The New Stuff - Suit digital marketing

Τι κάνει ένα Influencer post καλό;

Fotini Tzika


Με την άνθηση των social media και με την ανάπτυξη του digital marketing δημιουργήθηκε το όλο και πιο αποτελεσματικό μέσο προβολής, το influencer post. Ποια σημεία όμως διαχωρίζουν ένα καλό από ένα μέτριο post;

1. Ενδιαφέρον τίτλος

Πιστεύω πως όλοι, λίγο ή πολύ, κρίνουμε τις δημοσιεύσεις από ένα πολύ μικρό δείγμα τους. Όταν το μάτι μας βρίσκει έναν ενδιαφέρον τίτλο, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουμε να διαβάζουμε. Έτσι άλλωστε δημιουργήθηκε και το click bait όπου βλέπουμε πολύ συχνά στα social media. Αυτό όμως είναι ένα μεγάλο λάθος. Με τα χρόνια, οι χρήστες έχουν συνδέσει αυτού του είδους τους τίτλους με ενοχλητικές σελίδες και ανάλογο περιεχόμενο.

Προκειμένου να τραβήξεις λοιπόν την προσοχή των χρηστών, είναι καλό να μιλήσεις με τον influencer όπου έχεις επιλέξει. Αυτός γνωρίζει πολύ καλά το κοινό στο οποίο απευθύνεται καθώς και ποιες λέξεις είναι πιθανότερο να τους προσελκύσουν.

2. Λογότυπα και branding names

Πρέπει να συγκρατηθείς! Σίγουρα σκοπός σου είναι να φανεί το brand σου μέσα από αυτή την ενέργεια. Γεμίζοντας όμως τα λεκτικά και τα εικαστικά του post με την επωνυμία σου, είναι πιο πιθανό να σου επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα. Δεν θέλεις να φανεί σαν μια απλή διαφήμιση, έτσι;

Για άλλη μια φορά θα ήταν καλύτερα να αφήσεις τον influencer να διαλέξει το πως θα αναφερθεί στο προϊόν ή το brand σου. Κι αυτό γιατί όταν ένας χρήστης διαβάζει το post θα πρέπει να μπορεί σχεδόν να φανταστεί τη φωνή του δημιουργού της ανάρτησης.

3. Brief

Όπως ανέφερα και στα παραπάνω η ελευθερία έκφρασης που προσφέρεις στον influencer σου, σου αποφέρει θετικά αποτελέσματα. Καλύτερα είναι όμως να τον ενημερώσεις αρχικά για το τι θες να πετύχεις δίνοντάς του τις απαραίτητες πληροφορίες.

Δεν μπορείς να περιμένεις πως θα αναφέρει όλα τα συστατικά του προϊόντος σου ή όλες τις πιθανές χρήσεις. Παρόλα αυτά αν έχει ένα μικρό brief για τους στόχους σου θα γνωρίζει καλύτερα προς τα που να κινηθεί και που να δώσει μεγαλύτερη σημασία.

4. Μια εικόνα

Η εικόνα που θα χρησιμοποιηθεί είναι εξίσου σημαντική στην προσέλκυση της προσοχής με τον τίτλο. Είναι η πρώτη ιδέα που παίρνει ο χρήστης και ίσως και η τελευταία αν δεν τον ικανοποιεί.

Το να προωθείς έτοιμες φωτογραφίες στον influencer σου μετατρέπει αυτόματα την προσπάθειά σου σε καθαρή διαφήμιση. Για άλλη μια φορά θα πρέπει να καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του influencer. Πολλοί από αυτούς έχουν τέτοια επίπεδα δημιουργικότητας που ίσως εκπλήξουν και εσένα!

Photo

5. Links και influencers

Έχουμε παρατηρήσει πως κάποιοι influencers είναι διατεθειμένοι να λάβουν δωρεάν προϊόντα με αντάλλαγμα ένα link στις προσωπικές τους δημοσιεύσεις. Άλλοι προτιμούν να μην προσθέτουν links και να διατηρούν τη δημοσίευση καθαρά προσωπική και υποκειμενική.

Τα posts που περιέχουν links για το site σου μπορούν να τραβήξουν πολλούς χρήστες σε αυτό. Παρ’όλα αυτά σημασία σε αυτού του είδους το marketing έχει το περιεχόμενο, το engagement και όχι το traffic που θα κερδίσει το site σου.

Σημαντικό είναι να σημειώσουμε ότι ακόμα και αν ο influencer σου δεχτεί να προσθέσει link στο post του, αυτό θα πρέπει να είναι no-follow προκειμένου να ακολουθεί τις απαιτήσεις της Google.

Κλείνοντας, ο influencer γνωρίζει καλύτερα το κοινό του από ότι εσύ. Για αυτό μην ασκείς πίεση για την άποψή σου αλλά προσπάθησε να έχεις την καλύτερη δυνατή προσέγγιση. Ίσως να κρίνεις πως είναι καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιο agency όπου διαθέτουν τις κατάλληλες λίστες καθώς και καλές σχέσεις με διάσημους influencers. Για τέτοιου είδους ενέργειες θα πρέπει να διατηρήσεις την απόλυτη ισορροπία μεταξύ του ελέγχου και τις ελευθερίας που επιτρέπεις στον influencer να έχει.

Content · Social Media

Content · engagement · influencer marketing · post · Social Media

Brand & Marketing Managers

Fotini Tzika

Η Φωτεινή είναι τελειόφοιτη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το digital marketing ήταν το κομμάτι που την ενθουσίασε περισσότερο και την οδήγησε σήμερα να είναι Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο