Στο Twitter πλέον μπορείτε να μοιραστείτε τις δικές σας ιστορίες μέσω των Moments
Το Twitter σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει πλήρως τη λειτουργία Moments, την οποία είχε λανσάρει πριν λίγο καιρό αποφάσισε να δώσει πρόσβαση σε όλους τους χρήστες ώστε να μπορέσουν να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Μέχρι πρότινος στη λειτουργία είχαν πρόσβαση μόνο επιλεγμένοι χρήστες όπως για παράδειγμα: influencers, publishers και εταιρείες.
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τα Tweet Moments, συνοπτικά να αναφέρουμε ότι η λειτουργία σχετίζεται με την ανατροφοδότηση tweets τα οποία έχουν σχέση με ένα συγκεκριμένο θέμα. Μέσω της λειτουργίας έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε ένα συγκεκριμένο γεγονός χωρίς να χρειάζεται όμως να παρακολουθείτε λογαριασμούς. Για τη λειτουργία Moments υπάρχει και μεμονωμένη εφαρμογή για όσους θέλουν απλά να παρακολουθούν τα νέα χωρίς να έχουν συνεχή παρουσία στο Twitter.
Προς το παρόν η λειτουργία Moments είναι προσβάσιμη μόνο από υπολογιστή. Μπορείτε να δημιουργείτε τη δική σας ”στιγμή” εμπλουτίζοντας την με οποιοδήποτε τρόπο εσείς θέλετε, όπως για παράδειγμα φωτογραφίες, videos, GIFs και Vines.
Η λειτουργία Moments έχει δημιουργηθεί με στόχο να ανοίξει τον δημιουργικό καμβά σε μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων. Ο Product Manager του Twitter, Gaby Pena έχει γράψει ένα blog post αναλύοντας περισσότερο τις δυνατότητες της λειτουργίας Moment. Επισημαίνει στο post του πως με την επέκταση αυτή δίνουν την ευκαιρία στους ανθρώπους να δημιουργήσουν και να μοιραστούν τις ιστορίες τους με νέα δυναμική.
Η δυνατότητα να προωθήσετε και να εξερευνήσετε ένα event χρησιμοποιώντας εργαλεία πολυμέσων όπως εικόνες, video και GIFs θεωρείται μεγάλη στιγμή για τη λειτουργία Memories του Twitter. Πέρα από το κομμάτι αυτό, η λειτουργία αυτή έχει προκαλέσει συζητήσεις και ποικίλα σχόλια. Το να παρακολουθεί κανείς ιστορίες μέσω Twitter δεν είναι εξίσου αυθόρμητο όσο είναι στο Snapchat. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει την καθημερινή χρήση της λειτουργίας Memories και του Twitter γενικότερα. Το γεγονός αυτό παίζει σημαντικό ρόλο ως προς τον τρόπο ”υιοθέτησης”-χρήσης της λειτουργίας του. Ωστόσο, οι φανατικοί χρήστες του Twitter απολαμβάνουν τη νέα λειτουργία η οποία πλέον τους επιτρέπει να παρακολουθούν και να μοιράζονται ένα event. Άλλη μια ευκαιρία λοιπόν εμφανίστηκε για τους marketers ώστε να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών και μέσω Twitter.