The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

Vicky Gouvala


Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

Σήμερα, κάθε επιχείρηση δίνει βαρύτητα στο digital marketing, και αυτό είναι λογικό αφού όλα πλέον συμβαίνουν online. Το να κοινοποιείς περιεχόμενο είναι απλά ένα μέρος της μάχης των social media. Εάν θέλετε να αυξηθεί η αναγνωσιμότητα της επιχείρησης  σας, χρειάζεται πολύ περισσότερη σκέψη και προσπάθεια.

Είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από το υπόλοιπο πλήθος για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι η δημιουργία περιεχομένου που μοιράζεται εύκολα και προκαλεί το ενδιαφέρον.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να παράγετε πιο εύκολα shareable περιεχόμενο.

Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Οι ανταγωνιστές που βλέπετε ότι έχουν επιτυχία στα social media σίγουρα ακολουθούν κάποια σωστή αποτελεσματική τακτική.

Επιλέξτε τους top ανταγωνιστές σας και κρατείστε σημειώσεις για το επιτυχημένο περιεχόμενο που δημοσιεύουν. Βλέποντας το περιεχόμενο που το κοινό που επιθυμείτε ήδη αντιδρά, μπορείτε να πάρετε αυτές τις ιδέες και να τις προσαρμόσετε στις δικές σας. Μην αντιγράψετε όμως σε καμία περίπτωση τις ιδέες τους. Πάρτε ότι οι ανταγωνιστές σας γράφουν και κάντε το 10φορές καλύτερο. Κάντε το κοινό σας να δει ότι είστε η καλύτερη επιλογή!

Πείτε μια ιστορία με το περιεχόμενο σας

Ένα post θα πρέπει να παρουσιάζει μια ιστορία. Η σωστή αφήγηση μπορεί να δώσει τη θέση της σε συναρπαστικό περιεχόμενο,το οποίο θα κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να μοιραστούν. Μπορεί να κάνει τα πράγματα relatable στο κοινό σας, επιτρέποντάς τους να φανταστούν τους εαυτούς τους στην κατάσταση που τους δόθηκε. Το κοινό μπορεί να ταυτιστεί με το τι κοινοποιείται και αυτός είναι ένας βασικός στόχος. Φτιάξτε το περιεχόμενό σας, ώστε να έχει ξεκάθαρη αρχή, μέση και τέλος και να παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θέλετε να περάσετε στο κοινό-στόχο σας. Ένα ακόμα βασικό συστατικό που πρέπει να σκέφτεστε είναι η χρησιμότητα των posts σας. Οι χρήστες πρέπει να νιώθουν ότι κερδίζουν κάποιες πληροφορίες για το brand σας μέσω του περιεχομένου που κοινοποιείται.

Έρευνα& Keywords

Μην ξεχνάτε την χρησιμότητα των keywords! Πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε συμπεριλάβει τις σωστές λέξεις, αυτές που το κοινό σας θα χρησιμοποιήσει σε μια αναζήτηση του. Όσο πιο εύκολα εμφανίζεστε σε μια αναζήτηση, τόσο περισσότερο κόσμο θα καταφέρετε να σας επιλέξει και να διαβάσει τι έχετε να πείτε και το brand σας.

Virals&Trends

Το trending περιεχόμενο, το οποίο καλύπτει τα θέματα που μιλάνε όλοι, είναι πολύ πιο πιθανό να μοιραστεί. Δημιουργώντας περιεχόμενο με επίκεντρο αυτά τα θέματα, εισάγετε μια συζήτηση που διαβάζεται από πολλούς χρήστες, οι οποίοι μπορούν να δημιουργήσουν κοινόχρηστα στοιχεία.

Πάρτε για παράδειγμα τον σάλο που προκάλεσε η σελίδα που προσκαλούσε κόσμο να κάνουν Like σε μια φωτογραφία ενός αυγού για να ξεπεράσουν το ρεκόρ των Likes, που μέχρι τότε κατείχε η Kylie Jenner. Ο κόσμος όχι μόνο ανταποκρίθηκε, αλλά πλέον εταιρίες και γενικότερα χρήστες των social media παράγουν τις δικές τους φωτογραφίες και video με αυγά.

Συνοπτικά, η συνεχής προσπάθεια σας, η σωστή έρευνα και το κατάλληλο timing θα βοηθήσουν στην παραγωγή περιεχομένου που θα γίνεται πολύ πιο εύκολα αποδεκτό & κοινοποιήσιμο από το κοινό-στόχο σας. Εάν αισθάνεστε σαν να κάνετε τα πάντα σωστά, αλλά το περιεχόμενό σας δεν έχει μεγάλη κυκλοφορία, μην αποθαρρύνεστε. Η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί πολλές δοκιμές και σφάλματα για να γίνει σωστή και χρειάζεται μόνο μία φορά να σταθείτε τυχεροί. Να είστε υπερήφανοι για τα μικρά επιτεύγματα που πετυχαίνεται κατά μήκος της διαδρομής σας.

 

Content · marketing · Online Marketing · Social Media

Content · digital marketing · instagram · marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vicky Gouvala

Η Βίκη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο χώρος του digital marketing την ενθουσιάζει και αυτή τη στιγμή δουλεύει ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο