The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μπορείς να αυξήσεις τη δυναμική των posts σου στα social media;

Danai Korovessi


Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το digital content ψάχνουμε συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουμε τη γραφή μας και να κάνουμε πιο ανταγωνιστικό το μήνυμα που θέλουμε να μεταδώσουμε.
Τις περισσότερες φορές είναι πραγματικά αγώνας το να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά και αποτελεσματικά με το κοινό μας.
Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους ώστε να μάθουμε ακόμα περισσότερα για τους πελάτες μας, να αποκτήσουμε νέες ιδέες από τους ίδιους και μάλιστα να τους εμπλέξουμε ενεργά στη διαδικασία σύνταξης περιεχομένου. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι μια νέα στρατηγική γραφής που θα απευθύνεται στο κοινό μας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους μαζί μας.

Πριν από αυτό όμως θα πρέπει να ξεκινήσουμε από κάτι σημαντικό:

Τι είναι το “Listening” στα Social Media;

Η λειτουργία αυτή είναι γνωστή και ως «παρακολούθηση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης», πρόκειται για την ενεργή παρακολούθηση των θέσεων και των σχολίων που γίνονται στα social media.
Για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει να τηρηθούν δύο βασικές προϋποθέσεις:
1. Θα πρέπει να είναι ακριβείς.
2. Θα πρέπει να γίνουν σε πραγματικό χρόνο.

Ακριβείς θα πρέπει να είναι γιατί στο διαδίκτυο όπως γνωρίζουμε γίνονται πάρα πολλές συζητήσεις. Έτσι λοιπόν όσο πιο ακριβής γίνεται η αναζήτηση νέων τρόπων παρακολούθησης των social media, τόσο πιο κοντά θα είμαστε στον στόχο μας. Μην ξεχνάμε, ότι πολλές φορές στην προσπάθειά μας να μάθουμε περισσότερα, εμπλεκόμαστε σε συζητήσεις που στο τέλος μας κουράζουν και καταλήγουμε να τις αγνοήσουμε. Αυτό γιατί συμβαίνει; Γιατί πολύ απλά το περιεχόμενο των συζητήσεων είναι γενικευμένο και δεν είναι συγκεκριμένο, κουράζοντας όλους όσους το παρακολουθούν.

Η δεύτερη βασική προϋπόθεση πέρα από την ακρίβεια της πληροφορίας που θέλουμε να πάρουμε, είναι ότι θα πρέπει να το ακούσουμε σε πραγματικό χρόνο, τη στιγμή που συμβαίνει διότι μεταγενέστερα χάνεται έχοντας κάτι άλλο πάρει τη θέση του. Οι πληροφορίες και τα μηνύματα στη βιομηχανία του digital content, εναλλάσσονται τόσο γρήγορα που θα πρέπει να είμαστε διαρκώς σε επαγρύπνηση.

Με αυτό τον τρόπο κερδίζουμε ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, μαθαίνουμε ακόμα καλύτερα το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Και αυτό είναι κάτι που όσοι ασχολούμαστε με το digital content, γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι. Ξοδεύουμε πάρα πολύ χρόνο ώστε να δημιουργήσουμε μια ακριβή εικόνα για εκείνους για τους οποίους γράφουμε και ενώ αυτή η πληροφορία είναι απολύτως απαραίτητη για να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, τις περισσότερες φορές η εικόνα που έχουμε, βασίζεται στην φαντασία και στην εμπειρία μας.

Σκεφθείτε τι θα συνέβαινε εάν μπορούσαμε να δούμε τις αντιδράσεις τους κοινού μας online.

Να παρακολουθούμε τι ερωτήματα θέτουν, τι θέματα συζητούν και τι είναι αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία για εκείνους. Εάν οι πληροφορίες αυτές συνδυαστούν με τις πληροφορίες που μπορούμε να αντλήσουμε από τις παραδοσιακές μεθόδους που ήδη γνωρίζουμε, όπως είναι η συνέντευξη με τους πελάτες μας και η συζήτηση με τη δική μας ομάδα πωλήσεων με σκοπό να οικοδομήσουμε το προφίλ του αγοραστικού μας κοινού, τότε θα καταφέρουμε να παντρέψουμε αποτελεσματικά το περιεχόμενο της καμπάνιας μας με το κοινό μας.

Σκοπός μας είναι να καταλάβουμε τόσο καλά τον στόχο του πελάτη μας, ώστε να είναι όσο το δυνατόν ευκολότερο και για εμάς τους ίδιους να δημιουργήσουμε μια στρατηγική επικοινωνίας που θα απευθύνεται στον αγοραστή καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας μας, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του.

Το μυστικό είναι να μπορούμε να παρακολουθούμε αυτούς που επηρεάζουν τη βιομηχανία του digital marketing. Εάν θέλουμε να δημιουργούμε το καλύτερο περιεχόμενο πρέπει να μαθαίνουμε αδιαλείπτως από τους καλύτερους διότι ακόμα και αν ήδη γνωρίζουμε αρκετά, πάντα προκύπτουν καινούργιες προοπτικές.

Τότε θα είμαστε σε θέση να βρούμε τι ταιριάζει με το δικό μας brand ώστε να δημιουργήσουμε μια ουσιαστική σχέση μεταξύ αυτού και του κοινού στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε.

Καταλήγουμε έτσι, ότι η σωστή καθοδήγηση προκύπτει από δύο διαφορετικά στάδια.
Το πρώτο είναι να βρούμε τη σωστή πηγή ώστε να βελτιώσουμε το περιεχόμενό μας.
Και δεύτερον να έχουμε συνεχόμενη διαδραστικότητα με όλους όσους διαμορφώνουν αυτή τη βιομηχανία.
Αν ακολουθήσουμε αυτά τα δύο στάδια μπορούμε πολύ εύκολα να επιτύχουμε την καλύτερη μετάδοση του μηνύματός μας.

Online Marketing · Social Media

Content · digital marketing · socialmedia

Brand & Marketing Managers

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Danai Korovessi

Η Δανάη είναι απόφοιτη του τμήματος πολιτικής επιστήμης και δημόσιας διοίκησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει επαγγελματική εμπειρία στον τομέα της επικοινωνίας και τρέφει μεγάλη αγάπη για το marketing και ιδιαίτερα για το digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως PR Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

10 Must Have Που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα
»

10 Must Haves που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα

»

H digital display διαφήμιση αυξάνει το brand awareness έως και 12%

»

Τα νέα Shopping Tags του Instagram ενισχύουν την εύρεση προϊόντων!

»

Αύξησε τους πελάτες της επιχείρησής σου μέσα από τα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο