The New Stuff - Suit digital marketing

Τα trends, των trends… (ὦ) trends!

Stavros Grigorakakis


Fλαμίνγκο, Despacito και Vaporιά στον κήπο…

Φίλες και φίλοι! Συνάδελφοι και μη!

Όπως είχα υποσχεθεί επανήλθα ανανεωμένος από τις καλοκαιρινές μου διακοπές για να σας μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου.

Βέβαια στο συγκεκριμένο κείμενο παρά το καθόλα digitalικο περιεχόμενο του suit.gr θα περιγράψω κάποια trends που έπαιξαν παντού. Για έναν marketer τα trends δεν είναι απλά ένα όπλο στη φαρέτρα του αλλά συμμαχία με την Cersei και τη Daenerys μαζί, για να κερδίσει κάτι από την προσοχή και τη διάδραση του κοινού! Κάνω αυτή την εισαγωγή προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Που και να παρεξηγιόσασταν δηλαδή (όχι παρεξηγούσασταν), πάλι το ίδιο θα έγραφα… Απλά θα μεταφέρω τη δική μου οπτική  επι των trends που πέρασαν (και κάποια δεν ακούμπησαν).

 

1) Ροζ Φλαμινγκο
Τα φλαμίνγκο είναι πτηνά του γένους των φοινικόπτερων. Είναι ένα πουλί που συναντάται πλέον σε όλο τον πλανήτη και πλατσούρισε στις ελληνικές παραλίες όσο κανένα άλλο πτηνό. Με χαρακτηριστικό ροζ φτέρωμα, ψηλόλιγνο με λεπτά πόδια και γαμψή μύτη. Ήταν παντού! Το βρήκα σε φουσκωτάμπρελόκτσαντάκιαρούχα- διαφημίσειςεσώρουχααυτοκόλλητααυτοκίνηταααα…ΟΥΦΦΦ…κι εκεί που λέω « ΝΑΙ, Τελείωσε το καλοκαίρι θα ησυχάσουμε » σκάει μύτη το δαιμόνιο ένστικτο του marketer και με ύπουλο τρόπο μου πασάρει την ανιψιά μου να δούμε τα σχολικά που της πήρε η μαμά της… ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ…

βάπτιση φλαμίνγκο

 

 

2) Γυπαετός
Ο Γυπαετός πλέον δεν είναι trend… Είναι ιδέα! Είναι αυτός ο προσδιορισμός που πάντα θέλαμε να αποδώσουμε για  να χαρακτηρίσουμε πρόσωπα και συμπεριφορές ενώ εφευρίσκαμε άκυρους χαρακτηρισμούς (π.χ. κάγκουρας, μαϊντανός etc.). Είναι μια ολόκληρη κατηγορία που περικλείει όλους τους υπόλοιπους μέσα της. Για να θεωρείσαι Γυπαετός πρέπει:

Starter Pack Γυπαετού

  • Blaze ύφος.
  • In fashion style (και ένα τσακ πιο τσιμπημένο.)
  • Κάμπριο ή Τζιπ (δεν έχει σημασία ακόμα και αν είναι SAMURAI του 92)
  • Σβήσιμο στο μαλλί γύρω από το αυτί και το πάνω μέρος κολλημένο.
  • Μούσακι (αλλα όχι hipsterαδικο του παπαΛάμπρου)
  • Και το βασικότερο; ΤΑΧΥΤΗΤΑ (τσεκάρεις- ορμάς- απολαμβάνεις τη λεία)

(χωρίς μούσια αλλά αρχηγός στο γυπαέτισμα, γνωστός και ως « ο Παπανδρέου της Αμερικής » )

 

 

3) Despacito
Να με συγχωράτε αλλά δε γινόταν να μην το βάλω. Κατά πάσα πιθανότητα, μας αρέσει ή όχι, είναι ο βασιλιάς των trends για το 2017. Βασικά άρεσε σε όλους μας όταν το 1οακούσαμε! Ωραίος ρυθμός, sexy λίκνισμα, κιθάρα, εικόνες από μαγευτικά μέρη… μμμναι… όλα αυτά τις πρώτες 20 μέρες, γιατί μετά έπαιζε μέσα σε club σε remix με το ΚΟΥ-ΠΕ-ΠΕ και το έκαναν χορευτικό στα καπή του Αγίου Παντελεήμωνα…Γελάς;; Νομίζεις ότι κάνω πλάκα;; Ε παρ’ το!

 

 

 

4) Το VAPOρι απ΄ την Περσία…
Τι ντουμάνια είναι αυτά; Tι μυρωδιά; Και παφα της και πουφα της! ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ! Καπνίζοντες και μη ατμίζουν για να κόψουν το τσιγάρο (;;). Ποσοστιαία έχουμε περισσότερους ατμιστές από καπνιστές. Κι όμως! Αφού κι αυτοί που δεν καπνίζουν ατμίζουν, συμβαίνει κι αυτό! Υπάρχουν κι εκείνοι οι θεούληδες που κάνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Eσείς που το κάνετε αυτό, δώστε τα χαιρετίσματα μου στον Ζαγοραίο όταν τον δείτε…Ε, μαα! (f@#ing creepy)

 

 

5) #ygeiakikaria
Δε παίζει να είσαι διαδικτυομένος στα social και να μη είχες τουλάχιστον έναν φίλο- γνωστό- ωραίααυτηαςτηνκάνωfollow και να μην ήταν Ικαρία στην παραλία του « Να » με  την κλασσική πολυκυματισμένη και ανεμοδαρμένη παραλία με το γνωστό hashtag. Άσε μας κουκλίτσα μου…  Λες και δεν μπορώ να πάω στη Λούτσα να βρω κύμα και πρέπει να ταξιδέψω 45ωρές να πάω κι άλλες τόσες να γυρίσω για να χορεύω το despacito (βλ. λίγο πιο πάνω) σε κλαρίνα… Αααα… Πάλι δε με πιστεύεις;; Ε παρ΄ το κι αυτό!

 

 

 

6) Ξημερώματα
Όλοι μαζί… ΞΗ- ΜΕ- ΡΩΜΑΤΑ! Ε ναι! Επιτέλους κι ένα τραγούδι με στίχο, ρυθμό, Ελλάδα ( video clip στην Κούβα) και γενικά χαμούλης. Μακράν καλύτερο από το despacito και ΝΑΙ μ’ αρέσει! Και ΝΑΙ ακόμα δεν το έχω βαρεθεί. Ούτε εσύ; Πολύ χαίρομαι! Σχεδόν βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι το άκουσα μέχρι και στον « Δίεση 101,3 ». Με κάτι περισσότερο από 17.000. 000 views στο ελληνικό κοινό παίζει πολύ δυνατά!

 

 

 

7) Ντάνος
ΟΚ! Εγώ δεν ήθελα να τον βάλω αλλά όταν ρώτησα 2 συναδέλφους για καλοκαιρινά trends 2017 και σκέφτηκαν και οι 2 αυτό… Ε ΔΕ ΓΙΝΟΤΑΝ! Κι όμως… Ο ξακουστός απ΄ άκρη σ’ άκρη του κόσμου Ντάνος με το όνομα είναι ακόμα στη ζωή μας, παίζει σε διαφημίσεις και γενικά ότι πιάνει γίνεται χρυσός και όχι μόνο… Πλέον για τη Σκιάθο θεωρείται αξιοθέατο. Ταξιδεύει κόσμος και κοσμάκης για να βγάλει έστω μια selfie με τον «ένας από εμάς» Γιώργο Αγγελόπουλο! Ας ευχηθούμε όλοι μάζι να μην τον κάψει τόση δημοσιότητα! Αν και προστατεύεται από γνωστό αντηλιακό!

(Τα πειστήρια)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ GOT ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ! SPOIL ALERT!

 

 

8) Ταν-ταν ταρααραν ταν ταρααραν ταν  ταραραααααν…
Ήλπιζα ότι θα το καταλάβεις με την πρώτη! Πφφφ …ΟΟΟΚ…

 

Για άλλο ένα καλοκαίρι μας κράτησε συντροφιά με δυο leaked επεισόδια και spoilερια που σου έσκαγε τα μηλίγγια από τον εκνευρισμό με το κλασσικό:

« Τί είναι μαύρο και γυρίζει γύρω γύρω;

.

.

.

.

.

Ο μικροδάχτυλος πεθαίνει στο τελευταίο επεισόδιο… »

Και τι δεν έγινε… Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Για την ακρίβεια και με όλο το θάρρος, βρίσκει η θεία τον ανιψιό κι ο ανιψιός την υγειά του.. Και δωσ΄ του μάχες και δωσ’ του δολοπλοκίες. Όμως έχω μια απορία. Μόνο εγώ φαντάζομαι στο Μαύρο Κάστρο, σ αυτό το ασπρόμαυρο τοπίο, τη Sansa Stark σαν άλλη Μελίνα Μερκούρη να βλέπει κλαμένη τον Λόρδο Baelish να της φωνάζει «Sansa φύγε κρατάω μαχαίρι… από βαλυριανό ατσάλι» Μόνο εγώ ε; ΟΚ! Το δέχομαι! Δε φημίζομαι και για την επιτυχία των φαντασιώσεων μου!

 

Και θα μου πείτε εσείς τώρα «Όλα καλά αυτά ρε Σταυρή! Ξέρουμε ότι στο marketing ήταν πάντα trend να χρησιμοποιούμε trends, τίποτα άλλο δε θα μας πεις;»

Kαι εγώ ευθαρσώς θα σας απαντήσω το εξής: «Η αξιοποίηση της επικαιρότητας αποτελεί εξαιρετική στρατηγική. Ο στόχος σε αυτή την περίπτωση δεν είναι μόνο το reach αλλά ΚΥΡΪΩΣ το engagement των χρηστών. Το brand γίνεται ενεργό μέρος της social συζήτησης του ” Εδώ και Τώρα “ και όχι πλέον απλός παρατηρητής ενός ωραίου (ή και όχι) κατά τ’ άλλα περιεχομένου. Άρα επιτυχημένος είσαι όταν o χρήστης αλληλεπιδρά. Χρειάζεται συνέπεια και αυθεντικότητα από τα brands γιατί αλλιώς μπορεί να γίνει σούπα όλο αυτό. Όταν η συνταγή αυτή πετύχει, ο έξυπνος και εξοικειωμένος χρήστης ανταμείβει! Αν όλα τα παραπάνω θες να γίνουν σωστά χρειάζεσαι έναν ειδικό και ουδείς ειδικότερος του degitalησθέντος»  (Ναι μπορώ να μιλήσω και σοβαρά)

 

Κάπου εδώ, στο κλείσιμο αυτού του άρθρου, θα αφήσω αυτό εδώ και θα αποχωρίσω. Σαν καλός εν δυνάμει marketer μπορώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα με περισσή μετριοφροσύνη.

Χαρά και τσαχπινιά κυρίες και κύριοι… Χαρά και τσαχπινιά!

 

https://www.youtube.com/watch?v=C5S6I1N2C7Q

 

Y.Γ.

1) Ελπίζω με το κείμενο μου αυτό να μην αφήσετε το suit.gr και αρχίσετε να τρέχετε όλοι να μάθετε τα degitalικα νέα από άλλού.

2) Ουπς.. δεν υπάρχει άλλο site με κατεξοχήν degitalικα νέα.. Sorryyyy… Stay tuned my friends…

 

Αυτά από εμένα καλοί μου marketers!

Σύντομα ξανά κοντά σας…

 

 

Social Media

Stavros Grigorakakis

Ο Σταύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Αθηνών. Την περίοδο αυτή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab, παράλληλα με τις σπουδές του στο Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduated School. Ασχολούμενος εκτενώς με το αντικείμενο, πιστεύει πως το Digital Marketing επιδέχεται αλλαγές υψηλών ταχυτήτων που συνεπάγεται αμείωτο ενδιαφέρον προς αυτό.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting