The New Stuff - Suit digital marketing

Ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση στο Facebook; Εξετάστε το LinkedIn

Smaragda Monou


Εν μέσω αυξανόμενου φόβου για τις επόμενες αλλαγές στο News Feed, οι οποίες θα μειώσουν την επισκεψιμότητα παραπομπών για websites, οι διαχειριστές των social media εξετάζουν τις επιλογές τους και εξετάζουν διάφορες πλατφόρμες και εργαλεία για να τους βοηθήσουν να αντισταθμίσουν τις ενδεχόμενες μειώσεις.

Μια πλατφόρμα που θα μπορούσε να έχει το ενδεχόμενο μεγαλύτερης εστίασης είναι το LinkedIn, ειδικά εάν τα τελευταία στατιστικά στοιχεία χρήσης που αναφέρθηκαν από την πλατφόρμα είναι κάτι που πρέπει να ξεπεράσετε.

 

Όπως αναφέρει η Digiday, το LinkedIn αναφέρει ότι τα comments, τα likes και τα shares είναι πάνω από 60% σε ετήσια βάση, λόγω των ενημερώσεων προϊόντων, των νέων στοιχείων και των analytics.

Πράγματι, το LinkedIn καθιστά το περιεχόμενο μεγαλύτερης εστίασης, με νέες επιλογές όπως το native video, το Trending Stories feed και το βελτιωμένο φιλτράρισμα αλγορίθμων για να δείξουν στους χρήστες πιο σχετικό περιεχόμενο. Πιο πρόσφατα, το LinkedIn επισημαίνει, επίσης, βελτιώσεις σε ομάδες, οι οποίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν να καταστεί το περιεχόμενο πιο σχετικό και λειτουργικό.

Επίσης, ακόμα και με αύξηση κατά 60%, το LinkedIn είναι ένας μικρός οδηγός της συνολικής επισκεψιμότητας των παραπομπών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Parse.ly, η επισκεψιμότητα παραπομπής από το επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μόνο το μισό ποσοστό της παγκόσμιας κυκλοφορίας. Το Twitter επίσης οδηγεί σε μικρότερες ποσότητες επισκεψιμότητας από τη σύγκριση, αλλά ο τρόπος για να αυξήσετε τις απώλειες στο Facebook δεν είναι πιθανό να προέρχεται από οποιαδήποτε εναλλακτική πηγή. Η απάντηση θα βρίσκεται πιθανότατα σε μια πιο διαφοροποιημένη προσέγγιση, κερδίζοντας αριθμούς σε διάφορες πλατφόρμες για να συμπληρώσει οποιαδήποτε μείωση του Facebook – ενώ παράλληλα δουλεύει για να μάθει και να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα Facebook.

Φυσικά, η άλλη επιλογή είναι να αγνοήσουμε το Facebook συνολικά – ορισμένοι publishers έχουν ήδη αναφερθεί ότι έχουν ήδη διανύσει αυτή τη διαδρομή, προκειμένου να σταθεροποιήσουν καλύτερα την κυκλοφορία τους. Η TechCrunch δημοσίευσε πρόσφατα ένα άρθρο με παρόμοιες γραμμές, προτρέποντας τους μικρότερους publishers να αποφύγουν να εθιστούν στην κίνηση στο Facebook, καθώς ο νέος αλγόριθμος τους δίνει μεγαλύτερη έκθεση. Και αυτό έχει νόημα, λογικά, αλλά παρερμηνεύει επίσης το δόλωμα και την έκκληση του Facebook. Ουσιαστικά, η προσφορά του Facebook είναι απλά πάρα πολύ καλή για να αρνηθεί.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε publisher, ο οποίος ξαφνικά βλέπει αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας κατά 30%, με το Facebook να αποτελεί τον κύριο οδηγό. Αυτό συνεχίζεται στη συνέχεια το μήνα-μήνα, με το Facebook να πιέζει περισσότερη επισκεψιμότητα στις σελίδες σας. Μπορείτε να το αγνοήσετε; Με τα δυνητικά διαφημιστικά δολάρια που μπορείτε να δημιουργήσετε από αυτήν την πρόσθετη επισκεψιμότητα, μπορείτε απλά να το ρισκάρετε με την παραδοχή ότι μπορεί να πέσει ανά πάσα στιγμή;

Οι περισσότεροι θα το βρουν αυτό δύσκολο να αποφευχθεί, αλλά να δούμε τι, ακριβώς, οδηγεί περισσότερο από εκείνη την κίνηση στο Facebook, στη συνέχεια, βελτιστοποιώντας την προσέγγισή σας για να εξάγει περισσότερη κίνηση, αν μπορείτε. Ίσως, μετά από περίπου ένα χρόνο, να βλέπατε μια αύξηση κατά 100% στη συνολική κίνηση – το Facebook και το Google είναι, τελικά, οι μεγαλύτεροι οδηγοί επισκεψιμότητας παραπομπών στο web. Και αυτό συμβαίνει όταν το Facebook αλλάζει τους κανόνες.

Αλλά η δίνη Facebook, βέβαια, είναι αυτό που οδηγεί ορισμένους publishers να κλείνουν εντελώς. Δεν γνωρίζουμε, ακόμα, ποια θα είναι η έκταση των αλλαγών του Facebook, αλλά τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για εναλλακτικούς παρόχους, όπως το LinkedIn, για να προωθήσουν την έκκλησή τους.
Σίγουρα, δεν θα είναι ποτέ σε θέση να ανταγωνίζονται άμεσα με το Facebook, αλλά οποιαδήποτε εναλλακτική προσέγγιση θα προστεθεί στο σύνολο – και η επίτευξη του σωστού ακροατηρίου θα μπορούσε να είναι πιο πολύτιμη από κάθε άποψη.


Facebook · LinkedIn · Social Media

Facebook · linkedin

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο