The New Stuff - Suit digital marketing

Τα μυστικά της καλής κάθετης φωτογραφίας και βίντεο

Dimitris Stratigos


Η λήψη φωτογραφίας με κάθετο προσανατολισμό δεν αποτελεί μία νέα μορφή τέχνης. Οι φωτογράφοι γυρνούν την κάμερα τους 90 μοίρες για να τραβήξουν από πιο κοντά το πρόσωπο ενός ανθρώπου και το επάνω μέρος του σώματος του για περισσότερο από έναν αιώνα. Ο συγκεκριμένος τρόπος φωτογράφισης, έχει μελετηθεί αρκετά και ακολουθεί βασικές αρχές σύνθεσης εικόνας.

Όμως κάποια πράγματα έχουν αλλάξει από εκείνη την εποχή.

Η επιλογή της λήψης βίντεο σε σχέση με μία απλή φωτογραφία δεν αποτελεί τη μοναδική αλλαγή. Τη σημερινή εποχή πρέπει να δουλέψουμε σε ακόμα στενότερες φωτογραφικές διαστάσεις και να μην φωτογραφίζουμε απλώς απομονωμένα αντικείμενα και τοπία.

Παρακάτω λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε δύο μυστικά για να τραβήξετε τις καλύτερες κάθετες φωτογραφίες οι οποίες θα μπορούν να περιλαμβάνουν ευρείες λήψεις και δυναμικές κάθετες κινήσεις.

1. Αξιοποιήστε την προοπτική

Ένας τρόπος για να αποθανατίσετε πλάνα σε εξωτερικούς χώρους σε κάθετη φωτογραφία με διαστάσεις που έχουν μεγάλο ύψος, είναι να μετατρέψετε το βάθος του πλάνου σε κάθετο χώρο στη φωτογραφία.

Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να φωτογραφίσετε σηκώνοντας την κάμερα ψηλά και σημαδεύοντας χαμηλότερα. Η συγκεκριμένη στρατηγική λήψης φωτογραφίας βελτιώνεται πολύ αν επιτύχετε μία καλή εστίαση στο βάθος του πλάνου. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τα στοιχεία της εικόνας σας από το επάνω μέχρι το κάτω μέρος του πλάνου να μην χάνουν την εστίασή τους.

2. Ευρυγώνια λήψη

Σε περίπτωση που η λήψη της φωτογραφίας πραγματοποιείτε σε εσωτερικό χώρο, εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα ενός ευρυγώνιου φακού ο οποίος θα τραβήξει όσο το δυνατόν περισσότερο κάθετο περιεχόμενο. Μπορείτε να κάνετε κάθε λήψη αξιόλογη, ταξινομώντας τα αντικείμενα ενδιαφέροντος του πλάνου αρμονικά στον κάθετο χώρο της φωτογραφίας.

Αυτές οι δύο μέθοδοι, μπορούν να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε απλά μέρη στους καλύτερους χώρους για λήψη κάθετων βίντεο και φωτογραφιών, μεταδίδοντας με αυτόν τον τρόπο περιεχόμενο και πληροφορίες μέσω ενός στενού πλαισίου. Παρακαλώ όμως συγκρατήστε ότι τίποτα δεν έχει πραγματικά αλλάξει σχετικά με το τι είναι αυτό που κάνει μία σύνθεση όμορφη!

How To · Social Media · Video

Content · photographs · video

Dimitris Stratigos

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Μεταπτυχιακού Επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School. Το ενδιαφέρον του στον τομέα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα του φοιτητικά χρόνια. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο