The New Stuff - Suit digital marketing

Τι είναι το Instagram Tv και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως marketer

Jenny Bekiari


Μέχρι σήμερα, στο Social Media Marketing τα videos μικρής διάρκειας είχαν και έχουν μεγάλη επιρροή στον διαδικτυακό κόσμο. Αλλά μήπως οι χρήστες ενδιαφέρονται για videos μεγάλης διάρκειας, και αν δεν φαίνεται έως τώρα, μήπως θα ενδιαφέρονταν στο μέλλον; Όπως το YouTube, τα μεγαλύτερα videos αποτελούν ειδικότητα του IGTV. Αλλά τι κάνει το IGTV τόσο ενδιαφέρον;

Τι είναι το IGTV Video;

Το IGTV είναι μια εφαρμογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά ή σε συνδυασμό με το Instagram. Είναι ουσιαστικά η απάντηση του Instagram στο YouTube, καθώς έχει σχεδιαστεί για καλύτερη προβολή των videos μεγάλης διάρκειας σε smartphones.

Οποιοσδήποτε χρήστης, λοιπόν, μπορεί να δημιουργήσει το δικό του κανάλι και να κοινοποιήσει video που διαρκεί έως και μία ώρα. Εναπόκειται στον χρήστη ή το brand αν θέλει ή όχι να δημιουργήσει περιεχόμενο για το κανάλι ή αν ενδιαφέρεται να το συνδέσει με video που έχει ήδη δημοσιεύσει στο Instagram.

Έτσι, η κύρια διαφορά μεταξύ του IGTV και των stories είναι ότι τα IGTV videos είναι συνήθως διάρκειας αρκετών λεπτών έως και μίας ώρας. Ωστόσο προς το παρόν, μόνο οι πιο δημοφιλείς, επαληθευμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να δημιουργούν videos μίας ώρας. Δίνεται επίσης η δυνατότητα ο χρήστης να συνεχίσει να παρακολουθεί ένα video που ήδη έβλεπε, ένα χαρακτηριστικό που μόλις πρόσφατα αποτελεί μέρος της εμπειρίας IGTV.

IGTV εναντίον του YouTube: Ποιο είναι καλύτερο;

Αρχικά, Η χρήση του IGTV προσφέρει στους μεμονωμένους χρήστες και τα brands κάποια οφέλη από τα οποία στερείται το YouTube. Για πρώτη φορά, δεν υπάρχουν διαφημίσεις και ο χρήστης μπορεί να δει videos χωρίς διακοπές, οι οποίες τον ενοχλούν και υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κανάλι.

Ουσιαστικά, το IGTV έχει σχεδιαστεί για χρήση σε smartphones, με κατακόρυφα videos που δεν υποχρεώνουν τους χρήστες να γυρνούν τα τηλέφωνά τους σε οριζόντια θέση για προβολή. Είναι λοιπόν καλύτερο ως προς την εμπειρία που θα αποκομίσει ο χρήστης. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να ανεβάζουν ευκολότερα τα videos μέσω των κινητών τους.

Ως αποτέλεσμα, οι δύο εφαρμογές αναμφισβήτητα ανταγωνίζονται. Ωστόσο, το Instagram έχει ήδη ένα “ενσωματωμένο” κοινό 1 δισεκατομμυρίου αλλά μόνο λίγοι συμμετέχουν στο IGTV μέχρι στιγμής. Δεδομένης της γρήγορης επιτυχίας των Instagram Stories λίγα χρόνια πίσω, δεν τίθεται θέμα για το πόσο γρήγορα αναμένεται να ξεπεράσει τους αριθμούς του YouTube.

Οδηγίες για τη χρήση IGTV video σε marketing campaigns

Ρύθμιση του καναλιού σας

Αφού δημιουργήσετε το κανάλι σας, αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως και στο YouTube, το IGTV είναι ευπροσάρμοστο τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητά, οπότε αν αισθάνεστε άνετα με το να δουλεύετε ή να χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή σας, αυτό δεν θα αποτελέσει πρόβλημα.

Ξεκινήστε τις κοινοποιήσεις

Αφού ρυθμίσετε την εφαρμογή και φροντίσετε να είναι ενημερωμένη, είναι πολύ εύκολο να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο. Θυμηθείτε ότι δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε άμεση εγγραφή video, όπως μπορείτε, στα Instagram ή Instagram Stories. Σε γενικές γραμμές, έχει δημιουργηθεί όπως το YouTube, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε μια σειρά videos, στη συνέχεια να τα επεξεργαστείτε και να τα κοινοποιήσετε αργότερα, όταν πιθανόν νιώσετε πιο σίγουροι. Μπορείτε να ανεβάσετε όσα videos θέλετε και αυτομάτως είναι έτοιμα για προβολή. Οι followers σας στο Instagram θα βλέπουν αυτόματα αυτά τα videos, ακόμα και αν δεν χρησιμοποιούν ουσιαστικά την εφαρμογή IGTV.

Συμβουλές και σωστές πρακτικές για το IGTV

Μετά την ανάρτηση, μπορείτε επίσης να μοιραστείτε τα IGTV videos σας μέσω των άλλων καναλιών σας και, το σημαντικότερο, στο δικό σας κανάλι στο Instagram. Θυμηθείτε ότι σκοπός είναι να είστε πολύ ξεκάθαροι για ό,τι δημοσιεύετε στο IGTV και για τους followers σας ότι μπορούν να σας βρουν εκεί. Καλό θα ήταν επίσης να διατηρήσετε μία συνέπεια όσον αφορά στο branding, τα γραφικά και το χρονοδιάγραμμα των δημοσιεύσεων. Μπορείτε να εμπνευστείτε εδώ.

Διάρκεια

Βεβαιωθείτε ότι τα videos σας είναι 15 δευτερόλεπτα ή περισσότερο, αλλά όχι περισσότερο από 10 λεπτά. Ανάλογα με το προϊόν και το μήνυμά σας, ένα βίντεο 3-4 λεπτών είναι κατά κανόνα καλό μήκος. To πιο λογικό είναι ότι το ακροατήριό σας έχει περίπου ένα λεπτό προσοχής, οπότε ξεκινήστε σαφώς με το τι ακριβώς παρουσιάζετε. Μια άλλη επιλογή είναι να δημιουργήσετε μια σειρά βίντεο και να την διασπάσετε σε μικρότερα μέρη.

Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε hyperlinks, όπως στο YouTube, αφού είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την καταγραφή της επισκεψιμότητας στη landing page σας ή σε οποιοδήποτε τμήμα του site σας.

Hashtags

Εάν γνωρίζετε ήδη πώς να χρησιμοποιείτε τα hashtags στο Instagram, θα ξέρετε πώς να τα χρησιμοποιήσετε για το IGTV. Είναι σημαντικό να:

  • είστε στρατηγικοί
  • χρησιμοποιείτε μόνο 2-3 συναφή και
  • να τα βάλετε στην περιγραφή του video για καλύτερο SEO.

Μετρήσεις

Μην ξεχάσετε να επανεξετάζετε τα insights του IGTV σας τακτικά καθώς και να τα επαναπροσδιορίσετε με τους βασικούς επιχειρηματικούς στόχους σας. Θυμηθείτε επίσης ότι πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα, οπότε αν δείτε χαμηλότερους αριθμούς από αυτούς που περιμένετε, μπορεί να χρειάζεται να δώσετε λίγο χρόνο.

Μείνετε συνδεδεμένοι με τα trends και την ανάπτυξη των media

Για παράδειγμα, ένα βίντεο 10 λεπτών σχετικά με την ευαισθητοποίηση για τη λαθροθηρία των χελωνών από την Economist είχε πάνω από 1,2 εκατομμύρια views. Αυτό απέδειξε ότι τα κανάλια που διαθέτουν τo budget για την παραγωγή video επαγγελματικού επιπέδου μπορούν να το εκμεταλλευτούν. Με αυτό τον τρόπο είναι δυνατόν να εξασφαλίσουν μια πιο ποιοτική προβολή η οποία εκ των πραγμάτων ελκύει περισσότερους χρήστες.

Θυμηθείτε ότι τα Instagram Stories είναι μόνο προσωρινά ενώ με το IGTV, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που παραμένει στη σελίδα σας. Τα μεγαλύτερα videos σημαίνουν μεγαλύτερο engagement και αυτό σημαίνει περισσότερες πιθανότητες μνημόνευσης του brand σας. Έχετε επίσης πολύ χώρο στο IGTV για δημιουργική και εκπαιδευτική παραγωγή και κοινή χρήση video. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στο brand σας, αν το θέλετε, ένα εντελώς νέο ύφος και στυλ.

How To · Social Media

digital marketing · how to · instagram · tips

Brand & Marketing Managers

Communications · Media · Technology

Jenny Bekiari

Η Τζένη είναι φοιτήτρια των τμημάτων Marketing του Αμερικάνικου Κολεγίου Ελλάδος και Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου. Η επαγγελματική της πορεία στο Digital Marketing ξεκίνησε μετά από την παρακολούθηση του Professional Diploma in Digital Marketing στο ALBA Graduate Business School. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο