The New Stuff - Suit digital marketing

Τα βήματα για ένα επιτυχημένο επαγγελματικό προφίλ στο Twitter

Efi Vardia


Το Twitter τα τελευταία χρόνια έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Καθημερινά οι άνθρωποι που διατηρούν λογαριασμό αυξάνονται συνεχώς. Οι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν πολλά θέματα της επικαιρότητας είτε με πιο σοβαρό είτε με πιο χαλαρό ύφος. Το Twitter όμως είναι και ένα πάρα πολύ καλό μέσο και για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στα Social Media και να γίνουν ευρύτερα γνωστές στον κόσμο. Τι πρέπει όμως να ξέρετε για να φτιάξετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Twitter που θα βοηθήσει στην εξέλιξη και στην αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας;

Καθορισμός στόχων και δημιουργία προφίλ

Για να έχετε ένα επιτυχημένο προφίλ, αρχικά θα πρέπει να καθορίσετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε και το κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε για να σχεδιάσετε ανάλογα και τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε, έτσι ώστε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Αφού καθορίσετε τους στόχους σας, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε το προφίλ σας, στο οποίο θα πρέπει να αναφέρετε όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σας στο bio σας, ποιοι είστε, που βρίσκεστε αλλά και να συμπεριλάβετε ένα link το οποίο θα μεταφέρει τον χρήστη κατευθείαν στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

Δημιουργία posts

Στο Twitter τα posts που θα δημιουργήσετε μπορεί να είναι σε ό,τι μορφή επιθυμείτε (λεκτικό, φωτογραφία, βίντεο/gif). Συνήθως αυτά που έχουν μεγαλύτερο engagement είναι οι φωτογραφίες και τα βίντεο, καθώς ο χρήστης είναι πιο εύκολο να δει και να αντιδράσει σε μια φωτογραφία ή ένα σύντομο βίντεο από το να διαβάσει ένα λεκτικό status. Κάτι σημαντικό που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι ότι στο Twitter σε κάθε σας post πρέπει να βάζετε και κάποια hashtags που θα ταιριάζουν και με το post αλλά και με το ύφος της επιχείρησής σας, οπότε είναι απαραίτητο να βρείτε τα σωστά hashtags που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε και να μην είστε υπερβολικοί με τη χρήση τους, καθώς αυτό θα κουράσει τους followers σας.

Παρακολούθηση και έλεγχος των αποτελεσμάτων

Αφού λοιπόν έχετε ακολουθήσει τα προηγούμενα βήματα, αυτό που δεν θα πρέπει να παραλείψετε είναι το επόμενο βήμα οπού θα πρέπει να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει από τις προηγούμενες ενέργειές σας, αλλά και τη συνολική εικόνα της επιχείρησής σας. Ποια είναι η αντίδραση του κόσμου μετά από την ανάρτηση ενός post σας ή μετά από την κυκλοφορία ενός προϊόντος σας ή ακόμα και μετά τη νέα διαφημιστική σας καμπάνια, αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να βρείτε απαντήσεις μέσω των analytics αλλά και των tweets των χρηστών. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πόσο πετυχημένη είναι η μέχρι τώρα στρατηγική σας και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν προκειμένου να βελτιωθείτε.

Τέλος, το Twitter είναι ένα καλό μέσο για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσετε ένα πιο χαλαρό ύφος σε κάποια posts κάτι που μπορεί να προσελκύσει ακόμα περισσότερους followers.

Social Media

Twitter

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting