The New Stuff - Suit digital marketing

Τα βήματα για ένα επιτυχημένο επαγγελματικό προφίλ στο Twitter

Efi Vardia


Το Twitter τα τελευταία χρόνια έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Καθημερινά οι άνθρωποι που διατηρούν λογαριασμό αυξάνονται συνεχώς. Οι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν πολλά θέματα της επικαιρότητας είτε με πιο σοβαρό είτε με πιο χαλαρό ύφος. Το Twitter όμως είναι και ένα πάρα πολύ καλό μέσο και για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στα Social Media και να γίνουν ευρύτερα γνωστές στον κόσμο. Τι πρέπει όμως να ξέρετε για να φτιάξετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Twitter που θα βοηθήσει στην εξέλιξη και στην αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας;

Καθορισμός στόχων και δημιουργία προφίλ

Για να έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ, αρχικά θα πρέπει να καθορίσετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε και το κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε για να σχεδιάσετε ανάλογα και τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε, έτσι ώστε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Αφού καθορίσετε τους στόχους σας, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε το προφίλ σας, στο οποίο θα πρέπει να αναφέρετε όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σας στο bio σας, ποιοι είστε, που βρίσκεστε αλλά και να συμπεριλάβετε ένα link το οποίο θα μεταφέρει τον χρήστη κατευθείαν στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

Δημιουργία posts

Στο Twitter τα posts που θα δημιουργήσετε μπορεί να είναι σε ό,τι μορφή επιθυμείτε (λεκτικό, φωτογραφία, βίντεο/gif). Συνήθως αυτά που έχουν μεγαλύτερο engagement είναι οι φωτογραφίες και τα βίντεο, καθώς ο χρήστης είναι πιο εύκολο να δει και να αντιδράσει σε μια φωτογραφία ή ένα σύντομο βίντεο από το να διαβάσει ένα λεκτικό status. Κάτι σημαντικό που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι ότι στο Twitter σε κάθε σας post πρέπει να βάζετε και κάποια hashtags που θα ταιριάζουν και με το post αλλά και με το ύφος της επιχείρησής σας, οπότε είναι απαραίτητο να βρείτε τα σωστά hashtags που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε και να μην είστε υπερβολικοί με τη χρήση τους, καθώς αυτό θα κουράσει τους followers σας.

Παρακολούθηση και έλεγχος των αποτελεσμάτων

Αφού λοιπόν έχετε ακολουθήσει τα προηγούμενα βήματα, αυτό που δεν θα πρέπει να παραλείψετε είναι το επόμενο βήμα οπού θα πρέπει να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει από τις προηγούμενες ενέργειές σας, αλλά και τη συνολική εικόνα της επιχείρησής σας. Ποια είναι η αντίδραση του κόσμου μετά από την ανάρτηση ενός post σας ή μετά από την κυκλοφορία ενός προϊόντος σας ή ακόμα και μετά τη νέα διαφημιστική σας καμπάνια, αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να βρείτε απαντήσεις μέσω των analytics αλλά και των tweets των χρηστών. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πόσο πετυχημένη είναι η μέχρι τώρα στρατηγική σας και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν προκειμένου να βελτιωθείτε.

Τέλος, το Twitter είναι ένα καλό μέσο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσετε ένα πιο χαλαρό ύφος σε κάποια posts κάτι που μπορεί να προσελκύσει ακόμα περισσότερους followers.

Social Media

Twitter

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο