The New Stuff - Suit digital marketing

Το Snapchat μετατρέπεται σε εργαλείο marketing

Vasso Valti


Δημιουργήθηκε το 2011 και από τότε έχει αρχίσει σταδιακά να εξελίσσεται σε ένα διαφημιστικό μέσο για επιχειρήσεις. Ο λόγος για το Snapchat, το mobile application με το οποίο μπορεί κάποιος να τραβήξει και να στείλει μια φωτογραφία, το λεγόμενο “Snap”, που μπορεί όμως να δει ο παραλήπτης  για μόνο 1 έως 10 δευτερόλεπτα.

Τον Οκτώβριο του 2013 το application εισήγαγε τα Snapchat Stories, που επιτρέπουν στους χρήστες να συνδέσουν περισσότερα “Snaps”, έτσι ώστε να έχουν στη διάθεσή τους όχι μόνο περισσότερο χρόνο αλλά και να μπορούν να δουν τις φωτογραφίες όσες φορές επιθυμούν σε διάστημα 24 ωρών.

Τη δυνατότητα αυτή έχουν έκτοτε εκμεταλλευτεί διάφορες εταιρίες, προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:

Το GrubHub, εταιρία online delivery φαγητού δημιούργησε μέσω του Snapchat μια σειρά φωτογραφιών που κρατάνε το ενδιαφέρον του χρήστη μέχρι να αποκαλυφθεί η λέξη-κωδικός για έκπτωση σε κάθε παραγγελία.

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=lkmG7yHmw0M]

Το TacoBell, αλυσίδα εστιατορίων στις ΗΠΑ, χρησιμοποίησε την εφαρμογή για την προώθηση ενός νέου πιάτου. Κάλεσε μάλιστα όλους τους followers του στο Twitter να μπουν στο Snapchat προκειμένου να δουν την ενέργεια.

Capture

Το 16 Handles, αλυσίδα με frozen yogurts, προσφέρει σε όσους χρήστες τραβήξουν φωτογραφία το προϊόν τους έκπτωση από 16% έως 100% σε επόμενη αγορά τους.

Snapchat-Promotion

Η ομάδα ράγκμπι New Orleans Saints προωθεί μέσα από το application απκλειστικές ιστορίες σχετικά με την ομάδα και behind-the-scenes φωτογραφίες.

snap3

Μπορεί το Snapchat να μην προσφέρει ακόμα διαφήμιση επί πληρωμή, όμως μέχρι στιγμής η χρήση του έχει αποδειχθεί ένα έξυπνο εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας για εταιρίες.

Ο χρόνος θα δείξει αν τελικά το Snapchat θα μετατραπεί σε μια επικερδή επιχείρηση και αν η απόφαση του ιδρυτή του, Evan Spiegel, να απορρίψει το ποσό των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ για την εξαγορά του app από το Facebook ήταν τελικά σωστή.

Social Media

case study · snapchat

Vasso Valti

Η Βάσω Βαλτή είναι φοιτήτρια στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο