποσά για διαφήμιση.

 

Advertising · E-commerce · Google · How To · lead generation

advertising · e-business · quality score

Brand & Marketing Managers

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο