The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook επιτρέπει στις σελίδες να απαντούν στα reviews

Fragiskos Kavroudakis


Το Facebook εδώ και λίγους μήνες καθιέρωσε τα reviews των σελίδων, τη βαθμολόγηση τους δηλαδή, σε συνδυασμό με σχόλια που απευθύνονται στη σελίδα.

Μέχρι τώρα, ο διαχειριστής μιας σελίδας δε μπορούσε να επέμβει σε ό,τι αφορά τα reviews της σελίδας του. Δε μπορούσε να επιβραβεύση μια καλή κριτική ή να απαντήσει σε μια αρνητική. Εκτός από την ανάγκη επιβράβευσης ή υπεράσπισης, η διάδραση με το κοινό προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο τον ανθρώπινο χαρακτήρα μιας σελίδας, ενώ επίσης ενισχύει τη διάδραση των χρηστών με τη σελίδα.

Featured-Photo

Ο περιορισμός αυτός, πλέον, αλλάζει. Οι διαχειριστές μιας σελίδας μπορούν να ανταποκριθούν στα reviews των χρηστών, κάνοντας like ή σχολιάζοντας. Αυτή η αλλαγή, για κάποιους μπορεί να φαντάζει μικρή αλλά αποτελεί τεράστιο κίνητρο για διαχειριστές και χρήστες.

Αρχικά οι διαχειριστές των σελίδων αποκτούν τη δύναμη της ανταπάντησης σε κάθε είδους review, θετικό ή αρνητικό. Και η ανταπάντηση των διαχειριστών αποτελεί και το κίνητρο των χρηστών. Είναι πολύ σημαντικό για ένα χρήστη να ξέρει ότι κάποιος τον ακούει και ανταποκρίνεται στα σχόλιά του. Ότι μια κριτική του μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για μια αλλαγή ή μια προσπάθεια αλλαγής. Αντίστοιχα, μια σελίδα θέλει να μπορεί να εκφράσει το ενδιαφέρον της απέναντι στους χρήστες της, αν τους επιβραβεύσει για κάθε κριτική, ακόμη και αρνητική, καθώς με αυτόν τον τρόπο προσαρμόζεται στις ανάγκες των χρηστών, εκφράζοντας έναν πιο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Η διάδραση με το χρήστη, κρατά ένα υψηλό engagement στη σελίδα και το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση των reviews. Αυτή είναι η «δύναμη» των social media και δεν πρέπει να χαθεί σε καμία περίπτωση.

Facebook · Interactive · News

change · comments · engagement · Facebook · fb pages · interaction · reviews · Social Media

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο