The New Stuff - Suit digital marketing

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

Ermisa Goxhaj


Αν είστε επιχειρηματίας, και έχετε μια δική σας επιχείρηση, τότε καταλαβαίνετε τη σημασία που έχουν τα χρήματα για την επιχείρησή σας.

Η επιτυχία της επιχείρησής σας εξαρτάται φυσικά από τις δικές σας επαγγελματικές ικανότητες ωστόσο ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι και η προώθηση της επιχείρησής σας. Ευτυχώς, υπάρχουν εκατοντάδες δωρεάν εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την επιτυχία της επιχείρησής σας. Μερικά από τα καλύτερα, δωρεάν ηλεκτρονικά εργαλεία μάρκετινγκ για τους επιχειρηματίες είναι:

1. Χρησιμοποιήστε το Due ιδανικό για την παρακολούθηση του χρόνου που αφιερώνετε σε σχέδια μάρκετινγκ σχετικά με τον προϋπολογισμό, την τιμολόγηση και τις πληρωμές.

Το Due είναι ένα δωρεάν εργαλείο για τους επιχειρηματίες που προσφέρει μια εφαρμογή παρακολούθησης χρόνου, προκειμένου να μπορείτε να αξιολογήσετε πόσο χρόνο δαπανάτε σε κάθε έργο μάρκετινγκ και σας βοηθά να αυξήσετε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας. Παράλληλα, σας προσφέρει επίσης μια πλατφόρμα τιμολόγησης και πληρωμών, η οποία είναι ένας ιδανικός τρόπος που σας διευκολύνει στην χρέωση των πελατών σας.

2. Χρησιμοποιήστε το Buffer για την διαχείριση των social media

Tο Buffer θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους followers σας, να δημιουργήσετε αλληλεπίδραση με το κοινό σας και να χτίσετε το εμπορικό σήμα σας.

Το πλεονέκτημα του Buffer είναι η ικανότητά του να σας επιτρέπει να συνδέετε πολλούς λογαριασμούς σε ένα, να προγραμματίσετε τα post σας, να δημιουργήσετε καμπάνιες και να αναλύσετε την επιτυχία των δημοσιεύσεών σας. Το δωρεάν πρόγραμμα Buffer είναι ιδανικό για νέες επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτύξουν την κοινωνική παρουσία τους.

3. Ή χρησιμοποιήστε το Hootsuite για τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων.

Σας επιτρέπει να συγχρονίζετε τρία προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Το πλεονέκτημα του Hootsuite είναι η ικανότητά του να σας επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα και να δημοσιεύετε εύκολα σε όλα τα κοινωνικά σας προφίλ.

4. Δημιουργήστε ένα λογότυπο με το Spaces free logo maker

Η επωνυμία είναι ένα από τα πιο κρίσιμα βήματα κατά την προώθηση της επιχείρησής σας και το λογότυπο είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό κομμάτι της επωνυμίας σας. Ευτυχώς, με εργαλεία όπως το Spaces free logo  δεν χρειάζεται πλέον να σπαταλάτε πόρους για να δημιουργήσετε το τέλειο λογότυπο.

Χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη της, γεμάτη με εκατοντάδες εικόνες, κορνίζες και κατηγορίες γραμματοσειρών, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εκπληκτικό λογότυπο που εκφράζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας χωρίς σχεδίαση και χωρίς να ξοδέψετε χρήματα.

5. Χρησιμοποιήστε το Canva για εύκολο σχεδιασμό

Το οπτικό περιεχόμενο είναι ένας φανταστικός τρόπος για να αποκτήσουν οι νέες επιχειρήσεις αξιοπιστία και να δημιουργήσουν μια επαγγελματική εμφάνιση.

Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία σχεδιασμού γραφικών στην αγορά, αλλά μία από τις πιο έξυπνες και εύχρηστες είναι το Canva. Η ελεύθερη βιβλιοθήκη γραμματοσειρών, εικονογραφήσεων και εικόνων σάς δίνει μια συλλογή γραφικών που μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε. Από φυλλάδια μέχρι και infographics μπορείτε να τα δημιουργήσετε δωρεάν με το Canva.

6. Χρησιμοποιήστε το Mailchimp για e-mail marketing

To Email marketing είναι επιτακτική ανάγκη για την επιτυχία των περισσότερων επιχειρήσεων. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παρέχει μια πιο στενή αλληλεπίδραση μεταξύ μάρκας και καταναλωτή, προσφέροντάς σας τα εργαλεία που χρειάζεστε για να ελέγχετε αποτελεσματικά τους πελάτες σας.  Το Mailchimp είναι ένα εξαιρετικό δωρεάν εργαλείο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το πιο εύκολο για τους αρχάριους επιχειρηματίες.

Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook