The New Stuff - Suit digital marketing

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου


Η Google λάνσαρε τα Shopping ads στο YouTube. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες θα μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα από το feed της κεντρικής σελίδας του YouTube αλλά και από το πεδίο αναζήτησης.

Για παράδειγμα όταν κάποιος θα ψάξει για «κριτική στα παπούτσια Puma» θα του εμφανίζεται μια σειρά από shopping ads με προτάσεις προϊόντων. Συγκεκριμένα, Αυτή η σειρά θα εμφανίζεται στην αρχή της σελίδας πριν από τα αποτελέσματα των βίντεο. Επίσης, θα εμφανίζονται και ως καρουζέλ ανάμεσα στα βίντεο και στην αρχική σελίδα.

Η Puma κάνει ντεμπούτο

Η Puma θα είναι η εταιρεία που θα εμφανιστεί πρώτη στο Shopping ad και αργότερα θα προστεθούν και άλλα παρόμοια είδη.

Σύμφωνα με τον Rick Almeida, πρόεδρο του ηλεκτρονικού διαφημιστικού τμήματος της Puma Group, είπε σχετικά με τη νέα ενέργεια του YouTube ότι «Το YouTube είναι μια πλατφόρμα στην οποία αυξάνονται συνεχώς το υλικό και οι χρήστες του. Με το Shopping Ads θα πετύχουν οι εταιρείες μεγαλύτερο reach και engagement από τους καταναλωτές.»

Το πλεονέκτημα του YouTube

Ζούμε σε μια εποχή όπου τα social media εξελίσσουν και προωθούν όλο και περισσότερο την αγορά προϊόντων online. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα στο YouTube ως καινούργιο μέσο να προσελκύσει ακόμη περισσότερους νέους καταναλωτές.

Παρόλα αυτά, το YouTube δεν έχει εκμεταλλευτεί ακόμα στο μέγιστο βαθμό να κατευθύνει το κοινό σε συγκεκριμένα προϊόντα. Αντιθέτως, επικεντρώνεται στα Discover ads ακόμη και αν δεν είναι κάτι το ξεχωριστό.

Υπόσχεση εξέλιξης

Στους επόμενους μήνες το YouTube έχει υποσχεθεί να εξελίξει το Shopping ad. Πιο συγκεκριμένα, θα προσθέσει μεγαλύτερη διαδραστικότητα και θα προστεθούν περισσότερα κουμπιά call-to-action. Έτσι τα Shopping ads στο YouTube θα βοηθήσουν τις εταιρείες να αποκτήσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Advertising · E-commerce · Google · marketing · Social Media · YouTube

shopping ads · youtube

Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου

Η Ειρήνη Νταή-Παπανικολάου έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και Μέσα Επικοινωνίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μετά τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Λονδίνο, στον τομέα του τουρισμού, μετακόμισε στην Αθήνα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο