The New Stuff - Suit digital marketing

Συμβουλές για ένα πιο πετυχημένο website

Vivi Raniou


Ψάχνεις τρόπους για να βελτιώσεις το Website της επιχείρησής σου; Είσαι στη φάση κατασκευής νέας σελίδας; Τότε σίγουρα πρέπει να δώσεις προσοχή στο τι πρέπει να κάνεις αλλά και τι πρέπει να αποφύγεις για να έχεις τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα!

Do’s

H ασφάλεια είναι το Α και το Ω, αν θέλουμε να έχουμε ένα αξιόπιστο Website. Φρόντισε λοιπόν να επενδύσεις χρόνο και χρήματα σε αυτόν τον τομέα, έτσι ώστε οι επισκέπτες σου να εξερευνούν την ιστοσελίδα σου άφοβα και με ασφάλεια. Μη ξεχνάς άλλωστε ότι το διαδίκτυο εγκυμονεί πολλούς κινδύνους και υπάρχουν πολλοί κακόβουλοι επισκέπτες.

Το απλό είναι πάντα το καλύτερο! Φρόντισε το περιεχόμενο της σελίδας σου να είναι απλό και ξεκάθαρο. Δεν χρειάζονται υπερβολές και λεπτομέρειες που ίσως κουράσουν τον επισκέπτη. Παράλληλα είναι πολύ σημαντικό να επιλέγεις χρώματα που δεν κουράζουν το μάτι.

Η επικοινωνία πρέπει να είναι εύκολη και άμεση! Φρόντισε τα στοιχεία επικοινωνίας στο site σου να βρίσκονται σε τέτοιο σημείο, ώστε ο επισκέπτης να τα εντοπίζει γρήγορα και εύκολα.

Τα keywords και οι εικόνες είναι πολύ σπουδαίο κομμάτι για ένα ελκυστικό και ανταγωνιστικό Website. Φρόντισε να χρησιμοποιείς εικόνες χωρίς όμως να το παρακάνεις! Εξάλλου μην ξεχνάς μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις.

Δημιούργησε ένα mobile friendly site! Είναι πολύ σημαντικό το κοινό να έχει δυνατότητα πρόσβασης στο site σου ανά πάσα ώρα και στιγμή. Γι’ αυτό φρόντισε η σελίδα σου να είναι mobile friendly. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι μεγάλο ποσοστό ανθρώπων ψάχνει νέα brands, υπηρεσίες και πραγματοποιεί έρευνα αγοράς μέσω του κινητού.

Μια τελευταία συμβουλή, καταλυτικής σημασίας, είναι τα reviews των επισκεπτών. Είναι πάρα πολύ σημαντικό, ο επισκέπτης να μπορεί να βλέπει κριτικές  από άλλους πελάτες σου αναφορικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του brand σου.

Τα παραπάνω είναι μερικά βασικά tips τα οποία θα βοηθήσουν στο να δημιουργήσεις ένα user friendly site.

Πάμε όμως να δούμε και τι πρέπει να αποφύγουμε αν θέλουμε να έχουμε ένα πετυχημένο Website το οποίο θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας.

DONT’S

Όπως ήδη έγινε κατανοητό το content της σελίδας μας αποτελεί βασικό όπλο για τη στρατηγική μας, για αυτό το λόγο φροντίζουμε το περιεχόμενο που δημοσιεύουμε στις σελίδες μας να είναι σχετικό με το brand μας. Αναλυτικότερα προσέχουμε να μην κουράζουμε τον επισκέπτη με περιττές πληροφορίες και τεράστια κείμενα. Όπως ήδη αναφέρθηκε χρησιμοποιούμε εικόνες για να πλαισιώσουμε τα κείμενα και να κάνουμε ακόμα πιο ελκυστικό το site μας.

Δεν ξεχνάμε σε καμία περίπτωση να τσεκάρουμε πως φαίνεται η σελίδα μας από το κινητό! Θέλουμε ένα mobile friendly site, στο οποίο να μπορεί ο οποιοσδήποτε να ενημερωθεί ακόμα και όταν δεν βρίσκεται μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του.

Το περιεχόμενο εκτός από σχετικό με το brand, πρέπει να ανανεώνεται συνεχώς! Αυτό σημαίνει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε να έχουμε μια σταθερή παρουσία αναρτήσεων στο site μας. Φροντίζουμε να ανανεώνουμε το περιεχόμενο, έτσι ώστε να μην βαριέται ο επισκέπτης μας να διαβάζει τα ίδια και τα ίδια. Παράλληλα βγάζουμε ένα προφίλ δυναμικό, δείχνουμε ότι ενδιαφερόμαστε για το κοινό μας τροφοδοτώντας το ανά τακτά χρονικά διαστήματα με νέο υλικό.

Δεν αγνοούμε σε καμία περίπτωση τις κριτικές προηγούμενων πελατών! Δίνουμε προσοχή στις προτάσεις τους και τα σχόλιά τους. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι τα θετικά σχόλια προηγούμενων πελατών είναι μια μορφή διαφήμισης για τους επόμενους. Εκμεταλλεύσου τα λοιπόν σωστά και χρησιμοποίησέ τα ως ένα μέσο διαφήμισης του brand σου ή ως ένα μέσω για να μάθεις τις ανάγκες και τα θέλω του κοινού σου.

Όπως έγινε αντιληπτό το να δημιουργήσεις ένα website το οποίο θα είναι πετυχημένο και θα βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, δεν είναι απλή υπόθεση ούτε μικρής σημασίας. Σχεδίασε λοιπόν τα βήματά σου με πολλή προσοχή, ή απευθύνσου σε κάποιο Digital Marketing Agency το οποίο θα μπορούσε να αναλάβει τη δημιουργία του Website της επιχείρησής σου και να σου προτείνει τις κατάλληλες ιδέες και στρατηγική που θα ταιριάζουν στον προφίλ του brand σου.

Advertising · Content · Facebook · How To · Online Marketing · Social Media

#digitalmarketing · advertising · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Vivi Raniou

Η Βιβή είναι απόφοιτος του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το ενδιαφέρον της για τη χρήση των Social Media, το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, καθώς επίσης και η συμμετοχή της σε συνέδρια και ακαδημαϊκές έρευνες με επίκεντρο την επικοινωνιολογία τόσο στο Διεθνές όσο και στο Business περιβάλλον, την οδήγησαν στον κλάδο του Digital Marketing. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο