The New Stuff - Suit digital marketing

Τι είναι το inbound marketing;

Παναγιώτης Μακρής


Τί είναι το inbound marketing.

Inbound marketing (γνωστό και ως attraction marketing), είναι μια μεθοδολογία marketing σχεδιασμένη για να προσελκύει δυνητικούς πελάτες. Βάση του inbound είναι η δημιουργία πολύτιμων εμπειριών για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα θετικό αντίκτυπο στην ίδια την επιχείρηση.

Σε αντίθεση, οι παραδοσιακές μέθοδοι marketing βασίζονται στην απόκτηση πελατών σπρώχνοντας τα προϊόντα τους στο κοινό με πιεστικό πολλές φορές τρόπο. Επομένως, βασικό πλεονέκτημα του είναι ότι δεν χρειάζεται να συγκρουστείς με τους ανταγωνιστές για την προσοχή του κοινού.

Στο digital περιβάλλον αυτό σημαίνει τον συνδυασμό διάφορων καναλιών marketing με δημιουργικό τρόπο, ώστε να κερδίσετε την προσοχή δυνητικών πελατών.

Συμπερασματικά, το inbound διδάσκει την λειτουργία της επιχείρησης με έναν πιο ανθρώπινο και χρήσιμο για τους καταναλωτές τρόπο. Καθώς, όταν ό,τι είναι καλό για τον καταναλωτή είναι καλό και για την επιχείρηση, αυτή θα πετύχει καλύτερη ανάπτυξη μακροπρόθεσμα.

Σύμφωνα με το HubSpot (το οποίο επινόησε τον όρο Inbound marketing το 2006), «η inbound μεθοδολογία είναι ο καλύτερος τρόπος να μετατρέψεις τους αγνώστους σε πελάτες και υποστηρικτές του brand σου».

Σκοπός μιας επιτυχημένης inbound εκστρατείας είναι να αυξήσει την προσέγγιση του κοινού, την ποιοτική κίνηση, το engagement και τα conversions μέσω «earned» και «owned» μέσων.

Ένα τυπικό inbound marketing funnel χωρίζεται στα εξής μέρη:

inbound marketing funnel

Tο 2018, το HubSpot, στην inbound ημερίδα του, διακήρυξε το «θάνατο» του marketing funnel και την αντικατάστασή του από το flywheel.

To inbound marketing flywheel

inbound marketing flywheel

Η αλλαγή αυτή δεν είναι μια απλή αλλαγή των λέξεων με τις οποίες προσδιορίζουμε το buyer’s journey. Όταν αντιμετωπίζουμε την επιχείρηση ως flywheel αντί για funnel, τότε η οπτική μας αλλάζει και αρχίζουμε να παίρνουμε διαφορετικές αποφάσεις.

Από επιχειρηματική σκοπιά, η μεθοδολογία αντιπροσωπεύει την ανάπτυξη της επιχείρησης, με τους ευχαριστημένους πελάτες να παρέχουν την ενέργεια που προωθεί αυτήν την ανάπτυξη. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω επαναλαμβανόμενων αγορών ή προωθώντας το προϊόν σε άλλους ανθρώπους στο δίκτυό τους. Αν όμως παράγετε δυσαρεστημένους πελάτες, αυτοί θα επιβραδύνουν την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Όταν όλες οι ομάδες σας ευθυγραμμίζονται γύρω από μια inbound marketing προσέγγιση, μπορείτε να παρέχετε μια ολιστική εμπειρία σε όσους αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το στάδιο της αγοράς που βρίσκονται.

Advertising · Online Marketing

advertising · digital marketing · inbound marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Παναγιώτης Μακρής

Ο Παναγιώτης Μακρής είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθηνών. Από νωρίς, το Digital περιβάλλον τoν γοήτευσε και για αυτό αποφάσισε να εξειδικευτεί στο Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως account executive στη Socialab.

Recently Published

»

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

»

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

»

Τί είναι τα URL Shorteners και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείς.

»

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

»

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

»

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

inbound marketing
»

Τι είναι το inbound marketing;

»

Τί είναι το Google Data Studio και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

»

10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

»

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο