The New Stuff - Suit digital marketing

Τάσεις για το Online Marketing που θα κυριαρχήσουν το 2017

Giannis Bazakis


Το 2016 ήταν ένα καταπληκτικό έτος στο online marketing, αλλά η βιομηχανία ποτέ δεν σταματά. Ενώ το νέο έτος δεν αργεί να έρθει, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε πώς η βιομηχανία του online marketing πρόκειται να αλλάξει μέσα στο 2017 και πώς μπορείτε να ετοιμαστείτε ανάλογα. Το marketing είναι ένα πεδίο που κυριαρχείται από άτομα με προγραμματισμό για το μέλλον, άτομα που προβλέπουν τις αλλαγές και «πιάνουν» τις τάσεις στην αγορά πριν από τους ανταγωνιστές τους, έτσι επισημαίνουν τις τάσεις αυτές και προετοιμάζονται κατάλληλα. Με λίγα λόγια αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί στον κλάδο, καλό είναι να είστε ενημερωμένοι.

1. Παραδειγματιστείτε από το Pokemon Go

Έτσι, θα δείτε την πραγματική αύξηση της επαυξημένης πραγματικότητας. Πως; Λίγοι άνθρωποι είχαν προβλέψει ότι το Pokemon Go θα απογειώνονταν τόσο δραστικά όπως και το έκανε, κερδίζοντας 10 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα, ειδικά κατά τη διάρκεια της αιχμής του. Όμως ο ενθουσιασμός γι’ αυτό έχει πεθάνει σε μεγάλο βαθμό, αλλά η εφαρμογή έχει δύο κύριες επιπτώσεις στην οικογένεια του online marketing.

pokemongo3

Πρώτον αποδεικνύεται ότι οι χρήστες είναι έτοιμοι για εμπειρίες (Augmented Reality) επαυξημένης πραγματικότητας και δεύτερον  δίνει στους εμπόρους μια γεύση διαφορετικών δυνατοτήτων κέρδους. Πρέπει να περιμένετε να δείτε πολλά brands να βγαίνουν στην αγορά με παιχνίδια (AR), με διαφημίσεις (AR) και προσπάθεια κεφαλαιοποίησης εφαρμογών (AR) που ήδη υπάρχουν.

2. Οι live video μεταδόσεις στην κυριολεξία θα απογειωθούν

Οι χρήστες αρχίζουν να ζητούν περισσότερο ζωντανές μεταδόσεις δίνοντας τους μια θέαση στο κόσμο που προηγουμένως δεν είχαν τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση. Χάρη στο γρήγορο Internet και την πανταχού παρουσία των κινητών συσκευών, το live video έχει γίνει κάτι σαν τάση από μόνη της, με όλο και περισσότερες εφαρμογές και πλατφόρμες δίνοντας ένα είδος “live streaming”.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι το φετινό προεδρικό debate των αμερικανικών προεδρικών εκλογών μεταδόθηκε live έχοντας εκατομμύρια θεατές. Το live video έχει μια ανοδική τάση τα τελευταία χρόνια, αλλά πιστεύω το 2017 θα είναι το έτος που θα απογειωθεί και θα χρησιμοποιηθεί από περισσότερα brands και άτομα.

1

3. Τα εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων θα πολλαπλασιαστούν όπως και η χρήση τους

Για τον κόσμο του Marketing τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας. Χρειάζονται οι ποσοτικές πληροφορίες δηλαδή, ποιος αγοράζει τι, γιατί και ποια μηνύματα είναι ποιο αποτελεσματικά. Ακόμα και οι αναλυτές δεδομένων συχνά έχουν πρόβλημα ακριβής κατανόησης με το τι λένε τα δεδομένα. Οι εγκέφαλοί μας δεν είναι σε θέση να επεξεργαστούν μεγάλο όγκο αριθμητικών δεδομένων.

Τώρα η τεχνολογία πλησιάζει στην «ερμηνεία» της ανάλυσης των δεδομένων. Υπάρχουν δεκάδες εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων ήδη στην αγορά, και το 2017 πολλές επιχειρήσεις πρόκειται να ξεκινήσουν τη χρήση τους. Αυτοί που δεν θα τα χρησιμοποιήσουν θα έχουν ένα σοβαρό μειονέκτημα και η τεχνολογία θα είναι πιο εξελιγμένη με αποτέλεσμα οι ανάγκες της ανάλυσης των δεδομένων να είναι μεγαλύτερες από ποτέ.

4. «Έκρηξη» της δημοτικότητας του Native Advertising

Το Native Advertising είναι μια από τις παλαιότερες μεθόδους marketing. Έχει χρησιμοποιηθεί για χρόνια από brands που ψάχνουν έναν εύκολο τρόπο προβολής προϊόντων και υπηρεσιών. Το Native Advertising είναι σε μια ανοδική πορεία, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να καταδικάζουν ή να αγνοούν τις περισσότερες μορφές συμβατικής διαφήμισης. Το Native Advertising επίσης έχει έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο για να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών.  Μπορείτε επίσης να δείτε νεότερες και πιο βελτιωμένες μορφές Native Advertising να προσφέρονται από μεγάλους εκδότες ή εμπορικούς κολοσσούς οι οποίοι προηγουμένως δεν χρησιμοποιούσαν αυτό το είδος της διαφήμισης.

5. Τα brands θα στοχεύσουν σε περισσότερες εξειδικευμένες αγορές 

Το online marketing γίνεται όλο και πιο πολυσύχναστο, αν και ο αριθμός των καταναλωτών έχει παραμείνει σταθερός, πολλές επιχειρήσεις έχουν εισχωρήσει στον χώρο για ένα κομμάτι της «πίτας». Αυτό είναι γεγονός όσον αφορά την αγορά του Social Μarketing.

Μια από τις καλύτερες λύσεις γι’ αυτό είναι η στοχοποίηση μιας πιο συγκεκριμένης θέσης που απευθύνεται σε έναν περιορισμένο δημογραφικά χώρο με ένα συγκεκριμένο θέμα. Σαν αποτέλεσμα είστε αναγκασμένοι να δείτε περισσότερες επιχειρήσεις να επιλέγουν μεγαλύτερη στοχοποιήση, σχεδόν σε προσωπικό επίπεδο.

6. Άνοδος του Immersive Experience Content Marketing

Οι χρήστες επιθυμούν πιο ζωντανές εμπειρίες. Εμπειρίες που να σας δίνουν την αίσθηση ότι κάνουν κάτι περισσότερο από το να κοιτάζουν μια οθόνη τηλεφώνου ή ενός φορητού υπολογιστή. Η Augmented reality (AR), δηλαδή η επαυξημένη πραγματικότητα και η Virtual reality (VR), δηλαδή η εικονική πραγματικότητα , είναι δύο τεχνολογίες που οδηγούν την κατάσταση προς τα εμπρός.

Και μη ξεχνάτε και άλλους τρόπους που παρέχουν την Immersive Experience-καθηλωτική εμπειρία. Μπορείτε να προσφέρετε 360 videos για να κάνετε τους χρήστες να αισθάνονται ότι ζουν τη στιγμή ή να φιλοξενηθούν σε webinars και εργαστήρια για να ασχοληθούν μαζί σας. Το κλειδί είναι να παρέχετε κάποιο επίπεδο αλληλεπίδρασης ώστε να κάνετε τους χρήστες να αισθάνονται ότι είναι μέρος ενός μεγάλου συνόλου.

26497028_l

7. Το περιεκτικό περιεχόμενο θα γίνει ουσιαστικό 

Πρέπει να γίνετε πιο ανυπόμονοι και απαιτητικοί καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται. Η δυνητική χρήση των social media news feeds και τα ατελείωτα ρεύματα που μας κατακλύζουν από σχεδόν κάθε εμπορικό σήμα και άτομο που ακολουθείτε, σας αναγκάζουν να φιλτράρετε την πλειονότητα των μηνυμάτων που δεχόσαστε. Φιλτράρετε τα άρθρα, παραλείπετε  αναρτήσεις, μοιράζεστε τα άρθρα μόνο μετά από την ανάγνωση του τίτλου.  Οι περισσότεροι που ασχολείστε με το marketing πρόκειται να μάθετε ότι το κλειδί είναι το περιεκτικό περιεχόμενο κάνοντας κάθε λέξη και πρόταση μετρήσιμη.

Ανακεφαλαιώνοντας προβάλλω τις τάσεις αυτές, βασιζόμενος σε τρέχουσες πληροφορίες που έχω, συμπεριλαμβανομένων των τάσεων του περασμένου έτους, την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών και πως βλέπω και ακούω τους εμπόρους να μιλούν για το ερχόμενο έτος. Αντί να υιοθετήσω τις απόψεις τους, ερευνώ αυτές με προσοχή ή με στρατηγική για το πώς θα τις συμπεριλάβω στις marketing campaigns ή την αντιστάθμισή τους μόλις αρχίσουν να κυκλοφορούν. Αυτό προτείνω και σε εσάς!

Advertising · Online Marketing · Social Media · Virtual Reality

2017 · digital marketing · trends

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting