The New Stuff - Suit digital marketing

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

Κωνσταντίνος Κυρίτσης


Τα keywords με τρεις ή παραπάνω λέξεις, γνωστά και ως “longtail keywords” αποτελούν μέρος οποιασδήποτε πραγματικά επιτυχημένης καμπάνιας Search PPC. Παρ’ όλα αυτά, συχνά αγνοούνται από τους marketers.

Παρότι η χρήση των όρων αυτών μπορεί να μην έχει σημαντική απόδοση ανά μεμονωμένο keyword, η συνολική υιοθέτηση της πρακτικής μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στα αποτελέσματα του Paid SEM. Σε επίπεδο Ad Group, η ορθή χρήση long tail keywords μπορεί να ωφελήσει την απόδοση μέσα από την μείωση του μέσου κόστους ανά κλικ (CPC) αλλά και του μέσου κόστους ανά lead ή conversion.

Γιατί θα πρέπει να συμπεριλάβετε Long Tail Keywords.

Σε οποιαδήποτε σχεδόν αγορά και αν στοχεύει η καμπάνια PPC σας, βέλτιστη στρατηγική αποτελεί η στόχευση σε περιοχές όρων που είναι σχετικές με το αντικείμενο του οργανισμού σας, αλλά και δεν στοχεύονται από ανταγωνιστές, ή εκεί όπου υπάρχει καλή σχέση κόστους και ποιότητας.

Τα long tail keywords προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα, καθώς δηλώνουν ιδιαίτερα συγκεκριμένες επιθυμίες από την πλευρά του χρήστη (search intent). Επιπλέον, λόγω ακριβώς της συγκεκριμένης φύσης τους, συνήθως διαθέτουν σχετικά χαμηλό ανταγωνισμό bidding, και άρα χαμηλό CPC.

 

 

Πώς να βρείτε Long Tail Keywords.

Παρακάτω, παρουσιάζονται τρεις τρόποι για να βρείτε σωστά για την καμπάνια σας Long Tail Keywords.

1. Χρησιμοποιείστε το εργαλείο Search Terms Report.

Στον Google Ads (AdWords) λογαριασμό σας, χρησιμοποιείστε το εργαλείο Search Terms Report για να δείτε τους όρους αναζήτησης που προκάλεσαν την εμφάνιση των διαφημίσεών σας. Προσθέστε όρους με υψηλή απόδοση ως keywords στα αντίστοιχα Ad Groups και δοκιμάστε θετικά bid adjustments για τους όρους αυτούς.

2. Χρησιμοποιείστε γεωγραφικούς όρους.

Ιδιαίτερα αν η επιχείρησή σας λειτουργεί μέσα από φυσικό κατάστημα ή διαθέτει άλλους γεωγραφικούς περιορισμούς σχετικά με το κοινό που μπορεί να εξυπηρετήσει, είναι θετικό να συνδυάζετε γεωγραφικούς όρους όπως ονόματα πόλεων η περιοχών στα keywords σας, ώστε να μειώσετε τον ανταγωνισμό αλλά και να στοχεύσετε πιο συγκεκριμένα, σε ποιοτικό για εσάς κοινό. Για παράδειγμα, αντικαταστήστε το keyword «ανδρικό κομμωτήριο», με το «ανδρικό κομμωτήριο μαρούσι» ή, εναλλακτικά, αν θεωρείτε πως είναι σκόπιμο και το budget σας είναι επαρκές, συμπεριλάβετε και τις δύο λέξεις, αλλά με αντίστοιχα bid adjustments.

3. Χρησιμοποιείστε χαρακτηριστικούς όρους.

Παρόμοια με τους γεωγραφικούς όρους, χαρακτηριστικά των προϊόντων σας όπως το χρώμα, το μέγεθος, η χρονολογία, ο τόπος προέλευσης, η φίρμα και πολλά άλλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσετε long tail keywords με μεγαλύτερο search intent, αλλά και συνήθως σημαντικά χαμηλότερο ανταγωνισμό.

Συμπεράσματα.

Συνολικά, η χρήση long tail keywords είναι μια συχνά υποτιμημένη στρατηγική, η οποία ωστόσο, μπορεί να αποφέρει σημαντικότατα οφέλη, χαμηλώνοντας το κόστος αλλά και συγχρόνως βελτιώνοντας την απόδοση.

Η χρήση τους είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για επιχειρήσεις με εξειδικευμένα προϊόντα ή προϊόντα που υπάγονται σε ιδιαίτερα ευρείες κατηγορίες, καθώς και στην μεγιστοποίηση της απόδοσης για καμπάνιες με περιορισμένο budget. Όμως, ακόμα και για επιχειρήσεις με μεγάλους πόρους και μεγάλη ποικιλία προϊόντων, η χρήση long tail keywords και η σύνδεσή τους με εξειδικευμένα Ad Groups, ή έστω χρήση θετικών bid adjustments μπορεί, συμπληρωματικά με την χρήση γενικότερων keywords, να συμβάλει στην μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσής σας.

Advertising · Bing · Google · Online Marketing · Search

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Media

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Ο Κωνσταντίνος Κυρίτσης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του University of East London. Ακόμα, είναι τελειόφοιτος του Master of Science in Digital And Social Media Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στην Socialab ως Account Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting