The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε τα Facebook Live Videos;

Giannis Bazakis


Θέλετε καλύτερη βελτίωση της επιρροής και της προβολής σας; Τότε η επαναχρησιμοποίηση των Facebook live videos μπορεί να βοηθήσει. Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε πώς να κατεβάζετε και να επαναπροσδιορίζετε τα Facebook live videos και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Κάνετε λήψη του βίντεο από το προφίλ σας στο Facebook

Το Facebook live σας επιτρέπει να μεταδώσετε ένα ζωντανό βίντεο από το τηλέφωνό σας. Αν έχετε μεταδώσει ζωντανά ένα μεγάλο και ωραίο βίντεο από μια εκδήλωση και θα θέλατε να την κρατήσετε, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να κατεβάσετε το video από το Facebook. Κατ’ αρχάς συνδεθείτε στο Facebook.com και πηγαίνετε στο προφίλ σας. Στη συνέχεια, εντοπίστε το tab που γράφει video κάτω από την φωτογραφία του προφίλ σας. Τώρα κάνετε κλικ στο video για να δείτε τη λίστα με τα videos που έχετε δημοσιεύσει στο προφίλ σας.

Στη συνέχεια κάνετε κλικ στη μικρογραφία του Facebook live video. Όταν ανοίξει το video κάνετε κλικ στις επιλογές για να αποκαλυφθεί το μενού ώστε από εκεί να κάνετε λήψη.

Μόλις κάνετε κλικ στην επιλογή «Λήψη» το video θα ανοίξει. Στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ στο video και επιλέξτε «αποθήκευση βίντεο ως», για να το αποθηκεύσετε σε μορφή MP4 στον υπολογιστή σας.

Λήψη του βίντεο από τη σελίδα σας στο Facebook

Αν η σελίδα σας του Facebook είναι «ζωντανή», τα παρακάτω βήματα που περιγράφονται είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε λήψη του Facebook live video από τη σελίδα σας. Μια σημείωση που πρέπει να προσθέσουμε εδώ είναι ότι πρέπει να είσαστε εξουσιοδοτημένοι διαχειριστές της σελίδας για να αποκτήσετε πρόσβαση στις παρακάτω επιλογές.

Ας αρχίσουμε λοιπόν. Μόλις ολοκληρώσετε ένα Facebook live video στη σελίδα σας, έχετε μερικές επιλογές βελτιστοποίησης για να αυξήσετε την εμβέλεια και τον σκοπό της ανάρτησής σας. Κατ’ αρχάς, συνδεθείτε στη σελίδα του Facebook που χρησιμοποιήσατε για τη ζωντανή μετάδοση. Στη συνέχεια κάνετε κλικ στα Publishing Tools που βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας. Στην αριστερή στήλη των καρτελών (Tabs) κάνετε κλικ στα videos για να δείτε την λίστα από τα videos της σελίδα σας. Τώρα βρείτε και κάνετε κλικ στο Facebook live video που θέλετε να κάνετε λήψη.

2

Ψάξτε και βρείτε το Video Details pop-up window. Στο κάτω μέρος της οθόνης θα δείτε τυχόν καταχωρήσεις που σχετίζονται με το video σας. Κάνετε κλικ στο σύνδεσμο για να αποκαλυφθούν οι επιπλέον επιλογές βελτιστοποίησης και λήψης του video σας. Στη κάτω δεξιά γωνία του pop-up window που βρίσκονται οι λεπτομέρειες της ανάρτησης κάνετε κλικ στο κουμπί Edit Post.

1

Στο tab για προχωρημένους μπορείτε να επιλέξετε να επιτρέπεται ή να απαγορεύεται το video σας να συμπεριληφθεί σε ένα εξωτερικό website. Επιπλέον, μπορείτε να φορτώσετε ένα αρχείο υποτίτλων στο video για αυτούς που έχουν προβλήματα ακοής.

Στη συνέχεια βρείτε το εικονίδιο με το γρανάζι πάνω από τη δεξιά εικόνα του video. Κάντε κλικ στο εικονίδιο αυτό και επιλέξτε την έκδοση που θέλετε να κατεβάσετε. Αν έχετε ήδη μεταδώσει video ζωντανά από τη σελίδα σας, υπάρχει ένας πιο γρήγορος τρόπος για να βρείτε την επιλογή λήψης. Αυτό το σύντομο video σας εξηγεί πως μπορείτε γρήγορα να κάνετε λήψη κάποιου πρόσφατου ζωντανού video.

3

Επαναπροσδιορισμός των Facebook live videos

Το show δεν σταματά εδώ, όταν πατήσετε finish και κάνετε την ανάρτηση στο Facebook live broadcast, το video σας θα υπάρχει παντού και θα μπορείτε να το στείλετε ακόμη μακρύτερα. Ανεβάστε το video σας στο YouTube ή στο Vimeo και όταν έχετε κατεβάσει το Facebook live video μπορείτε να το ανεβάσετε σε άλλα video hosting sites για να αποκτήσουν ένα ευρύτερο ακροατήριο. Όταν ανεβάσετε το video στο YouTube αυτό που μπορείτε να κάνετε με τα απλά εργαλεία επεξεργασίας video του YouTube είναι να τακτοποιήσετε στο video τις στιγμές που θέλετε να κρατήσετε ή να κοινοποιήσετε.

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε branded watermark, action cards, περιγραφή και ετικέτες. Να κοινοποιήσετε το video στους συνδρομητές σας με κάποιο ενημερωτικό δελτίο. Αν το email με το ενημερωτικό δελτίο δεν έχει συμπεριλάβει το video σας, τότε στην επόμενη έκδοση του δελτίου, μπορείτε να το συμπεριλάβετε.

Μπορείτε να κάνετε λήψη συνέντευξης συνεργάτη για παράδειγμα από κάποιο διεθνές συνέδριο και αργότερα να το χρησιμοποιήσετε στο Facebook live video και έτσι να ενημερώσετε μέσω του ενημερωτικού δελτίου τους συνδρομητές σας. Ενσωματώστε το video στο δικό σας website ή blog.

Για να δείτε τις επιλογές ενσωμάτωσης, να επεξεργαστείτε και ακόμα να προγραμματίσετε μια ημερομηνία λήξης του Facebook live video, πηγαίνετε στις λεπτομέρειες της ανάρτησης (Post Details) του pop-up window, κάνετε κλικ στην εικόνα του video για να αποκτήσετε πρόσβαση στις επιλογές του video (συμπεριλαμβανομένου της λήψης αρχείου video). Στη συνέχεια, θα κάνετε κλικ στο options, για να δείτε τις επιλογές για την ανάρτηση του video σας. Μπορείτε τώρα να κάνετε κλικ στο “Embed to copy the code” για να προσθέσετε ένα iFrame του video σας στο website σας ή στο blog. Επίσης παρέχετε το live video στους προτεινόμενους επισκέπτες και συνεργάτες.

Αν έχετε συνεργαστεί με άλλα άτομα, brands ή οργανισμούς για το Facebook live content, χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής τους και ψηφιακής επιρροής για να απλώσετε την επιρροή του video σας ακόμη πιο μακριά. Ένα παράδειγμα μιας συνεργασίας εμπορικής μάρκας με άλλους, για να επεκτείνουν την εμβέλεια του Facebook live είναι οι HarperCollins Publishers. Αυτοί δημιούργησαν video προώθησης με τους συγγραφείς βιβλίων και επέτρεψαν στους θεατές να τους κάνουν ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα βιβλία τους πριν αυτά κυκλοφορήσουν.

Μόλις αυτές οι αναρτήσεις είναι live τα videos κοινοποιούνται και φιλοξενούνται στο domain της HarperCollins όπως και στα websites των συγγραφέων. Αυτή η προσέγγιση οδήγησε στην υψηλότερη συμμετοχή θεατών σε αυτού του είδους τα events. Με τον συνδυασμό της προσέγγισης του Facebook live στην ήδη υπάρχουσα κίνηση του website, οι δραστηριότητες θα είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό live-Streaming video.

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, τα Facebook live videos προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες επαναπροσδιορισμού ώστε να μπορείτε εύκολα να τα συνδέσετε με άλλα κοινωνικά μέσα και κανάλια μάρκετινγκ. Τα live videos είναι έτοιμα και περιμένουν να επεκτείνετε την προσέγγισή σας και να αυξήσετε το κοινό σας ακόμη περισσότερο.

Facebook · Social Media · YouTube

Facebook · fb stream · live video · tips

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

6 τρόποι για να μετατρέψεις τους Instagram followers σε πελάτες ζωής!

»

Μύθοι του Digital Marketing που πρέπει να απομυθοποιηθούν!

»

Interns Wanted!

»

4 βασικά reports των Google Analytics

»

Facebook videos για mobile viewing… τελειοποιήστε τα!

»

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

»

Τα μυστικά της καλής κάθετης φωτογραφίας και βίντεο

»

Η Δύναμη της Κριτικής στην Εικόνα της Επιχείρησής μας

»

5+1 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Snapchat για την επιχείρησή σας

»

3 γνωρίσματα των Instagram Ads που πρέπει να γνωρίζετε

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο