The New Stuff - Suit digital marketing

Τι πρέπει να αποφεύγουμε κατά την εφαρμογή του Social Media Marketing

Stefanos Doudountsakis


Το social media marketing είναι σίγουρα ένα αναπόσπαστο κομμάτι του digital marketing που οφείλει κάθε επιχειρηματίας να στοχεύει. Τα social media platforms αποτελούν ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο όσον αφορά την ανάπτυξη της επιχείρησής σας για να τα αγνοείτε. Ωστόσο, όσο περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το social media marketing, τόσο περισσότερα λάθη παρατηρούνται να γίνονται. Τα παρακάτω είναι μερικά από τα πιο σοβαρά λάθη και θα πρέπει να αποφεύγονται από τις επιχειρήσεις κατά τη χρήση των social media platforms.

c2

Δεν ακολουθείτε σωστές μεθόδους αλληλεπίδρασης με τους followers σας

Η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι μόνιμα συνδεδεμένη στα social media, γεγονός που τα καθιστά ως ένα απαραίτητο βοηθητικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών. Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικό κοινό και στόχευση, οπότε πρέπει να σκεφτείτε το είδος του περιεχομένου που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε περισσότερους followers.

Χρησιμοποιείτε διαρκώς προωθητικές ενέργειες

Ανεβάζοντας επαναλαμβανόμενα διαφημίσεις μειώνετε αισθητά τις πιθανότητες να διατηρήσετε το κοινό σας. Μια προσφορά είναι συνήθως αρκετή, για να διατηρήσετε το κοινό σας και να πετύχετε την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών που θέλετε. Αν το κοινό σας αντιληφθεί ότι το περιεχόμενό σας αποτελείται από επαναλαμβανόμενες προσφορές, το πιο πιθανό είναι να εγκαταλείψει το ενδιαφέρον του για το brand σας και να στραφεί προς ένα άλλο brand. Μεγάλη σημασία έχει να κατανοήσετε ότι εσείς είστε αυτοί που χρειάζεστε την υποστήριξη από το κοινό και όχι το αντίστροφο.

c8

Δεν χρησιμοποιείτε λέξεις call-to-action (CTAs)

Το να συγκεντρώσετε τους followers που θέλετε δεν θα σας βοηθήσει να κερδίσετε μαγικά τις πωλήσεις και τα κέρδη που αναζητείτε. Κάθε πλατφόρμα social media προσφέρει χώρο για την τοποθέτηση ενός αντιπροσωπευτικού συνδέσμου, ωστόσο πολλές εταιρείες δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να μαζέψουν δυνητικούς πελάτες ή να τους κατευθύνουν κατευθείαν σε μια προσφορά, γιατί απλά χρησιμοποιούν το URL της αρχικής σελίδας τους.
Προσπαθήστε να το αποφύγετε αυτό. Εναλλακτικά θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε σύνδεσμο με ενημερωτικό φυλλάδιο με προσφορές ή έναν σύνδεσμο που θα οδηγεί σε προσφορά direct-to-purchase (άμεση αγορά). Τα περισσότερα clicks που προέρχονται από τα social media και καταλήγουν στην κεντρική σελίδα σας, πάνε χαμένα. Κανένας δεν έχει χρόνο να βρει μόνος του προσφορές. Επομένως προσπαθήστε να τους οδηγήσετε κατευθείαν στις προσφορές χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα call-to-action και αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να οδηγηθούν οι επισκέπτες σας σε αγορά.

Υπερβολή στην επιλογή των social media platforms

Πρέπει να δεχθείτε το γεγονός ότι δεν μπορείτε να είστε ενεργοί σε όλες τις πλατφόρμες των social media, εκτός αν έχετε μια αφοσιωμένη ομάδα διαχείρισης στην εταιρεία σας ή συνεργάζεστε με ένα digital agency.

c6
Θα επωφεληθείτε πολύ περισσότερο αν διαχειρίζεστε καλά δύο πλατφόρμες social media, από το να έχετε μέτρια παρουσία σε τέσσερις. Επιλέξτε με σύνεση τις πλατφόρμες που αντιπροσωπεύουν το brand σας και επικεντρωθείτε κυρίως στο να αυξήσετε ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο από την παρουσία σας σε αυτά.
Με έναν μικρό αριθμό από social media platforms στη διαχείρισή σας, η διαδικασία της επικοινωνίας με το κοινό σας γίνεται πολύ πιο εύκολα και μειώνετε αισθητά τις πιθανότητες να κάνετε κάποιο λάθος. Ως αποτέλεσμα, χτίζεται καλύτερες σχέσεις με το κοινό σας, δημιουργώντας πιστούς υποστηρικτές και αυξάνοντας τις πιθανότητες να τους μετατρέψετε σε αγοραστές των προϊόντων ή υπηρεσιών προς διάθεση.

Συμπερασματικά, παρατηρούμε πως το social media marketing είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που στοχεύει να έχει μια πετυχημένη digital παρουσία. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις και επιχειρηματίες που επιλέγουν να αναλάβουν μόνοι τους τη διαχείριση των social media, μην έχοντας την απαιτούμενη εμπειρία, το πραγματοποιούν κάνοντας λάθη όπως αναφέραμε παραπάνω. Συνεπώς, για την αποτελεσματικότερη χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρονται από τα social media και την αποφυγή λαθών, προτείνουμε τη διαχείριση από άτομα που ειδικεύονται στον συγκεκριμένο τομέα.

Advertising · Content · Small Business · Social Media

mistakes on social media · social media marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Retargeting: τι είναι και που χρησιμεύει

»

Το Guerrilla Marketing συχνά βρίσκεται γύρω σου, το έχεις δει;

»

Τα instagram polls αποτελούν τη νέα τάση και ήρθαν για να μείνουν

»

Το website σου, είναι το μισό κομμάτι της συνολικής σου εικόνας

»

Τα 7 Digital Marketing Trends που θα υπερισχύσουν το 2019

»

Social proof και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

»

Γιατί μια διαφημιστική εταιρεία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο