The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να προσαρμόσετε τις νέες ενημερώσεις στο Facebook

Giannis Bazakis


Αγωνίζεστε για να έχετε πάντα ενημερωμένο το Facebook; Ενδιαφέρεστε για έναν ευκολότερο τρόπο ώστε να βλέπετε τι είναι πιο ενδιαφέρον για σας;

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις στο Facebook ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο, να βρίσκεστε πάντα στην κορυφή των τάσεων και να αποκτάτε μεγαλύτερο ακροατήριο.

Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε, πώς όλοι οι marketers μπορείτε να προσαρμόσετε το Facebook σχετικά με τις νέες ενημερώσεις και να αυξήσετε την παραγωγικότητα.

1. Προσαρμογή των νέων ενημερώσεων (News Feed)

Το Facebook είναι ένα περίφημο εργαλείο για τους ιδιοκτήτες εταιρειών, τους marketers, τους συμβούλους ώστε να βρίσκουν και να απαντούν σε επιχειρηματικά νέα, ενδιαφέρουσες ενημερώσεις και σχετικές καταχωρήσεις. Η προσαρμογή του Facebook μπορεί να γίνει ανάλογα με την εμπειρία και την εμπλοκή σας σε αυτό. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις του, ώστε να απαντάτε, να ανταποκρίνεστε και να κοινοποιείτε καταχωρήσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να αποφασίσετε ποιες αναρτήσεις να βλέπετε στην κορυφή των προσωπικών σας καταχωρήσεων. Αυτό μπορείτε να το βάλετε σε κάθε σελίδα φίλου ή σε οποιουδήποτε προσώπου σας ακολουθεί. Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μέχρι 30 άτομα ή σελίδες.

Η τυπική ρύθμιση του Facebook είναι το default, που βασίζεται στον εσωτερικό αλγόριθμο του Facebook.  Είναι εύκολο να το ενεργοποιήσετε ώστε να βλέπετε πρώτα μια συγκεκριμένη σελίδα, στην επιφάνεια εργασίας. Όταν δείτε μια σελίδα που σας αρέσει να καλύπτει το πάνω μέρος της σελίδα σας, τότε μπορείτε να επιλέξετε το Post in new feed στο παράθυρο που εμφανίζεται και στη συνέχεια να κάνετε κλικ στο See First.  Επίσης μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές μέσα από τη σελίδα. Πώς; Πηγαίνοντας στην επιφάνεια εργασίας πάνω από το κουμπί Liked κι επιλέγοντας το See First. Ένας άλλος τρόπος είναι, να πάτε το mouse πάνω από το κουμπί Liked και να κάνετε κλικ το edit δίπλα στο In Your News Feed ή στα Notifications.

Για να ενεργοποιήσετε το See First για φίλους ή followers, βρείτε μια ανάρτησή τους σε δικιά σας καταχώρηση και μετακινήστε το mouse πάνω από το όνομά τους. Στην συνέχεια μετακινήστε τον κέρσορα πάνω από το κουμπί Following και πατήσετε το See First. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και από το προφίλ του χρήστη, πηγαίνοντας το mouse πάνω από το κουμπί Following. Αν θέλετε να ενεργοποιήσετε το See First σε μία κινητή συσκευή, πατήσετε το κουμπί Following και μετά το See First, στο συγκεκριμένο προφίλ.

facebook-news-feed

Ιδιότητες του News Feed

Για να προσαρμόσετε περισσότερο τις ρυθμίσεις κάνετε κλικ στο κάτω βελάκι που είναι δεξιά στο μενού (μπλε γραμμή επιλογών) και επιλέξτε το News Feed Preferences. Στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέξτε View and Edit the settings in each section και προσαρμόστε το όπως σας αρέσει. Για να δείτε τις ρυθμίσεις σε μια κινητή συσκευή πατήσετε στο More, το εικονίδιο που βρίσκεται στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης. Πηγαίνετε προς τα κάτω και πατήστε το Settings. Στο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέξτε το «Ιδιότητες του News Feed». Από όπου και αν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του See First, είτε από Desktop, είτε από mobile, η αλλαγή θα γίνει παντού.

Προσδιορίστε λίστες ενδιαφέροντος

Φτιάξτε λίστες ενδιαφέροντος, δηλαδή οργανώστε το περιεχόμενο αυτών που ενδιαφέρεστε να βλέπετε στο Facebook. Επίσης μπορείτε να ακολουθείτε λίστες άλλων ατόμων. Για να φτιάξετε τέτοιες λίστες, επιλέξτε το Interests στο αριστερό μέρος του News Feed. Βάλτε το mouse πάνω από το Interests και πατήστε More. Εδώ θα βρείτε όλες τις λίστες ενδιαφέροντος.

Για να δημιουργήσετε μια καινούργια λίστα, κάνετε κλικ στο Add Interests. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να κάνετε Create list. Χρησιμοποιήστε το πεδίο ανεύρεσης ατόμων και σελίδων που θέλετε να προσθέσετε στη λίστα σας. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε τις κατηγορίες που βρίσκονται στα αριστερά της οθόνης και αφού επιλέξετε αυτό που θέλετε, πατήστε Next. Τώρα προσθέστε το όνομα και στη συνέχεια επιλέξτε αν η λίστα είναι προσωπική ή δημόσια. Αν επιλέξετε public τότε θα μπορούν να τη βλέπουν και άλλοι. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε Done για να δημιουργηθεί.

Σημείωση:
Δεν χρειάζεται να κάνετε Like σε μια σελίδα που έχετε βάλει μέσα στη λίστα. Επίσης όταν προσθέτετε άτομα ή σελίδες, δεν παίρνουν καμιά ειδοποίηση. Ωστόσο εξαρτάται από τις ρυθμίσεις της λίστας, αν μπορούν και άλλοι να δουν ποια άτομα ή ποιες σελίδες είναι στη λίστα σας. Μπορείτε π.χ. να φτιάξετε μια προσωπική λίστα, με τους ανταγωνιστές σας, ειδικά όταν δεν θέλετε να κάνετε Like τις σελίδες τους.

Εάν το θεωρείτε σωστό, μπορείτε να κοινοποιήσετε τις λίστες σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε, πηγαίνοντας στο Interests που είναι αριστερά στο News Feed. Βάζετε το mouse πάνω από το Interests και πατάτε More. Επιλέγετε το όνομα της λίστας και μετά κάνετε κλικ στο Share που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας.

Επιλέξτε τα αγαπημένα σας

Τα αγαπημένα είναι σελιδοδείκτες στο πάνω αριστερό μέρος στο Desktop. Για να βρείτε τα αγαπημένα στο κινητό σας, πατάτε More. Αυτά είναι σελίδες γκρουπ, λίστες ενδιαφέροντος, λίστες φίλων και εφαρμογές που τις χρησιμοποιείτε συχνά. Αν θέλετε να βάλετε κάτι στα favorites, μετακινήστε το Mouse πάνω από αυτό, επιλέξτε το εικονίδιο με το γρανάζι και θα εμφανιστεί ένα παράθυρο για να το προσθέσετε στα αγαπημένα. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι που δεν το βλέπετε, μετακινήστε το mouse πάνω στη σελίδα ή στην ομάδα και στο αριστερό σημείο του News Feed πατήστε More. Στην συνέχεια πατήστε πάλι το γρανάζι και προσθέστε το στα αγαπημένα. Μπορείτε να προσθέσετε κάτι εύκολα στα αγαπημένα, σε iOS συσκευές.

Πατήστε το εικονίδιο More στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης. Βρείτε το τμήμα Favorites και πατήστε το Add Favorites. Μετά επιλέξτε σε ποια κατηγορία θα το βάλετε. Εκεί θα δείτε όλες τις ομάδες, σελίδες και λίστες ενδιαφέροντος που έχετε αναρτήσει. Αν θέλετε να αλλάξετε τη σειρά των αγαπημένων στο mobile, πατήστε το Edit δίπλα στο Favorites, πάρτε ένα από τα αγαπημένα και αλλάξτε τη σειρά του. Τέλος πατήστε Done.

Στο Desktop, για το ίδιο, πατήστε το γρανάζι δίπλα από κάθε ένα αγαπημένο. Επιλέξτε Rearrange και μεταφέρετέ το εκεί που θέλετε. Πατάτε Done όταν έχετε τελειώσει και οτιδήποτε κάνετε στο Desktop εμφανίζεται αυτόματα και στο κινητό σας και αντιθέτως. Όταν προσαρμόζετε τις προσωπικές σας αναρτήσεις, μπορείτε εύκολα να ακολουθήσετε σελίδες και άτομα, να κάνετε σχόλια και να αυξήσετε την ακροαματικότητα σας. Αυτό σας επιτρέπει να είστε πάντα στο προσκήνιο, εσείς και το εμπορικό σας σήμα.

facebookfaves

2. Μείνετε συνδεδεμένοι με τις σελίδες, στις οποίες έχει γίνει Like από τη σελίδα σας 

Κάθε σελίδα που διαχειρίζεστε, έχει τις δικές της αναρτήσεις. Επειδή έχετε κάνει Like, σημαίνει ότι μπορείτε να τις σχολιάσετε, να τις δείτε και να τις κοινοποιήσετε σαν να είναι δικές σας. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές, πηγαίνοντας στο δεξί μέρος της σελίδας και όταν δείτε τις δικές σας αναρτήσεις by default μπορείτε να σχολιάσετε, να κάνετε Like και να τις κοινοποιήσετε. Ωστόσο κάθε ανάρτηση, κοινοποίηση, like και σχολιασμός, μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε σελίδα διαχειρίζεστε ή και από το προφίλ σας.

Για να αλλάξετε τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων, κάνετε κλικ στο βελάκι που είναι δίπλα στη φωτογραφία του προφίλ σας. Στη συνέχεια επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να εμπλέξετε. Χρησιμοποιήστε τις αναρτήσεις της σελίδας σας, ώστε εύκολα να βρείτε περιεχόμενο για έρευνα και/ή να κοινοποιήσετε ή να σχολιάσετε. Αυτό πάλι σας βοηθά ώστε να βρίσκεστε πάντα στο επίκεντρο.

3. Ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας ώστε να σας προσθέσουν στη δικιά τους προσαρμοσμένη εμπειρία στο Facebook

Αφού σιγουρέψετε ότι οι δικές σας καταχωρήσεις είναι φιλικές προς τον χρήστη, ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας να κάνουν το ίδιο.
Δημοσιεύστε κατά περιόδους αναρτήσεις που  να υποκινούν τους οπαδούς σας, ώστε να αλλάξουν τις ρυθμίσεις των ειδοποιήσεών τους και να βλέπουν τις σελίδες σας πρώτα. Ενσωματώστε screenshots ώστε οι οπαδοί σας να ξέρουν τι να κάνουν. Θυμηθείτε αν το See First δεν είναι ενεργοποιημένο. Ο τρόπος που ο αλγόριθμος του Facebook λειτουργεί είναι ότι οι οπαδοί σας χρειάζεται να εμπλακούν στο περιεχόμενο της σελίδας για να το δουν. Διαφορετικά,  και μόνο επί πληρωμή, είναι ο τρόπος για να τους πλησιάσετε. Ακόμη και αυτούς που δεν σας παρακολουθούν, αλλά είναι οπαδοί της σελίδας σας. Ευτυχώς μπορείτε επίσης να τους πλησιάσετε μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων.

Το πιο πετυχημένο όμως θα είναι όχι μόνο να βλέπετε τις αγαπημένες σας σελίδες πρώτα, αλλά να ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας να κάνουν το ίδιο. Ζητήστε από τους οπαδούς σας να εγγραφούν στα videos και στα events. Η κορυφαία ειδοποίηση για να ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας να ενεργοποιηθούν είναι το Facebook live. Δημιουργήστε live video ζητώντας από τους χρήστες να το κάνουν κοινοποίηση, ενημερώστε τους πώς να προσθέτουν και να αναρτούν φωτογραφίες στο Internet και γράψτε αναρτήσεις σχετικές με το πώς να συμμετέχουν. Εδώ σας περιγράφω τι χρειάζεται να γνωρίζετε:

facebook-live-video

Οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν στο ζωντανό βίντεο, όπως περιγράψαμε πιο πάνω. Μετακινήστε το mouse από το Liked στη σελίδα σας, κάντε κλικ στο Edit δίπλα στο Notifications και επιλέξτε New live Posts. Το κοινό σας μπορεί να εγγραφεί για να παίρνει ζωντανές ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια της εκπομπής Facebook live στο Desktop και στο mobile. Επίσης μπορούν να κάνουν εγγραφή και από προηγούμενο βίντεο.
Στο Desktop κάνετε κλικ στο γκρι βέλος, πάνω δεξιά, σε κάθε Facebook live post, στη συνέχεια κάντε κλικ στο See more option και μετά κάντε κλικ στο Turn on live notifications. Οι οπαδοί σας θα ειδοποιηθούν, όταν η σελίδα σας εμφανιστεί στο Facebook live.

Ανάλογα με τη συχνότητα της εκπομπής μέσω του Facebook live οι οπαδοί σας θα μπορούν ή δεν θα μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις.
Το Facebook θα σας δείχνει τον μέγιστο αριθμό από τις ημερήσιες Live ανακοινώσεις που κάποιος μπορεί να δει. Στο κινητό είναι ακόμη πιο εύκολο να εγγραφείτε σε Facebook live videos. Πατήστε στο πάνω δεξί μέρος του προηγούμενου Live. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε κάνει εγγραφή. Μια ανακοίνωση «Live Notifications» σας δείχνει ότι όντως έχετε εγγραφεί. Επίσης αν φιλοξενείτε καθημερινά events ενθαρρύνετε το κοινό σας να εγγραφούν για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για αυτά.

Ανακεφαλαιώνοντας, οι ειδοποιήσεις στο Facebook δημιουργούν μια καλύτερη εμπειρία για σας, για την επιχείρησή σας και για τους οπαδούς σας. Χρειάζεται να είσαστε πάντοτε ενεργοί και οργανωμένοι και να έχετε βάλει τα σωστά settings. Από όλα τα παραπάνω έχετε όλα όσα χρειάζεστε και μην ξεχνάτε το ίδιο υλικό να το μεταφέρετε και στους οπαδούς σας.

Όλη η ομάδα του suit.gr και εγώ, σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές, Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Θα είμαστε ξανά κοντά σας με πολλά άρθρα μετά τις Γιορτές!

Facebook · Social Media

business · Facebook · news feed · Social Media

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting