The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

Virginia Koronaiou


Φανταστείτε έναν casual Instagrammer που θέλει να θεωρηθεί ως περιπετειώδης.

Δημοσιεύει φωτογραφίες από τον εαυτό του που ταξιδεύουν σε εξωτικές τοποθεσίες, δοκιμάζει διαφορετικό φαγητό και ζει μια ζωή που φαίνεται εξαιρετική.

Ακόμα κι αν πραγματικά ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στο σπίτι παρακολουθώντας το Netflix, το κοινό τους βλέπει ένα εντελώς διαφορετικό lifestyle.

Οι επιτυχείς επιχειρήσεις κάνουν το ίδιο.

Χρησιμοποιούν το Instagram ώστε να δείχνουν την προσωπικότητα της εταιρείας τους, γνωστή και ως ταυτότητα της επωνυμίας τους.

Μια καλά αναπτυγμένη ταυτότητα ενός brand αντέχει στο ακροατήριό της, ενθαρρύνοντας το κοινό να γίνουν πελάτες. Επίσης, προσφέρει στους ήδη πελάτες μια συναισθηματική σχέση με το εμπορικό σήμα της.
Η δημιουργία μιας ταυτότητας επωνυμίας στο Instagram απαιτεί συνέπεια. Ακολουθήστε αυτά τα πέντε βήματα για να διασφαλίσετε ότι το κανάλι σας στο Instagram είναι αντιπροσωπευτικό της μάρκας σας.

1. Συνεπή μηνύματα

Όλο το περιεχόμενό σας στο Instagram θα πρέπει να επιβεβαιώσει την επωνυμία σας.
Τι θέλετε να γνωρίζετε και τι θέλετε να κερδίσετε;

Αν προσλαμβάνετε νέα ταλέντα, ίσως θέλετε οι δυνητικοί υπάλληλοι να γνωρίζουν ότι η εταιρεία σας είναι ένα διασκεδαστικό μέρος για να εργαστούν. Για περιεχόμενο, θα θέλατε να παρουσιάσετε εικόνες των εργαζομένων σας που κάνουν πραγματικά ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

2. Συνεπείς οπτικές

Ανεξάρτητα από τον τύπο της εικόνας, το κοινό σας θα πρέπει να είναι σε θέση να εξετάσει οποιαδήποτε από τις αναρτήσεις σας και να την αναγνωρίσει αμέσως ως μία από τις δικές σας (χωρίς καν να δει το λογότυπό σας).
Με άλλα λόγια, το οπτικό σας περιεχόμενο πρέπει να είναι το δικό του υδατογράφημα.
Κατά την ανάρτηση φωτογραφιών, χρησιμοποιήστε το ίδιο φίλτρο για να δώσετε σε όλες μια παρόμοια αίσθηση.
Εάν δημιουργείτε εικóνες ο ίδιος, βεβαιωθείτε óτι το στυλ των φωτογραφιών είναι το ίδιο και ας διαφέρουν οι φωτογραφίες μεταξύ τους. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε την ίδια παλέτα χρωμάτων που βρίσκεται σε ολόκληρη τη μάρκα σας και σε άλλα μέσα marketing συμπεριλαμβανομένου του email marketing.
Μάθετε περισσότερα για το τι μπορεί να κάνει το email marketing για την επιχείρησή σας.

3. Συνεπείς γραμματοσειρές

Σε ένα οπτικό μέσο όπως το Instagram, η χρήση λέξεων στις φωτογραφίες σας μπορεί είτε να σας βοηθήσει είτε να σας δημιουργήσει πρόβλημα.
Είναι καλή πρακτική να βασίζεστε σε μία ή δύο κύριες γραμματοσειρές σε όλα τα κανάλια της μάρκας σας.
Εάν η επιχείρησή σας δεν έχει ακόμη ένα σύνολο γραμματοσειρών που χρησιμοποιεί, προσπαθήστε να επιλέξετε ένα ζευγάρι που ταιριάζει με το ύφος του brand σας.

 

4. Συνεχής χρονισμός

Θέλετε το κοινό σας να αναμένει τις αναρτήσεις σας. Να είστε προβλέψιμοι.
Ακόμη και με τον νέο αλγόριθμο του Instagram, ο κύριος όγκος της έκθεσης που λαμβάνουν οι θέσεις σας έρχεται λίγο μετά την απόσπαση. Με την απόσπαση σε σταθερούς χρόνους και ημέρες, το κοινό σας αρχίζει να περιμένει και προσβλέπει στο περιεχόμενό σας.

5. Και τώρα τι;

Με αυτές τις συμβουλές, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας στο Instagram.
Αλλά μην σταματάτε μόνο με το Instagram. Αναζητήστε τρόπους για να επεκτείνετε την εμβέλεια αυτών των εικόνων που ενισχύουν τη μάρκα, μοιραστείτε τα καλύτερα με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής σας δικτύωσης, τον ιστότοπό σας και με τα emails.

Η συνεχής επαφή ενσωματώνεται με το Instagram, ώστε να μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε εικόνες από το κανάλι Instagram στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Καθώς το κοινό σας βλέπει το brand σας να προβάλετε σε πολλαπλά μέσα, η ταυτότητα της επωνυμίας σας θα φαντάζει ακόμα πιο δυνατή και θα δημιουργείτε μεγάλη εντύπωση.

How To · News · Online Marketing · Social Media

digital makreting · instagram

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Virginia Koronaiou

Η Βιργινία είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος Marketing & Communication του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα μονοπάτια του digital! Έχοντας ήδη εμπειρία στο internal marketing, θέλησε να εμβαθύνει γνωρίζοντας και τη πλευρά του agency. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

»

GDPR: ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για την εφαρμογή του

»

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

»

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

»

Messaging apps: ο σύμμαχος της επιχείρησής σας!

»

5 Interactive Content Ideas For your Business

»

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

»

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

»

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

»

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο