The New Stuff - Suit digital marketing

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

Chryssa Arabatzi


Καμία εργασία πλέον στο διαδίκτυο, δε χαρακτηρίζεται από απλότητα. Κάθε αρθρογράφος ενός site, οφείλει να γνωρίζει και άλλες διαδικασίες πέρα από τη συγγραφή. Τα keywords θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι ενός άρθρου και κανένα site δε μπορεί να επιβιώσει πλέον χωρίς αυτά. Στην πορεία μας προς τη σωστή επιλογή των keywords, υπάρχουν κάποιοι βασικοί πυλώνες.

ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αφού ορίσουμε το κεντρικό θέμα του άρθρου μας και το ολοκληρώσουμε, έπειτα χρειάζεται να ξεχωρίσουμε τα key points και βάση αυτών θα καταλήξουμε στην επιλογή των keywords. Απαραίτητο θεωρείται, να είναι σχετικά με τη θεματολογία του κειμένου και με όσα πραγματεύεται το site.

ΦΡΑΣΕΙΣ KEYWORDS

Αν σκεφτούμε τις καθημερινές μας αναζητήσεις στο διαδίκτυο , θα δούμε πως συνήθως αναζητούμε πράγματα σε μορφή φράσης. Γνωρίζουμε πλέον, πως για να έχουμε πιο συγκεκριμένο και σχετικό αποτέλεσμα, καλό είναι να διευκρινίσουμε το τι ψάχνουμε στις search engines. Οι φράσεις είναι αυτές που έχουν μεγαλύτερη συχνότητα στις αναζητήσεις. Για παράδειγμα το “top comedy movies” είναι πιο συχνή και αποτελεσματική αναζήτηση από ένα σκέτο “movies”. Ο όγκος των πληροφοριών έχει μεγαλώσει τόσο πολύ, που με γενικές αναζητήσεις, συνήθως νιώθουμε σαν να ψάχνουμε “ψύλλο στα άχυρα”. Αυτές λοιπόν οι φράσεις είναι γνωστές και ως “long tail keywords” και είναι φράσεις που αποτελούνται από 3 έως 5 λέξεις.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Χρειάζεται να γνωρίζουμε ποιά keywords είναι τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα από τους ανταγωνιστές μας και από το πεδίο στο οποίο κινούμαστε. Τα keywords υψηλού ανταγωνισμού, αποτελούν ρίσκο για όσους τα επιλέγουν, ενώ τα keywords χαμηλού ανταγωνισμού τα επιλέγουν οι πιο συντηρητικοί χρήστες που αποσκοπούν σε αποτελέσματα σε βάθος χρόνου. Η σωστός διαχωρισμός και η εξέταση και κατανομή των keywords σε αυτές τις κατηγορίες γίνονται από ειδικούς και από εργαλεία.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Πάντα, βοηθητικά και χρήσιμα, φαίνονται τα tools. Αυτά, βρίσκουν keywords βάση έρευνας, συγκεκριμένων προεργασιών και αποτελούν σημαντικό βοηθό μας. Μπορεί να είναι είτε πληρωμένα, είτε να τα έχουμε εσωτερικά στην επιχείρησή μας. Αν δεν υπάρχει καμία από τις παραπάνω επιλογές, τότε προσπαθούμε μόνοι μας με κάποια online free tools.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Μεγάλη ενίσχυση στη δουλειά μας πάνω στα keywords αποφέρει η επανάληψη. Κάποια από τα βασικά μας keywords ή το βασικό μας, είναι καλό να επαναλαμβάνονται ανά τακτά διαστήματα εντός του κειμένου και ακόμα καλύτερα να εμφανίζονται και στους τίτλους και τις επικεφαλίδες μας.

SEO

Προφανώς και στόχος κάθε site είναι να βγαίνει ψηλα στην αναζήτηση του google. Πολλές θεωρίες, υποστηρίζουν πως είναι καλό, να ξεκινάμε από keywords χαμηλού ανταγωνισμού και αφού πετύχουμε σε αυτά, μετά να κινηθούμε προς τα keywords υψηλού ανταγωνισμού. Κυρίαρχοι στα δεύτερα, είναι εταιρίες και site που ήδη κατέχουν υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης και έχουν πολύ αποτελεσματικό SEO.

Η επιλογή και χρήση των σωστών keywords, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν ένα site δεν έχει ειδικούς στη διαχείριση αυτών των θεμάτων, καλό είναι να συμβουλευτεί και να συνεργαστεί με εξωτερικούς βοηθούς, για να προχωρήσει με επιτυχία μπαίνοντας δυναμικά στις μηχανές αναζήτησης και να καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία του στο διαδίκτυο.

Content · Online Marketing · Social Media

digital marketing · google · seo

Chryssa Arabatzi

Η Χρύσα είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Μετά την ολοκλήρωση του προπτυχιακού της τίτλου, κατέληξε πως θα ήθελε να ασχοληθεί με το κομμάτι του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Έτσι, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, συμμετέχοντας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Marketing & Communication". Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο