The New Stuff - Suit digital marketing

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

Amaria Katsanevaki


Οι αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στο feed του Facebook θα μειώσουν σημαντικά το engagement και το reach στα Facebook Pages και για αυτό πολλές επιχειρήσεις θα στραφούν στο Instagram για να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να επικοινωνείς με το κοινό σου στο Instagram είναι τα Instagram Stories.

Παρακάτω θα αναφέρουμε πως μπορείς να εκμεταλλευτείς τα Instagram Stories.

User-generated content

Ένας πολύ πετυχημένος τρόπος να αποκτήσεις άμεση επαφή με τους followers σου είναι το να «ανεβάζεις» στην ιστορία σου φωτογραφίες που έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι και στη συνέχεια να τους κάνεις tag. Έτσι, νιώθουν πως συμμετέχουν και «ανακατεύονται» με το brand σου. Αυτό μπορεί να γίνει μια τυχαία μέρα σε τυχαίους followers που σε έκαναν tag ή μπορείς να ορίσεις ένα hashtag για αυτό τον σκοπό αφού τους το ανακοινώσεις.

Προώθηση Event

Σε περίπτωση που το brand σου συμμετέχει ή οργανώνει ένα event, είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχάσεις να «πάρεις» μαζί σου τους followers σου. Έτσι, τους κρατάς up-to-date για τα backstage, τη διαδικασία διοργάνωσης, τους παρευρισκόμενους κλπ. Επιπλέον, μπορείς να δημιουργήσεις επιτόπου «ζωντανό» υλικό με τη χρήση μικρών videos και Boomerang.

Swipe-up

 

Ένας τρόπος να διαπιστώσεις το πόσο ενεργό είναι το κοινό σου σε σχέση με το brand σου είναι το να χρησιμοποιείς call-to-action ενέργειες. Σε περίπτωση που ο λογαριασμός σου ξεπερνάει τους 10.000 followers, έχεις τη δυνατότητα να τους παροτρύνεις να κάνουν Swipe up στην ιστορία σου και να μεταφέρονται σε σύνδεσμο της επιλογής σου.

Προσωποποίηση

Πέρα από το να ανεβάζεις φωτογραφίες των followers σου, μπορείς να τους «αναφέρεις» στην ιστορία σου με ένα προσωποποιημένο μήνυμα. Διάλεξε έναν ακόλουθό σου, εξερεύνησε λίγο το profile του, ή ένα post/story στο οποίο υπάρχει το brand σου και προσάρμοσε το τι θα πεις.

Προώθηση με δημιουργικό τρόπο

Η προώθηση ενός προϊόντος δεν χρειάζεται να είναι βαρετή. Αντίθετα, μια δημιουργική παρουσίαση  έχει περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει την προσοχή του χρήστη. Οι ιστορίες έχουν γίνει ένα εξαιρετικό εργαλείο για  conversions και το swiping up ως CTA έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως. Δεν είναι μόνο ότι ζητάς από τους χρήστες να ψάξουν τον σύνδεσμό σου, είναι πως μπορείς να τους πείσεις να κάνουν κάτι που τους ζητάς με έναν φυσικό τρόπο. Για παράδειγμα, μπορεί το εικαστικό σου στο story να μοιάζει με σελίδα που ξετυλίγεται από κάτω και με αυτόν τον τρόπο να παρακινείς τον χρήστη να κάνει swipe-up!

Instagram polls για διαγωνισμούς

 

Τα Instagram Polls έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή μεταξύ των χρηστών. Τείνουν να είναι διασκεδαστικά και χιουμοριστικά και με αυτόν τον τρόπο τα brands πρέπει να τα χρησιμοποιούν. Ένας τρόπος να νοιώθουν οι χρήστες πως τους υπολογίζεις είναι να κάνεις δημοσκοπήσεις για κάποια μελλοντική ενέργεια του brand σου ή να τους ρωτάς για ποιο προϊόν θέλουν να «τρέξεις» έναν διαγωνισμό ώστε να το κερδίσουν.

Story Highlights’

Η Airbnb ξεκίνησε το highlight #TravelTuesday ως έναν πρόσθετο τρόπο για να αυξήσει το engagement με τα 2,7 εκατομμύρια followers της. Δημοσιεύουν μια φωτογραφία από έναν προορισμό κάθε Τρίτη μαζί με το hashtag #TravelTuesday συννοδεύοντάς την με ένα poll (Προορισμός Α| Προορισμός Β) στο οποίο οι followers πρέπει να μαντέψουν την πραγματική τοποθεσία. Αυτή η ιδέα συνδυάζει το engagement με τη διασκέδαση μέσω εικόνων που αφορούν όλο το κοινό της Airbnb. Επιπλέον, αποθηκεύουν το Story ως ένα highlight, που σημαίνει ότι είναι διαθέσιμο πάντα με την επίσκεψη στο προφίλ τους. Ένας ακόμα τρόπος να χρησιμοποιείς τις highlight ιστορίες είναι το να χωρίσεις τις κατηγορίες των προϊόντων σου έτσι όπως τα έχεις το site σου, να τις ονομάσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου, να κάνεις sections ανάλογα με τις δράσεις σου κλπ.

Συμπέρασμα

Το Instagram είναι μια πλατφόρμα η οποία παρέχει πάρα πολλές δυνατότητες ειδικά όσο «μεγαλώνει» σαν πλατφόρμα.  Όσο πιο δημιουργικός και ενεργός είσαι, τόσα πιο πολλά έχει να κερδίσεις. Τα Instagram stories είναι ιδανικά για να αυξηθεί το engagement, να επικοινωνήσεις ένα επιτυχημένο brand storytelling και να αποκτήσεις νέους followers.
Τα μόνα που πρέπει να θυμάσαι είναι: Να έχεις πάντα στο μυαλό σου τους followers σου πριν «ποστάρεις», να τους κάνεις να συμμετέχουν ενεργά στις ιστορίες σου και να είσαι σίγουρος πως ταιριάζει το story στο brand σου.

Advertising · Case Studies · How To · Online Marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Amaria Katsanevaki

Η Αμάρια είναι φοιτήτρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο ΟΠΑ. Την ενδιαφέρει ο κόσμος των Social Media, όπου διατηρεί προφίλ σε όλες τις πλατφόρμες αλλά και κανάλι στο YouTube! Στις μεγάλες της αγάπες συγκαταλέγονται το τραγούδι και η σύνθεση. Σήμερα, είναι PR Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting