Βελτιώστε τον προγραμματισμό των αναρτήσεων στο Instagram
Αν χρησιμοποιείτε Instagram για την επιχείρηση ή έχετε σκοπό να δώσετε αξία στους followers ώστε να μεγιστοποιήσετε την εμπλοκή τους χρειάζεστε έναν έξυπνο προγραμματισμό των καταχωρήσεων. Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε πως να βελτιώσετε την κατάσταση στη ροή των ειδήσεων στο Instagram.
1. Βρείτε πότε οι followers είναι online
Κάτι το οποίο σας ενδιαφέρει άμεσα είναι οι followers και θα πρέπει να γνωρίζετε πότε είναι online. Αν έχετε νέο επιχειρησιακό προφίλ στο Instagram μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Analytics για να βρείτε πότε η πλειοψηφία των Instagram followers είναι online. Πατήστε το εικονίδιο Insights στην επάνω δεξιά γωνία του προφίλ σας και στη συνέχεια πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε περισσότερα για τους followers. Εκεί, θα είστε σε θέση να εναλλάσσεστε μεταξύ της πιο δημοφιλούς ημέρας της εβδομάδας και των πιο δημοφιλών ωρών της ημέρας που οι followers είναι ενεργοί.
Για παράδειγμα, αν ξέρετε ότι η δυνατότητά σας είναι να κάνετε μια ανάρτηση την ημέρα και παρατηρείτε ότι στις 7 π.μ. οι followers είναι πιο ενεργοί, τότε αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να αναρτήσετε φωτογραφίες ή και video στο προφίλ σας. Έπειτα οι followers θα ενημερωθούν γι’ αυτό από το Instagram story για να έχετε περισσότερη συμμετοχή στην ανάρτηση. Αν δεν έχετε εταιρικό προφίλ Instagram τότε έχετε δύο επιλογές.
Η πρώτη επιλογή ονομάζεται Simply measured και έχει μια λειτουργία που μπορείτε να πάρετε δωρεάν report για προφίλ στο Instagram όταν έχετε λιγότερους από 25.000 followers. Αυτό συμπεριλαμβάνει ένα γράφημα που δείχνει την καλύτερη ώρα για να αναρτήσετε, υποθέτοντας ότι κάνετε αναρτήσεις τακτικά.
Η δεύτερη επιλογή είναι αν έχετε έναν μεγαλύτερο λογαριασμό, όπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα προηγμένα εργαλεία του Simply measured ή και άλλες υπηρεσίες, για παράδειγμα το Rival IQ και αυτό θα σας δείξει τον καλύτερο χρόνο ανάρτησης, ταυτόχρονα με των ανταγωνιστών σας.
Επίσης θα δείτε τη δραστηριότητα και τον ρυθμό των αναρτήσεων της εταιρείας κατά ώρα και ημέρα έναντι των ανταγωνιστών σας στο ίδιο αντικείμενο. Βλέποντας τη δικιά σας δραστηριότητα και τον ρυθμό εμπλοκής, μαζί με τον αντίστοιχο των ανταγωνιστών, θα πρέπει να σας δώσει μια ιδέα ότι αυξάνοντας τις αναρτήσεις θα οδηγηθείτε σε μεγαλύτερη εμπλοκή ή εάν οι ανταγωνιστές έχουν μεγαλύτερη εμπλοκή με λιγότερες αναρτήσεις αλλά σε καλύτερες ώρες της ημέρας.
2. Να ενημερώνεστε σχετικά με το πρόγραμμα των αναρτήσεων των ανταγωνιστών σας
Η ενημέρωσή σας για τις αναρτήσεις των ανταγωνιστών είναι ένα βασικό θέμα. Αν δεν έχετε στοιχεία από το δικό σας Instagram Αccount για να δοκιμάσετε και δεν θέλετε να βασιστείτε σε εργαλεία τρίτων κατασκευαστών, μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις κάθε φορά που ο ανταγωνιστής καταχωρεί κάτι στο Instagram. Απλά ακολουθήστε τον λογαριασμό Instagram του ανταγωνιστή σας και πατήστε τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία του προφίλ του και επιλέξτε Turn On Post Notifications από το menu. Αν ο ανταγωνιστής σας είναι στο Instagram σε μια δεδομένη στιγμή, τότε θα καταλάβετε πότε είναι οι καλύτερες στιγμές για το δικό του κοινό. Αν υποθέσουμε ότι προσπαθείτε να προσελκύσετε το ίδιο κοινό, οι ίδιες ώρες θα πρέπει να «δουλεύουν» και για το δικό σας λογαριασμό.
3. Αποστολή υπενθυμίσεων στο κινητό σας για αναρτήσεις στο Instagram
Αν έχετε προβλήματα συγχρονισμού του χρονοδιαγράμματος των αναρτήσεων στο Instagram, επειδή θα πρέπει να γίνουν από το κινητό σας, τότε μπορείτε να λαμβάνετε σε αυτό υπενθυμίσεις.
Αν είστε ένας Hoοtsuite user μπορείτε να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις στο Instagram μέσω του Hoοtsuite και να σας έρχονται υπενθυμίσεις για αναρτήσεις στο Instagram στο κινητό σας. Αν δεν είστε χρήστης του Hoοtsuite και το διαχειριστικό σας εργαλείο του κοινωνικού σας δικτύου, δεν έχει παρόμοια χαρακτηριστικά, έχετε άλλες επιλογές, για παράδειγμα αν δημιουργείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεο για το Instagram στο desktop μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Boomerang for Gmail. Με αυτό το σύστημα μπορείτε να προγραμματίσετε να σταλεί ένα email στον εαυτό σας με ένα αρχείο επισυναπτόμενο με φωτογραφίες και έτσι να θυμηθείτε ότι πρέπει να το αναρτήσετε εγκαίρως.
Μπορείτε πάλι, να ορίσετε υπενθύμιση σε ένα κανονικό ξυπνητήρι ή υπενθύμιση στο κινητό σας για να τραβήξετε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο σε προγραμματισμένες ώρες κάθε μέρα και να τις κάνετε ανάρτηση στο Instagram. Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν είστε δημιουργός περιεχομένου ή αν χρησιμοποιείτε εφαρμογές για κινητά για να δημιουργήσετε οπτικό περιεχόμενο στο Instagram. Ακόμα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα άλμπουμ στο camera roll του κινητού σας ή αν ο χώρος στο κινητό σας είναι περιορισμένος, ένα Dropbox, με φωτογραφίες που μπορείτε να έχετε πρόσβαση από παντού. Έτσι όταν σας έρθει η υπενθύμιση, θα έχετε έτοιμο υλικό για το Instagram να το κάνετε download και να το αναρτήσετε.
Όπως μπορείτε να δείτε είναι δυνατό να καταλήξετε σε έναν καλό προγραμματισμό αναρτήσεων στο Instagram έτσι ώστε να εμφανιστεί το πολύτιμο περιεχόμενο αυτών. Πρέπει όμως να θυμηθείτε να μην θυσιαστεί η ποιότητα για την ποσότητα, ώστε οι followers να θελήσουν να κάνουν like και να σχολιάσουν τις αναρτήσεις σας στο Instagram. Πάντοτε βέβαια πρέπει να κάνετε κάποια ανάλυση για να βεβαιωθείτε ότι αυτά τα οποία κάνετε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση σε σχέση με το δικό σας ακροατήριο.