The New Stuff - Suit digital marketing

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

Panagiotis Sardelis


Τα Χριστούγεννα αποτελούν μία από τις πιο εμπορικές εποχές του χρόνου. Οι διαφημιστικές καμπάνιες ξεκινούν ήδη από τον Αύγουστο για να φτάσουν σε μία κορύφωση πωλήσεων στις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου. Αλλά ακόμα και αν δεν έχεις ξεκινήσει την προώθηση του προϊόντος σου από τόσο νωρίς, η καμπάνια δεν απειλείται.

Η εκκίνηση της κάθε καμπάνιας ποικίλει ανάλογα με την εταιρία. Για παράδειγμα, κάποιες επιχειρήσεις ξεκινούν την προώθηση προς τα τέλη Αυγούστου ενώ άλλες εταιρίες μετά την έναρξη της φθινοπωρινής σεζόν. Αυτό συμβαίνει συνήθως στις καμπάνιες εταιριών κινητής τηλεφωνίας που παρουσιάζουν τα καλύτερα προϊόντα τους μετά τον Σεπτέμβριο για να «αγγίξουν» το peak των πωλήσεων μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων, μία στρατηγική που ακολουθούν τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Apple και η Samsung.

Ας δούμε αναλυτικά κάποια tips:

Στατιστικά Ανταγωνισμού

Η βάση για μία επιτυχημένη καμπάνια είναι η γνώση της εταιρίας σου και του αντιπάλου σου. Τα στατιστικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν την πορεία της εταιρίας, τη λειτουργικότητά της και τελικώς την επιτυχία της. Αυτό συμβαίνει και με όλους του ανταγωνιστές. Η επίγνωση της πορείας μέσω των στατιστικών επιτρέπει την καλύτερη αντίληψη για το πως ανταποκρίνεται η αγορά στα προϊόντα μας και στα προϊόντα των ανταγωνιστών. Έτσι, υπάρχει ο χρόνος, έστω και καθυστερημένα, για να αναπροσαρμόσεις τη στρατηγική σου έτσι ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στον ανταγωνισμό της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τάσεις

Είναι απαραίτητο κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τόσο τις καμπάνιες όσο και τα προϊόντα τους στις εκάστοτε τάσεις, ιδιαίτερα αν τα προϊόντα τους είναι ταχέως αναλώσιμα. Η «μόδα» επιτάσσει την προσαρμογή της στις εταιρίες που επιθυμούν να έχουν πωλήσεις, ακόμα κι αν αυτό που προάγουν είναι κακόγουστο ή αποκρουστικό. Πάντα όμως όλα πρέπει να συνδυάζονται με το χριστουγεννιάτικο πλαίσιο που επιτάσσει η περίοδος για την ορθή εναρμόνιση της κάθε καμπάνιας με τις επιλογές των μη ορθολογικών καταναλωτών.

Social Media

Είναι αυτονόητο ότι τα social media είναι οι κυρίαρχοι προωθητές μίας καμπάνιας. Αυτό δεν σταματάει να συμβαίνει και τα Χριστούγεννα. Πλέον, τα Facebook Ads ή τα Instagram Stories έχουν αντικαταστήσει σε ποσοτικά αποτελέσματα τις διαφημίσεις στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Παρέχουν οπτικοακουστικό υλικό στη διάθεση ενός τεράστιου δικτύου ανθρώπων που καταναλώνουν πολλές ώρες στη χρήση τους και συνεπώς είναι τεράστια η επιρροή που ασκούν στην τελική επιλογή των καταναλωτών. Έτσι, η προώθηση μέσω engagement μπορεί να επιφέρει τόσο την επέκταση του brand όσο και την προώθηση των προϊόντων στη χριστουγεννιάτικη περίοδο.

Είναι γεγονός ότι στη σύγχρονη διαδικτυακή εποχή, οι εξελίξεις τρέχουν πολύ γρήγορα και όλα τα brands πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν την κάθε πρόκληση, ιδιαίτερα σε μία τέτοια περίοδο. Οι πιθανότητες όμως είναι πάντα με το μέρος αυτού που έχει προετοιμαστεί καλύτερα και οι παραπάνω συμβουλές ανταποκρίνονται στο profile του brand που τις ακολουθεί.

Advertising · How To · marketing · Social Media

christmas · Social Media · trends

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · Media

Panagiotis Sardelis

Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο