The New Stuff - Suit digital marketing

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

Marialena Kalaboka


Σήμερα, το μεγαλύτερο ανάμεσα στα επαγγελματικά κοινωνικά δίκτυα, Linkedln, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από εταιρείες και ενδιαφερόμενα προς αυτές μέλη. Τα θετικά που προσφέρει αυτό το μέσο και στους τελευταίους, καθώς και στις επιχειρήσεις είναι πολλά, παρόλα αυτά, η μη σωστή χρήση του, συχνά οδηγεί σε πενιχρά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της LinkedIn, Erica Pyatt, υπάρχουν κάποια λάθη που γίνονται τακτικά από τους χρήστες:

Λάθος 1ο: Αποδοχή κάθε αιτήματος φιλίας ή σύνδεση με άτομα που δε γνωρίζετε

Αξίζει να σημειώσουμε πως ο μέσος αριθμός συνδέσεων ανά χρήστη στο LinkedIn είναι 400. Παρόλα αυτά, το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο έχει ως στόχο του την ποιότητα και όχι την ποσότητα των χρηστών του. Η Erica, συνιστά πως οι χρήστες πρέπει να συνδέονται μόνο με αυτούς, τους οποίους γνωρίζουν αρκετά καλά και εμπιστεύονται, με σκοπό να τους προτείνουν ή και οι ίδιοι να προταθούν με τη σειρά τους.  Καλό θα είναι, όταν ο χρήστης είναι ενεργός να μη σκέφτεται τους υπόλοιπους χρήστες ως επαφές, αλλά να απευθύνεται σε αυτούς όταν χρειάζεται κάτι. Με λίγα λόγια, να τους θεωρεί ως συνδέσεις, οι οποίες νοούνται ως αμφίδρομες σχέσεις που λειτουργούν με βάση την αρχή δούναι και λαβείν. Όμως, οι συνδέσεις αυτές, χρειάζονται φροντίδα, συντήρηση και χρόνο και αυτό δε μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω γνωριμιών online.

Λάθος 2ο: Ατελής συμπλήρωση προφίλ

Όσο πιο άρτια συμπληρωμένο και ολοκληρωμένο είναι το προφίλ σας στο δίκτυο, τόσο μεγαλύτερη εντύπωση θα κάνει σε όποιον το αναζητεί. Αυτό συμβαίνει, γιατί η ολοκληρωμένη συμπλήρωση προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο και διαχωρίζει τις σημαντικές επαφές από τα bots. Σύμφωνα με την Erica, ένα ολοκληρωμένο προφίλ δε θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως μία στατική εκδοχή του CV σας, αλλά, αντίθετα, μία επαγγελματική εκδοχή έκφρασης της προϋπηρεσίας σας και των επόμενων κινήσεων σας. Με αυτό τον τρόπο, σας δίνεται η ευκαιρία να δείξετε στους ενδιαφερόμενους τις μέχρι τώρα επιτυχίες σας, ξεπερνώντας τις δεξιότητες που απλώς παρατίθενται στο βιογραφικό σας. Για παράδειγμα, τα προφίλ που έχουν φωτογραφίες λαμβάνουν 21 φορές περισσότερες προβολές και 36 φορές περισσότερα μηνύματα.

Λάθος 3ο: Η μη εμπλοκή με την πλατφόρμα

Πράγματι, η μη ενασχόληση με το δίκτυο είτε μέσω κάποιου like, comment ή share, υποβαθμίζει την ύπαρξη του δικού σας προφίλ. Τα στατιστικά δείχνουν πως παραπάνω από 1 εκατομμύριο επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το Linkedln αναρτούν κάποια δημοσίευση, καθώς και ότι οι χρήστες δημοσιεύουν γύρω στις 160.000 μηνύματα. Έτσι, υπάρχει αρκετό υλικό δημοσιευμένο, με το οποίο είναι σημαντικό να εμπλακούν οι χρήστες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή προώθηση του προφίλ σας για την μετέπειτα εργασία σας. Οι χρήστες του Linkedln έρχονται σε επαφή με αναρτήσεις στην αρχική τους σελίδα 15 φορές περισσότερο απ’ ότι με αγγελίες για θέσεις εργασίας, καθώς μόνο το 30% αναζητά θέσεις εργασίας. Το υπόλοιπο 70% προσπαθεί να εδραιώσει τη θέση του στον επαγγελματικό χώρο, προκειμένου να προωθήσει μία καλύτερη εικόνα του εαυτού του, σε ενδεχόμενη μελλοντική επαγγελματική ελευθερία.

LinkedIn · Social Media

linkedin · Social Media

Small Businesses

Communications · Media

Marialena Kalaboka

Η Μαριαλένα Καλαμπόκα είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εξειδικεύονται σε ζητήματα διπλωματίας, διαπραγματεύσεων και φυσικά marketing, έναν κλάδο, τον οποίο επιθυμεί να ακολουθήσει σε μεταπτυχιακό στάδιο. Σήμερα, εργάζεται ως Media Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Job opening: Account Manager

»

Πως λειτουργεί το SEO! Βασικές συμβουλές στη χρήση του!

»

Marketing Innovation: 3 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να πετύχεις!

»

Media Intern Wanted

»

Πως να χρησιμοποιήσετε τα Social Media για να προσελκύσετε όχι μόνο πελάτες αλλά και νέους υπαλλήλους!

»

Συμβουλές για ένα καλά δομημένο βιογραφικό!

»

5 Τρόποι για να προσελκύσει ένα ξενοδοχείο περισσότερους επισκέπτες χρησιμοποιώντας το Social Media Marketing!

»

Marketing και Εικονική Πραγματικότητα: Ένα νέο “όπλο” των Marketers

»

Συνεργασία Bloomberg-Twitter: Καινοτόμο σχέδιο για τη νέα γενιά χρηστών

»

Θέστε έξυπνους στόχους μάρκετινγκ για το 2018

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο