The New Stuff - Suit digital marketing

Τι οδηγεί τους ανθρώπους να κάνουν unfollow τις εταιρείες στα social media;

Sanfora Dhimitri


Τι είναι αυτό που πραγματικά αρέσει στους χρήστες των social media και τι είναι αυτό που τους ενοχλεί; Στην προσπάθεια να βρεθούν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα η Sprout Social  πρόσφατα διεξήγαγε μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1000 άνθρωποι. Αναλύοντας τις απόψεις και τις σκέψεις τους σχετικά με το περιεχόμενο διαφόρων εταιρειών προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα.

Πρώτο και κύριο ενοχλητικό χαρακτηριστικό των εταιρειών που έχουν παρουσία στα social media είναι η υπερβολική προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.

Όπως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν, τα social media δεν είναι μια πλατφόρμα προώθησης, είναι ένα μέσο συνομιλίας στο οποίο πρέπει να υπάρχει αμφίδρομη αλληλεπίδραση και όχι επανειλημμένες διαφημίσεις. Στα social media υπάρχει μαζική χρήση. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως πρέπει να αγνοήσετε το κοινωνικό στοιχείο όπως επίσης πως δεν μπορείτε να το προσεγγίσετε με τον ίδιο τρόπο που προσεγγίζετε και τα άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τα ads είναι ένα διαφορετικό κεφάλαιο στο περιεχόμενο της εταιρικής σας σελίδας, όμως πρέπει να υπάρχει ισορροπία και να μην υπάρχει ”υπέρ-προώθηση”.

Επιπροσθέτως, άλλος ένας λόγος που οι χρήστες μπορεί να οδηγηθούν στο να κάνουν unfollow μια εταιρεία είναι η χρήση αργκό γλώσσας.  Κάποιες εταιρείες στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν με τη λεγόμενη γενιά ”Millennial”  κάνουν χρήση της αργκό ακόμη κι αν δεν ταιριάζει με το προφίλ της εταιρείας. Σαν αποτέλεσμα, βγαίνει ένα ψεύτικο προφίλ προς τα έξω, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια ταυτότητας και αυθεντικότητας της εταιρείας. Τρόπος αντιμετώπισης; Υιοθετείστε έναν τρόπο επικοινωνίας ο οποίος να ταιριάζει στο προφίλ της εταιρείας, καθώς επίσης και στο κοινό που στοχεύει.

gallerycomics_v_1920x1080_20141100_unfollow_cover_01_560c5e4f1af8c8-13013513

Η ”έλλειψη προσωπικότητας” στη σελίδα της εκάστοτε εταιρείας είναι άλλος ένας παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά τον αριθμό των χρηστών. Αν μια εταιρική σελίδα απλά αναπαράγει περιεχόμενο από άλλες σελίδες και δεν δημιουργεί περιεχόμενο το οποίο να τραβά την προσοχή των χρηστών θα οδηγήσει τους ήδη υπάρχοντες χρήστες να κάνουν unfollow. Σε μια social media σελίδα το mission καθώς και το vision της εκάστοτε εταιρίας πρέπει να προωθείτε μέσω του περιεχομένου της. Με αυτό τον τρόπο η εκάστοτε εταιρεία δημιουργεί ολοκληρωμένη εικόνα για τον χρήστη.

Ένα ακόμη θέμα που χρίζει ιδιαίτερης προσοχής είναι η συνεχής προσπάθεια να κάνετε χιούμορ. Αν το χιούμορ δεν είναι το δυνατό σας σημείο μην το προσπαθείτε. Οι χρήστες φαίνεται να ενοχλούνται από εταιρείες οι οποίες προσπαθούν πολύ να δημιουργήσουν χιουμοριστικό περιεχόμενο το οποίο δεν είναι πετυχημένο.  Είναι καλό να πειραματιστείτε, ειδικά αν είστε στα πρώτα στάδια της δημιουργίας μιας εταιρικής σελίδας στα social media, πάντα όμως να έχετε στο μυαλό σας κατά πόσο ταιριάζει στην εταιρεία το περιεχόμενο που σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.

Το κατά πόσο απαντάτε στα μηνύματα που σας στέλνουν παίζει κι αυτό με τη σειρά του καθοριστικό ρόλο στο αν κάποιος χρήστης θα σας κάνει unfollow σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Στην προσπάθεια να έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη ως προς τον τρόπο που σκέφτονται οι χρήστες των social media, ρωτήθηκαν και για τους λόγους οι οποίοι τους οδηγούν στο να κάνουν follow μια εταιρική σελίδα.

Κυρίαρχος λόγος που κάποιος χρήστης κάνει follow σε μια εταιρική σελίδα στα social media είναι γιατί τους ενδιαφέρουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους.

Άλλοι λόγοι που κάποιος κάνει follow μια εταιρική σελίδα είναι λόγο των διαγωνισμών της, λόγω του ψυχαγωγικού της περιεχομένου, καθώς και επειδή τις ακολουθούν ήδη άνθρωποι του στενού κοινωνικού τους κύκλου.

Συνοψίζοντας, τα social media πλέον παίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία μιας εταιρείας. Σύμφωνα με την έρευνα προέκυψε πως το 75% των ερωτηθέντων είχε πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια αγορά λόγω κάποιας διαφήμισης που είχε δει μέσω social media. Αυτό μεταφράζεται σε αναγκαία ύπαρξη όλων των εταιρειών στα social media ώστε να καταφέρουν να αυξήσουν το brand awareness τους και σε συνέχεια να αυξήσουν και τις πωλήσεις των προϊόντων-υπηρεσιών τους.


 

 

Online Marketing · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Services

Sanfora Dhimitri

H Sanfora Dhimitri είναι απόφοιτη τμήματος Marketing του Πανεπιστημίου Greenwich στο Λονδίνο. Την διακρίνει η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφει για το Digital Marketing, καθώς η δυναμική του κλάδου αυξάνεται διαρκώς δημιουργώντας συνεχώς τροφή για σκέψη και δημιουργικότητα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executuve στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting