The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook λανσάρει το Paper

George Anagnostopoulos


«Το Facebook ειναι η μεγαλύτερη εφημερίδα του κόσμου» είναι μια φράση που ακούγεται συχνά σε συνέχεια του digital marketing.

Όμως, στο Facebook δεν έφτανε αυτό και έτσι δημιούργησε μια εξειδικευμένη εφαρμογή για καταναλώση περιεομένου. Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Mark Zuckerberg πως το 2014 θα δούμε πιο πολλά stand-alone apps από το Facebook, όπως ο Messenger, η εταιρεία ανακοίνωσε το Paper.

Paper-App-1-640x359

Το Paper θα έχει 19 διαφορετικές ενότητες περιεχομένου, στις οποίες θα μπορεί να περιηγηθεί ο χρήστης ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Η αρχική περιήγηση θα γίνεται με φωτογραφίες / tiles και μικρούς τίτλους.

Χωρίς να έχουμε ακόμα ακριβείς πληροφορίες, αυτό που φαίνεται να πάει να κάνει το Facebook θα είναι μάλλον κάτι σαν το Flipboard ή το Pulse, εφαρμογές οι οποίες φέρνουν στο χρήστη ενδιαφέρον περιεχόμενό από όλο το web και όχι μόνο από σελίδες που παρακολουθεί ο χρήστης.

Ενδιαφέρουσα κίνηση από το facebook, θα έλεγα.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως έχει το ότι για αρχή το Paper δε θα έχει διαφημίσεις, όπως ακριβώς δεν έχει και ο ανταγωνισμός του σε αυτό το πεδίο.

Σε επόμενο στάδιο, φυσικά, εφόσον η εφαρμογή γίνει leader στην αγορά, το facebook θα πρέπει κάπως να έχει ένα τρόπο δημιουργίας τζίρου και από αυτή την εφαρμογή. Μπορεί να επιλέξει να έχει premium partners και long-term sponsors που παράγουν περιεχόμενο αντί διαφημίσεων, κάτι το οποίο εγώ θα το έβλεπα πιο λογικό, καθώς η αγορά της ενημέρωσης έχει και μια πιο premium δυναμική από το facebook newsfeed σε κάποιες κατηγορίες.

Αυτό που βλέπω να συμβαίνει είναι πως ενώ τώρα το newsfeed αρκετών χρηστών στην Ελλάδα περιέχει ειδησεογραφικά sites κατά κύριο λόγο (το δικό περιέχει Lifo και NewPost.gr), μάλλον οι πιο εξοικειωμένοι χρήστες θα καταναλώνουν περισσότερο ξένο περιεχομένο για αρχή.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου του ότι όσο πιο πολλά πράγματα χρησιμοποιεί ο χρήστης on the go, τόσο λιγότερο καταναλώνει το newsfeed του, το facebook συνεχίζει να φροντίζει να έχει μεν το χρήστη στα διάφορα assets του αλλά να κάνει ξεκάθαρο σε όλους πως το μοντέλο του είναι “pay to play” για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προβληθούν.

Το Paper θα είναι διαθέσιμο μόνο για iPhone αρχικά και θα το δούμε στο App Store τη Δευτέρα.

Facebook · Mobile

flipboard · Mobile · paper

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο