The New Stuff - Suit digital marketing

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

Efi Vardia


Τα social media τα τελευταία χρόνια έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαφήμιση και στην προβολή και ανάδειξη διάφορων επιχειρήσεων που έχουν ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων τους. Είναι πάντα αποτελεσματικές όμως οι διαφημίσεις μέσω των social media; Όταν σχεδιάζονται σωστά και είναι ποιοτικές τα αποτελέσματα είναι θετικά! Ποια κριτήρια όμως πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για να σχεδιάζουμε ποιοτικές και ωραίες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω κοινωνικών δικτύων;

Να στοχεύετε το κατάλληλο κοινό

Πριν τον σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας είναι πολύ σημαντικό να θέσετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε αλλά και σε ποιους θέλετε να απευθύνεται. Για να απευθυνθείτε σε κάποιους στοχευμένα θα πρέπει να γνωρίζετε πληροφορίες για τους ακόλουθούς σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε τις κατάλληλες διαφημίσεις για αυτούς. Μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένες διαφημίσεις για τους χρήστες σας ανάλογα με την ηλικία, το φύλο αλλά και τα ενδιαφέροντά τους. 

Δημιουργικές διαφημίσεις

Εφόσον βρείτε ποιους θέλετε να στοχεύσετε, το επόμενο βήμα είναι να φτιάξετε δημιουργικές διαφημίσεις οι οποίες θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη. Οι ελκυστικές φωτογραφίες είναι αυτές που θα κάνουν τον χρήστη αρχικά να παρατηρήσει τις διαφημίσεις σας και έπειτα ένα call to action ή ένα ενδιαφέρον copy είναι αυτό που θα κάνει τον πείσει να σταθεί περισσότερο στην ουσία της διαφήμισης σας και στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε!

Link of the site

Είναι πολύ σημαντικό επίσης όταν ο χρήστης ενδιαφερθεί να μάθει περισσότερα για τις διαφημίσεις σας και κατ’ επέκταση για τα προϊόντα σας να μπορεί άμεσα να βρει τις πληροφορίες που θέλει και να πραγματοποιήσει την αγορά εφόσον ενδιαφέρεται. Αυτή όμως η διαδικασία πρέπει να είναι πολύ εύκολη και γρήγορη γιατί αν είναι χρονοβόρα και δύσκολη το πιο πιθανό είναι ο χρήστης να μην ολοκληρώσει την διαδικασία και την αγορά. Ο πιο απλός τρόπος είναι κάτω από κάθε διαφήμιση όπου προωθείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν, να βάλετε το link που οδηγεί στο site σας έτσι ώστε να μεταφέρονται κατευθείαν σε αυτό και να βλέπουν αναλυτικά οι εν δυνάμει αγοραστές όλες τις πληροφορίες για το προϊόν. Επιπλέον είναι πολύ χρήσιμο να υπάρχει και η δυνατότητα της άμεσης αγοράς.

Τέλος, όπως ξέρετε είναι πολύ χρήσιμο να παρακολουθείτε το πως εξελίσσεται η διαφημιστική σας καμπάνια έτσι ώστε να είστε ενήμεροι για την πορεία της και να είστε σε ετοιμότητα να αλλάξετε ότι δεν πηγαίνει καλά. Μπορείτε να ελέγχετε την επισκεψιμότητα του site σας και αν έχει αυξηθεί, το πόσο χρόνο έμειναν οι χρήστες στο site σας όπως και επίσης από που προήλθε το κοινό που επισκέφτηκε την σελίδα σας. Αν το ποσοστό των ανθρώπων που ήρθαν από τα social media είναι αρκετά μεγάλο τότε έχετε κάνει μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στα social media!

Social Media

site · Social Media · διαφημίσεις

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο