The New Stuff - Suit digital marketing

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

Έρη Τσάκωνα


Προϋπόθεση για την υψηλότερη κατάταξη μίας νέας και μικρής επιχείρησης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι η αποτελεσματικότερη βελτιστοποίηση του SEO. Αυτή μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην εδραίωση της παρουσίας του brand στο διαδίκτυο και μακροπρόσθεμα, στην εκπλήρωση των επιχειρηματικών στόχων.

Οι περισσότεροι χρήστες σπανίως θα περάσουν στην δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Γι’ αυτό ακριβώς το SEO μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος μίας μικρής επιχείρησης που κάνει τα πρώτα της βήματα και ειδικά όταν πρωταρχικό στόχο της αποτελεί το brand awareness και η δημιουργία traffic προς την ιστοσελίδα. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάτε, ότι ξεκινάτε από το μηδέν και ανάλογα με τον εμπορικό κλάδο που δραστηριοποιείστε, θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε αρκετά σκληρό ανταγωνισμό

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 3 βασικές in-house πρακτικές SEO που μπορούν συνεισφέρουν σε σημαντικό βαθμό στην βελτίωση της προβολής της εταιρικής ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

 

Keyword Research

Πώς αλλιώς θα μάθετε το κοινό σας, αν δεν γνωρίζετε ποιες λέξεις – κλειδιά χρησιμοποιεί στις αναζητήσεις του; Στοχεύοντας τα σωστά keywords που αφορούν τον επιχειρηματικό κλάδο όπου δραστηριοποιείται μία νέα και μικρή επιχείρηση, διευκολύνεται το engagement με τους δυνητικούς πελάτες και το brand μπαίνει δυναμικότερα στο παιχνίδι του ανταγωνισμού απέναντι σε άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις.
Υπάρχει μια σειρά εργαλείων που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι νεοσύστατες επιχειρήσεις για να βρουν ποια keywords χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες τους. Ο πιο απλός τρόπος είναι το Google Keyword Planner του Adwords. Τα ευρήματα θα πρέπει να λειτουργούν ως πυξίδα για το πως θα υλοποιηθούν τα επόμενα βήματα της SEO στρατηγικής.

 

Keyword Optimization

Αφότου επιλεγούν τα keywords που ανταποκρίνονται στο προϊόν ή τις υπηρεσίες της νεοφυούς επιχείρησης, επόμενο στάδιο αποτελεί το optimization. Εδώ, απαιτείται η προσαρμογή της ιστοσελίδας με την ένθεση των ήδη επιλεγμένων keywords σε όλα τα σημεία και επίπεδα που απαιτείται (κείμενο, τίτλοι, tags, backlinks κ.α.), έτσι ώστε η Google να δημιουργήσει τον απαραίτητο συσχετισμό ανάμεσα στην ιστοσελίδα και τα keywords. Η αναφορά των επιλεγμένων φράσεων ή όρων στα «ορατά» στοιχεία της εταιρικής ιστοσελίδας, ενισχύει σημαντικά την πιθανότητα υψηλότερης κατάταξής της στην πρώτη σελίδα της αναζήτησης που γίνεται από έναν χρήστη με τις συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά.
Ωστόσο, πρέπει να αποφύγουμε το “keyword stuffing”, δηλαδή την υπερβολική χρήση λέξεων – κλειδιών και κυρίως εκείνων που δεν σχετίζονται σε πρώτο βαθμό με το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας, γιατί έτσι ουσιαστικά βλάπτουμε μόνοι μας το search ranking. Γι΄αυτό λοιπόν η ένθεση των keywords στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να προϋποθέτει συνάφεια και να μην γίνεται τυχαία.

 

Content is King

Το περιεχόμενο βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής SEO γι’ αυτό άλλωστε και η δημιουργία μίας blog page εντός της ιστοσελίδας, σύμφωνα με το Content Marketing Institute, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της μάρκετινγκ στρατηγικής στο 80% των B2B και το 75% των B2C επιχειρήσεων.

Η παραγωγή περιεχομένου μέσω της δημοσίευσης άρθρων στην blog page επιτρέπει στην επιχείρηση να κάνει γνωστή την τεχνογνωσία της στο κοινό, ενώ βοηθά παράλληλα τις μηχανές αναζήτησης να αναδείξουν την ιστοσελίδα σε υψηλότερο ranking καθότι συσχετίζουν με βάση τη συνάφεια τα keywords που χρησιμοποιούνται εντός των δημοσιευμένων κειμένων της blog page.

Επίσης, η χρήση content παρατείνει την παραμονή των χρηστών στην ιστοσελίδα, καθώς όσο περισσότερο χρόνο περνούν διαβάζοντας ένα engaging περιεχόμενο με το οποίο μπορούν να σχετιστούν – και ειδικά αν οδηγήθηκαν σε αυτό μέσω του organic search – τόσο καλύτερα «μηνύματα» λαμβάνει η Google ότι αξίζει να εμφανίζει την εταιρική ιστοσελίδα σας ακόμη ψηλότερα, γιατί οι χρήστες απολαμβάνουν την επίσκεψη στον ιστότοπό σας.

 

Συμπέρασμα;

Πειραματιστείτε! Αξιοποιήστε συνδυασμούς από keywords μέχρι να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας και μην ξεχνάτε να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας. Αν πάλι θέλετε να στοχεύσετε ακόμη ψηλότερα και επιθυμείτε να χρηματοδοτήσετε με συνέπεια την διαφημιστική προβολή της εταιρείας σας, τότε συνδυάστε SEO και PPC. Επιπλέον, πάντα μπορείτε να προσφύγετε στη λύση ενός SEO expert και να επιλέξετε το πακέτο υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και του budget που έχετε ορίσει.

How To · Search · SEO · Small Business

keyword optimization · keyword research · seo · επισκεψιμότητα · κατάταξη Google · μικρές επιχειρήσεις

Έρη Τσάκωνα

Η Έρη γνώρισε τον συναρπαστικό κόσμο του Digital Marketing όταν παρακολούθησε το Diploma in Digital Marketing του ALBA. Προέρχεται από τον χώρο της Δημοσιογραφίας, όπου και εργάστηκε σε τηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Έχει αποφοιτήσει από το Manchester Metropolitan University. Αυτήν την περίοδο έχει αναλάβει τον ρόλο του Account Executive στη Socialab

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting