The New Stuff - Suit digital marketing

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού


Η διαφήμιση με μορφή Display Ads είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επίτευξης διαφορετικών στόχων, όπως η αύξηση του Brand Awareness και η ενίσχυση CTA πρακτικών όπως η συμπλήρωση φόρμας. Η διαφήμιση προβολής μπορεί να επηρεάσει τους καταναλωτές σε κάθε στάδιο του Marketing Funnel από την δημιουργία awareness, το στάδιο consideration και την τελική απόφαση αγοράς. Επιπλέον, αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο για να μεταδώσετε το μήνυμα σας στο κοινό σας, διότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να θυμούνται αυτό που βλέπουν και όχι αυτό που έχουν διαβάσει ή ακούσει.

Πόσο πιθανό είναι να πραγματοποιήσετε μια αγορά από ένα Brand που δεν έχετε δει και ξανακούσει στο παρελθόν ;

Ενώ η διαφήμιση μέσω Search Ads μπορεί με ευκολία να ενισχύσει το Conversion Rate και το ποσοστό Lead generation, (διότι προβάλλεται στο τελευταίο στάδιο του customer journey) η διαφήμιση μέσω Display Ads (όπου προβάλλεται στο στάδιο εκκίνησης του customer journey), αποτελεί κινητήρια δύναμη για πολλά brands διότι τους παρέχει μια λίστα από μακροπρόθεσμα οφέλη.

Big Brand Displays

Ο κύριος λόγος που οι εταιρείες επενδύουν σε πρακτικές Display Advertising αποτελεί το γεγονός ότι μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά ένα μεγάλο εύρος αγοραστών της αγοράς στόχου συγκριτικά με άλλα διαφημιστικά μέσα. Επιπλέον, μεταδίδει αποτελεσματικά το μήνυμα σας στον καταναλωτή και δημιουργεί σχέσεις πιστότητας καθώς αποκλίνει σε μεγάλο βαθμό από την παραδοσιακή μέθοδο διαφήμισης.

Effective Targeting

Υπάρχουν ποικίλοι διαφορετικοί τρόποι για να προσεγγίσετε το target-group σας, για να αυξήσετε την προβολή και την αναγνωσιμότητα του Brand σας στο διαδίκτυο. Επιλέξτε αυτόν που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας.

  1. Remarketing: Σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που επισκέφθηκαν στο παρελθόν τον ιστότοπό σας ή σε κοινό που έχει αλληλεπιδράσει με το brand σας και στη συνέχεια προσαρμόσετε τα μηνύματά σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τρέχουσα λίστα επαφών email για να δημιουργήσετε ένα κοινό με άτομα και να εμφανίσετε σε αυτά τα άτομα πολύ συγκεκριμένες διαφημίσεις προβολής που τους υπενθυμίζουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.
  2. Contextual Targeting: Σας επιτρέπει να προσεγγίζετε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντά τους σε προϊόντα και υπηρεσίες παρόμοια με τα δικά σας, ακόμη και όταν επισκέπτονται σελίδες που δεν σχετίζονται με τo brand σας. Μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες κατηγορίες για να εμφανίζεστε ή σχετικούς ιστότοπους που εκπροσωπούν καλύτερα το brand σας. Η σύνδεση αυτών των δύο πληροφοριών οδηγεί στην εμφάνιση συναφών διαφημίσεων για το κοινό βάσει του context.
  3. Demographic targeting: Σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ή και να αποκλείσετε ακροατήρια που σχετίζονται με συγκεκριμένες δημογραφικές κατηγορίες, όπως το φύλο ή το εύρος ηλικίας.

 Ευέλικτο κόστος

Η τιμή της διαφήμισης σας συγκρίνεται με την καθορισμένη τιμή άλλων διαφημιζόμενων μέσω δημοπρασίας και ο νικητής κερδίζει το διαφημιστικό σημείο. Υπάρχουν δύο σχέδια τιμολόγησης διαθέσιμα για διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν Display Ads. Η μέθοδος Cost-Per-Click (CPC) λειτουργεί κάθε φορά όπου ένας χρήστης κάνει Click στην διαφήμισή σας και αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους bidding. Εναλλακτικά, η μέθοδος Cost-Per-Thousand-Impressions (CPM) υποδηλώνει ότι θα χρεωθείτε με βάση τον αριθμό των impressions που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σας.

Προσαρμογή σε κινητά – Responsive Ads

Μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Για το λόγο αυτό, η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης αρχίζουν να επενδύουν περισσότερο σε ιστοσελίδες με εικόνες και responsive design καθώς αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι  του mobile marketing, αφού είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι οι χρήστες είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν conversions σε content που έχει responsive format.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε καθημερινές ή εβδομαδιαίες ενημερώσεις και να παρακολουθείτε το ποσοστό κλικ στις διαφημίσεις σας. Τα εργαλεία tracking σας βοηθούν να αξιολογήσετε εάν η διαφημιστική σας καμπάνια έχει απόδοση ή πρέπει να αναθεωρήσετε τις πρακτικές σας. Επιπλέον, παρέχουν αναλυτικά reports σχετικά με τo traffic στο site σας, το brand awareness, lead generation και conversions. Η μέτρηση των αποτελεσμάτων σας επιτρέπει να δείτε αν επιλέγετε τα κατάλληλα key-words έτσι ώστε να αυξήσετε το customer engagement. Αν οι διαφημίσεις σας δεν λειτουργούν αποτελεσματικά ή εμφανίζονται από λάθος κοινό – οι δυνητικοί πελάτες σας δεν θα σας βρουν.

Conversion Rates

Ένα ακόμα πλεονέκτημα των Display Ads είναι ότι μπορούν να στοχεύσουν συγκεκριμένο target audience και η αποτελεσματικότητα τους μπορεί να μετρηθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω analytics. Σύμφωνα με την Google, το Display Network έχει ποσοστό εμβέλειας 90% σε χρηστές παγκοσμίως. Παράλληλα, οι Displayed διαφημίσεις αυξάνουν τα ποσοστά μετατροπής κατά 30% ενώ βελτιώνουν την πιθανότητα κατά 10% που οι καταναλωτές θα συστήσουν το brand. Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσετε τις μετατροπές είναι μέσω AB testing.

Advertising · E-commerce · Email Marketing · lead generation · Mobile Marketing · Social Media

advertising · digital marketing · google · Social Media

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Η Μαρία Ιωάννα είναι απόφοιτη του Business Marketing από το University of Derby. Το αντικείμενο του Digital Marketing την ενθουσιάζει και ενδιαφέρεται να μαθαίνει συνεχώς τα τελευταία Digital Trends. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο