The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

Αλέξης Λιβαθυνόπουλος


Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα έχουν περισσότερο περιεχόμενο από όσο νομίζουν. Αυτό το περιεχόμενο, που ονομάζεται Content Digital Asset, μπορεί να έχει τη μορφή παρουσίασης, κάποιου video, ετήσιας παρουσίασης μετόχων – η λίστα αυτή μπορεί να είναι και μεγαλύτερη.

Μερικές φορές, σε μεγάλες εταιρείες οι οποίες έχουν πολλά τμήματα, τυχαίνει κάθε τμήμα να δημιουργεί το δικό του content. Αυτό από στρατηγική άποψη δεν είναι και η καλύτερη ιδέα. Αν το κάθε τμήμα δεν έχει γνώση τι κάνει το άλλο τμήμα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιβράδυνση της συνολικής προόδου της εταιρείας και στην έλλειψη κατανόησης ως προς τί μήνυμα μεταδίδεται και από ποιόν. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να στείλει ένα λάθος μήνυμα στους εν δυνάμει πελάτες.

Τί μπορείς να κάνεις εσύ σε ένα τέτοιο σενάριο.

1. Να γνωρίζεις το Content

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να έχεις μια πλήρη κατανόηση των ήδη υπάρχων Content Assets που υπάρχουν μέσα στην εταιρεία σου. Μπορείς να φτιάξεις ένα database με το τί έχει δημιουργηθεί, ποιός το δημιούργησε, για ποιόν δημιουργήθηκε και σε ποιά κατάσταση βρίσκεται το κάθε κομμάτι.

Ποιο συγκεκριμένα.

  • Ποιό είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται;
  • Σύμφωνα με ποιές υπηρεσίες και προϊόντα ευθυγραμμίζεται η εταιρεία σου;
  • Είναι σχετικό και up to date;
  • Ποιός είναι ο αρχικός δημιουργός;
  • Έχεις το αρχείο προέλευσης;

2.Να εντάξεις το Content σε κατηγορίες

Είναι in, out η χρειάζεται update;

Αυτό είναι το πιο εύκολο κομμάτι, καθώς σύμφωνα με όσα διάβασες παραπάνω μπορείς να τοποθετήσεις σε κάθε Content ένα από αυτά τα τρία statuses. In, out ή to be updated.

In: Είναι το Content το οποίο χρειάζεσαι και θα το κρατήσεις στον ‘’εξοπλισμό’’ σου.

Out: Όπως καλά κατάλαβες, είναι το κομμάτι το οποίο δεν θα χρειαστείς.

To Be Updated: Είναι το Content το οποίο είναι μεν in,  χρειάζεται όμως μια αναβάθμιση προκειμένου να έρθει στα μέτρα που χρειάζεσαι εσύ, έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί όπως πρέπει όταν χρειαστεί.

3. Να γνωρίζεις τι ΔΕΝ έχεις

Έχεις τη δυνατότητα να γνωρίζεις τι έχεις στην κατοχή σου. Είναι εξίσου σημαντικό ‘ομως, να γνωρίζεις και τι δεν έχεις. Τώρα, γνωρίζεις τι έχεις και με ποιο τρόπο μπορείς να τα κατηγοριοποιήσεις αλλά και τι να διαγράψεις.

Αν καταλάβεις ότι το σχέδιο που έχεις ετοιμάσει δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το μόνο που πρέπει να κάνεις, είναι να επιστρέψεις στο Business Plan που είχες ετοιμάσει και να κάνεις ορισμένες τροποποιήσεις.

Εάν έχεις ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα, τότε γνωρίζεις τα Content Assets που έχεις στην κατοχή σου και μπορείς να αρχίσεις να ετοιμάζεις το σχέδιο για το Content που χρειάζεσαι, αλλά δεν έχεις ακόμα. Θα μάθεις πως να αξιοποιήσεις το Content που έχεις στην κατοχή σου, πως να έρθεις σε επαφή με την επιθυμητή αγορά, να χτίσεις τις σχέσεις με τους συνεταίρους και εν τέλει να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου.

 

Content · Data

Content · content management · data

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Media

Αλέξης Λιβαθυνόπουλος

Ο Αλέξης είναι Απόφοιτος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας των Ιόνιων Νήσων Κεφαλλονιάς. Βρίσκει τον κόσμο της διαφήμισης ενδιαφέρον και ενθουσιώδη. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Monogram.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο