The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer

Ηλιάνα Χαλιμούρδα


Στην εποχή που όλα κι όλοι τρέχουν και αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς, οι digital marketers πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένοι και ικανοί να αποκτήσουν νέες γνώσεις που θα είναι χρήσιμες σε διάφορους τομείς, όπως τα analytics, το creative direction, οι πωλήσεις και πολλά άλλα.

Με όλο και περισσότερα brands να στηρίζουν τη διαφήμισή τους στο digital marketing, είναι λογικό κι αναμενόμενο οι digital marketers να είναι σε τρομερά μεγάλη ζήτηση. Σύμφωνα με έρευνα του Reuters που πραγματοποιήθηκε το 2017, οι δαπάνες στο digital marketing αυξήθηκαν κατά 44% στις ΗΠΑ και στα $52 δις στη Βρετανία. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσό των δαπανών έφτασε περίπου τα $100 δις.

Τι κάνει ένας digital marketer

Το digital marketing χρησιμοποιεί διάφορες παραδοσιακές μορφές και τεχνικές του κλασσικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων, αλλά μέσω της τεχνολογίας παίρνει μια πιο μοντέρνα οπτική. Βάσει των ενδιαφερόντων αλλά και των στόχων του, ο κάθε marketer μπορεί να ασχοληθεί με όλες τις μορφές της online διαφήμισης ή να επικεντρωθεί σε μια μόνο από αυτές.

Γιατί να γίνεις digital marketer

Ακόμα κι αν κάποιος δεν έχει εμπειρία πάνω στο digital marketing, ο συγκεκριμένος κλάδος μπορεί να προσφέρει πολλές ευκαιρίες έπειτα από την κατάλληλη εκπαίδευση. Κι αυτό, γιατί ο χώρος εξελίσσεται συνεχώς και νέες θέσεις ‘’ανοίγουν’’ καθημερινά.

Επομένως, αν είσαι δημιουργικός, ενδιαφέρεσαι για τα data, θέλεις να μάθεις πως λειτουργεί ο εγκέφαλος του καταναλωτή, σου αρέσει να δουλεύεις μόνος σου αλλά και ομαδικά και θέλεις να αποκτάς συνέχεια νέες γνώσεις, τότε μπορείς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου επαγγέλματος είναι ότι δε χρειάζεται να έχεις συγκεκριμένο πτυχίο πανεπιστημίου καθώς το training είναι αρκετό αλλά και απαραίτητο, τόσο για τους νέους όσο και για τους παλιούς του χώρου.

Πώς να γίνεις digital marketer

Για αρχή, πρέπει να γραφτείς σε κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις όλες τις δεξιότητες για να πετύχεις στο digital marketing. Θα ήταν ακόμη πιο χρήσιμο να ξέρεις αν θέλεις να εστιάσεις σε έναν συγκεκριμένο τύπο digital marketing, αφού μπορεί να υπάρχουν ειδικά training για αυτό. Παρόλα αυτά, αν ακόμα δεν έχεις καταλήξει σε τι θέλεις να επικεντρωθείς, μπορείς να ξεκινήσεις μαθαίνοντας τα βασικά του digital marketing και στη συνέχεια να βρεις αυτό που σε ενδιαφέρει περισσότερο.

Πώς μπορείς να εκπαιδευτείς

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μάθεις όσα περισσότερα μπορείς σχετικά με το digital marketing:

  • Γράψου σε online μαθήματα: είναι ίσως ο πιο οικονομικός αλλά και γρήγορος τρόπος για να μάθεις τα βασικά προτού ξεκινήσεις να εργάζεσαι ως digital marketer
  • Μάθε από τους καλύτερους της αγοράς: το να έχεις έναν μέντορα θα σε βοηθήσει να μάθεις τα πράγματα όπως ακριβώς είναι και φυσικά θα σου δώσει το κίνητρο να εκπαιδεύεσαι και να εξελίσσεσαι συνεχώς μαζί του
  • Εκπαιδεύσου στη δουλειά σου: αυτό όχι μόνο θα σε σώσει από λάθη που θα μπορούσαν να σου στοιχίσουν τη θέση σου αλλά θα σε βοηθήσει και να εξελιχθείς μέσα στην εταιρεία που εργάζεσαι
  • Ακολούθησε τα top digital marketing blogs: ο καλύτερος τρόπος για να ενημερωθείς για τα νέα trends και να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου

Οι κατευθύνσεις που μπορείς να διαλέξεις

Τελευταίο βήμα μετά το βασικό σου training, είναι το να διαλέξεις σε ποια κατεύθυνση θα ήθελες να κινηθείς και να συνεχίσεις την εκπαίδευσή σου πάνω σε αυτή. Παρακάτω θα βρεις μερικά ενδεικτικά paths:

  • Pay-Per-Click (PPC) Specialist: κάθε φορά που κάποιος κάνει μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, συχνά θα δει τα κορυφαία αποτελέσματα στον διαφημιστικό χώρο, ακριβώς πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα. Ο PPC Specialist έχει δημιουργήσει αυτές τις διαφημίσεις με στόχο να προσελκύσει όσο μεγαλύτερο κοινό γίνεται σύμφωνα με τον προϋπολογισμό που έχει. Δες εδώ πως να γίνει επαγγελματίας στις PPC καμπάνιες.
  • Search Engine Optimization (SEO) Specialist: το SEO είναι βασικό κομμάτι κάθε καμπάνιας digital marketing και βασική δεξιότητα που κάθε επαγγελματίας digital marketer πρέπει να έχει. Μια καλή καμπάνια SEO είναι αυτή που βοηθά μια ιστοσελίδα να αποδίδει αποτελεσματικά στις μηχανές αναζήτησης και πολλές εταιρείες αναζητούν ειδικούς για να προσθέσουν στις ομάδες τους. Δες εδώ 5 SEO trends που κάθε digital marketer πρέπει να γνωρίζει.
  • Social Media Marketing Specialist: στις μέρες μας τα περισσότερα brands χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο για τη δημιουργία πληρωμένων διαφημίσεων που στοχεύουν το κοινό τους, όσο και για να αλληλεπιδρούν με το τωρινό αλλά και το δυνητικό κοινό τους. Δες εδώ τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media.
  • Digital Marketing Specialist: ένας Digital Marketing Specialist έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί με όλο το φάσμα του digital marketing. Αυτό σίγουρα είναι μια εμπειρία που ικανοποιεί και ανταμείβει, όμως είναι σημαντικό να ξεχωρίζει κανείς ανάμεσα στον ανταγωνισμό, λαμβάνοντας τη σωστή εκπαίδευση και πιστοποίηση. Δες εδώ τα λάθη που γίνονται στο σχεδιασμό μιας digital marketing στρατηγικής.

marketing · Online Marketing · SEO · Social Media

digital makreting · digital marketer · Social Media · training

Brand & Marketing Managers

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

Η Ηλιάνα πρόσφατα αποφοίτησε από το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Εργάζεται ως PR Executive στην οικογένεια της Socialab και της αρέσει να ενημερώνεται για τα νέα trends του digital κόσμου.

Recently Published

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο