The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

Nantia Kazana


Είναι γνωστό στους περισσότερους ότι το WhatsApp εξαγοράστηκε από το Facebook. Το WhatsApp έχει 1.5 δισεκατομμύριο χρήστες, εκ των οποίων τα 450 εκατομμύρια χρηστών είναι ενεργά καθημερινά. Αυτό  δίνει το ερέθισμα στο να χρησιμοποιηθεί και ως χώρος διαφημίσεων.

Γιατί πρέπει να ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις;

Μέσω των WhatsApp διαφημίσεων δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις  και στους διαφημιστές να ξεκινούν συζήτηση μέσω του chat με τους χρήστες-εν δυνάμει πελάτες που κλίκαραν στη διαφήμιση. Όλη η πληροφορία των διαφημίσεων  θα μπορεί να λαμβάνεται μέσω της πλατφόρμας Facebook Ad Manager . Για κάθε click στις διαφημίσεις του WhatsApp το Facebook προσμετρά την επισκεψιμότητα (traffic), conversion (δράσεις όπως αγορές), αλληλεπίδραση των χρηστών (page post engagement ) .

Τον Ιανουάριο του 2018, η εταιρεία  λάνσαρε ένα business App για εταιρικά προφίλ μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις  μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα .Τον περασμένο Αύγουστο ξεκίνησε να λανσάρεται ως τεστ τα Facebook clicks στις διαφημίσεις του WhatsApp όπου επιτρέπει στους  χρήστες να στέλνουν μηνύματα στις επιχειρήσεις μέσω της εφαρμογής. (Οι διαφημιστικές εταιρίες με την σειρά τους μπορούν να διαχειρίζονται το Facebook Ads Manager όπου θα λαμβάνουν όλη την πληροφορία για τα clicks που γίνονται στις διαφημίσεις  και πόσοι αλληλεπιδρούν στέλνοντας μηνύματα από το chat των WhatsApp Ads).

Οι διαφημίσεις  στο WhatsApp αποτελούν ένα λογικό επόμενο βήμα για το Facebook, καθώς οι δικές του διαφημίσεις  στα News Feed του έχουν κορεστεί. Με αυτές τις τελευταίες λειτουργίες, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσαρμόζουν συγκεκριμένους στόχους διαφημίσεων στις καμπάνιες διαφημίσεων Clicks-to-WhatsApp – ενσωματώνοντας τα στις  Facebook στρατηγικές .

Περισσότερα για τις επιλογές διαφήμισης του WhatsApp

Οι διαφημιζόμενοι που εκτελούν τις διαφημίσεις πρέπει να έχουν κατεβάσει την εφαρμογή Business WhatsApp όπου θα είναι συνδεδεμένη με τη σελίδα του Facebook.

Το Facebook ανακοίνωσε, τον Αύγουστο του 2018, ότι είχε σχέδια να αναπτύξει διαφημίσεις WhatsApp στη λειτουργία κατάστασης της εφαρμογής το 2019, αλλά δεν δόθηκε συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης.

Advertising · E-commerce · Facebook · marketing · Mobile

#whatsApp · advertising · clicks whatsapp · digital marketing · Facebook

Agencies · e-Shops

Media · Technology

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο