The New Stuff - Suit digital marketing

Αύξησε τους πελάτες της επιχείρησής σου μέσα από τα Social Media

Vivi Raniou


Αναμφισβήτητα το πελατολόγιο κάθε επιχείρησης αποτελεί την κινητήρια δύναμή της. Αυτό σημαίνει ότι η προσοχή πρέπει να είναι στραμμένη στις ανάγκες των πελατών μας. Πριν όμως φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πρέπει να έρθουμε αντιμέτωποι με ένα βασικό θέμα. Πώς θα προσελκύσουμε νέους πελάτες για την επιχείρησή μας;

Προφανώς οι πελάτες δεν έρχονται να χτυπήσουν την πόρτα της επιχείρησής μας από μόνοι τους. Είναι απαραίτητο να κάνουμε μια εντονότερη προσπάθεια για να πετύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένας τρόπος για να προσεγγίσουμε νέους πελάτες, είναι η χρήση των Social Media.

Πάμε λοιπόν να δούμε 4 πράγματα που πρέπει να προσέξουμε αν θέλουμε να έχουμε μια καρποφόρα παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

  • Which Social Media platform?

Δεν αρκεί να πάρουμε την απόφαση να έχουμε μια ενεργή digital παρουσία, είναι πολύ σημαντικό να επιλέξουμε την κατάλληλη πλατφόρμα για να παρουσιάσουμε και να προβάλουμε την επιχείρησή μας στο κοινό. Πρέπει να εξετάσουμε ποια Social Media Platform είναι η καταλληλότερη ώστε να έχουμε μεγαλύτερο engagement.

  • Start building your profile

Όπως ήδη είπαμε, δεν αρκεί μια παθητική παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, για να έχουμε τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα και να αυξήσουμε τον αριθμό των πελατών μας, κρίνεται απαραίτητο να δημιουργήσουμε σαν Brand μια δυνατή Social Media persona. Τί σημαίνει λοιπόν αυτό;

Η σελίδα μας πρέπει να έχει τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με το ποιοι είμαστε και το τι κάνουμε.

Παράλληλα πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο τα στοιχεία επικοινωνίας. Ο επισκέπτης της σελίδας μας πρέπει να μπορεί να εντοπίσει εύκολα και άμεσα τον αριθμό επικοινωνίας, την τοποθεσία της επιχείρησής μας καθώς επίσης και την ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση.

Άλλο ένα εικαστικό κομμάτι το οποίο είναι σημαντικό, αλλά δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις αγνοούν, είναι η φωτογραφία προφίλ. H φωτογραφία πρέπει να είναι σχετική με το brand μας, όχι υπερβολική και να συνάδει με την φιλοσοφία και τον χαρακτήρα της επιχείρησής μας.

Όταν μιλάμε για Social Media Platforms και profile φυσικά το A και το Ω είναι το content. To περιεχόμενο των σελίδων μας πρέπει να ενημερώνεται συχνά και φυσικά η παρουσία μας πρέπει να είναι συντονισμένη. Φροντίζουμε να ανανεώνουμε το περιεχόμενό μας, δεν είμαστε υπερβολικοί παρόλα αυτά και φυσικά προσέχουμε οι αναρτήσεις μας να είναι σχετικές με το brand μας.

  • Find the common ground

Όπως έγινε σαφές και παραπάνω είναι πολύ σημαντικό το Brand μας και η επιχείρηση μας, να ξεχωρίζουν στα social media χάρη στην ταυτότητά τους. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό μας στα social media πρέπει να συμβαδίζει με τις αρχές, τους στόχους και τη φιλοσοφία της επιχείρησής μας. Συνεπώς όταν αρχίζουμε να χτίζουμε την digital παρουσία του brand μας, είναι απαραίτητο να έχουμε στο μυαλό μας την ακριβή εικόνα του κοινού στο οποίο απευθυνόμαστε. Αναλυτικότερα δεν στοχεύουμε η παρουσία μας και οι σελίδες μας να είναι αρεστές σε όλους. Μας ενδιαφέρει να είναι ελκυστικές στα μάτια του target group audience που έχουμε επιλέξει. Στοχεύουμε λοιπόν, να χτίσουμε κοινό έδαφος, μεταξύ του χαρακτήρα της επιχείρησης και του κοινού που έχει ή βρίσκει ενδιαφέροντα αυτά τα χαρακτηριστικά.

Όπως προκύπτει από τα παραπάνω η παρουσία μια επιχείρησης στα social media, μπορεί να αποτελέσει πολύ σπουδαίο όπλο για την προσέλκυση πελατών. Για αυτό τον λόγο μην το παραμελείς! Οργάνωσε και διαμόρφωσε μια ολοκληρωμένη digital παρουσία, ή απευθύνσου σε κάποια digital marketing agencies τα οποία μπορεί να αναλάβουν τη διαχείριση των σελίδων σου στα social media και να δημιουργήσουν το κατάλληλο content που αντιστοιχεί στον χαρακτήρα του brand σου.

Social Media

#digitalmarketing · advertising · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Vivi Raniou

Η Βιβή είναι απόφοιτος του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το ενδιαφέρον της για τη χρήση των Social Media, το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, καθώς επίσης και η συμμετοχή της σε συνέδρια και ακαδημαϊκές έρευνες με επίκεντρο την επικοινωνιολογία τόσο στο Διεθνές όσο και στο Business περιβάλλον, την οδήγησαν στον κλάδο του Digital Marketing. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting