The New Stuff - Suit digital marketing

Γρήγορες αλλαγές για να γίνει το Website σας πιο φιλικό προς τα Social Media

Stefanos Doudountsakis


Η δημιουργία ενός website φιλικού προς τα Social Media περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από συντομεύσεις που σε κατευθύνουν στο Facebook ή στο Twitter. Η έξυπνη και πετυχημένη ενσωμάτωση των Social Media είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση που θα λάβετε από την μηχανή αναζήτησης και για να “συνδεθείτε” καλύτερα με το κοινό σας.

Όμως έχουν τα Social Media αντίκτυπο στην αξιολόγηση της αναζήτησης ;

Ενώ η Google έχει προηγουμένως αναφέρει πως τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter δεν επηρεάζουν την αξιολόγηση, το γεγονός παραμένει πως τα δεδομένα που προέρχονται από αυτά, έχουν έμμεσα σχέση με την αξιολόγηση αν όχι απευθείας. Συνεπώς, τα κοινωνικά μηνύματα οφείλουν να αντιμετωπίζονται όπως οποιαδήποτε άλλη σελίδα στην αναζήτηση του Internet.

Ο Matt Cutts, ειδικός τεχνικός στον τομέα του προγραμματισμού της Google, έχει υπονοήσει στο παρελθόν ότι η Google δεν προσπαθεί να κατηγοριοποιήσει κάθε social media post που δημιουργείται. Πραγματοποιώντας το αυτό, θα δημιουργούσε ποικίλα προβλήματα λαμβάνοντας υπόψιν την εύθραυστη φύση των social media. Οι αριθμοί και οι σχέσεις εξελίσσονται, που σημαίνει ότι το Google δεν εμπιστεύεται τα δεδομένα που εισρέουν από αυτά ως κεντρικό στοιχείο για την αξιολόγηση των sites.

Τα Social Media είναι μια πανίσχυρη πλατφόρμα, όσον αφορά την ενίσχυση των δεδομένων. Ενσωματώνοντας τα social media κατευθείαν στο website σας, διευκολύνει τους χρήστες να μοιράζονται περιεχόμενο με τις επαφές τους. Αυτό σημαίνει αύξηση των αναγνώσεων του περιεχομένου σας και κάλυψη μεγαλύτερου δικτύου, με συνέπεια την επίτευξη αύξησης της κίνησης και αλληλεπίδρασης του κοινού με το website σας. Αλλά είναι το website σας φιλικό προς τα Social Media;

Αυτές είναι 4 γρήγορες διορθώσεις που μπορούν να δώσουν προώθηση στην βαθμολογία σας.

1. Χρησιμοποιήστε τα παλιά posts με το να αναζωογονείτε παλιό περιεχόμενο

Πολλές φορές δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσετε πόρους για να δημιουργήσετε κάτι πρωτότυπο. Μπορείτε, απλά να χρησιμοποιήσετε παλιό περιεχόμενο με την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών.

Print

Δοκιμάστε να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους στο περιεχόμενό σας, διαχωρίστε το σε κομμάτια και διαμοιράστε το τμηματικά ανά βδομάδα στο κοινό σας τονίζοντας κάθε φορά ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό.

2. Ελάτε σε επαφή με τους πελάτες από την πρώτη στιγμή που θα βρεθούν στο website σας.

Μην περιορίζετε την επαφή σας με το κοινό μόνο στα social media. Προσθέστε στο website σας την επιλογή της ζωντανής επικοινωνίας (live chat). Το live chat προσφέρει την επιλογή της άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες και συνεπώς βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών.

Live Chat on Red Button Enter on Black Computer Keyboard.

Φυσικά δεν είναι απαραίτητο να έχετε e-shop για να παρέχετε live chat στο κοινό σας. Χρησιμοποιήστε το live chat και προσφέρετε λύσεις σε ενδεχόμενα προβλήματα παρουσιάζοντας άμεσες λύσεις.

3. Αλλάξτε το περιεχόμενό σας σε μορφή κατάλληλη για να μπορείτε να το μοιραστείτε με άλλους χρήστες

Αξιομνημόνευτο και αντιπροσωπευτικό περιεχόμενο, συνήθως μπορεί να διαμοιραστεί πολύ πιο εύκολα. Βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε τους κατάλληλους συνδέσμους ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα και γρήγορα να μοιραστούν τις πληροφορίες που θέλουν με άλλους χρήστες.

share

Οι σύνδεσμοι αυτοί πολλές φορές παρουσιάζονται ως ειδικές επιλογές που με την επιλογή τους αυτόματα ο χρήστης μπορεί να μοιραστεί το περιεχόμενο (instant click sharing).

4. Να παρουσιάζετε περιεχόμενο φιλικό προς τις κινητές συσκευές

Θυμηθείτε πως φιλικό προς τις συσκευές mobile δεν περιλαμβάνει μόνο τη γρήγορη φόρτωση της σελίδας και την ανταπόκριση με τους χρήστες. Συνοδευτικά χρειάζεται να δημιουργήσετε περιεχόμενο προσαρμοσμένο για ανάγνωση και κοινοποίηση σε κινητές συσκευές. Αρχικά, οφείλετε να αναρωτηθείτε, πού πιστεύετε ότι βρίσκεται το κοινό που διαβάζει την τελευταία σας δημοσίευση;
Μεγάλες πιθανότητες υπάρχουν να βρίσκεται στη σειρά για τον πρωινό καφέ ή σε κάποιο εστιατόριο, περιμένοντας ένα γεύμα. Σίγουρα δεν βρίσκονται σε ένα ήσυχο περιβάλλον που δεν υπάρχουν στοιχεία για να τους αποσπάσουν την προσοχή. Στο περιβάλλον αυτό χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους, όπου παρατηρούν ποικιλία περιεχομένου που αναζητά προσοχή.

mobi

Το φιλικό προς κινητές συσκευές περιεχόμενο περιλαμβάνει στοιχεία που προτρέπουν το κοινό να το διαβάσει και να κερδίσει από τη διαδικασία αυτή. Όσο πιο γρήγορα καταφέρετε να κατευθύνετε το κοινό σας προς την πρότασή σας, τόσο πιο γρήγορα θα παρουσιάσετε την αξία που προσδίδει το περιεχόμενό σας.

Συμπερασματικά συνδέοντας το περιεχόμενό σας με ένα προφίλ στα social media, αποτελεί μόνο το πρώτο βήμα για την κοινωνική σύνδεσή σας. Για να ολοκληρώσετε και να επιταχύνετε τη διαδικασία αυτή, οφείλετε να εξετάσετε σοβαρά τη δημιουργία και διανομή περιεχομένου κατάλληλου, για να κερδίσει το κοινό από την πρώτη στιγμή που θα βρεθεί στη σελίδα σας. Ωστόσο τις περισσότερες φορές, εξαιτίας της έλλειψης εμπειρίας και χρόνου αυτό είναι ακατόρθωτο χωρίς την καθοδήγηση κάποιου ειδικού. Συνεπώς σας προτείνουμε να απευθυνθείτε σε άτομα που ειδικεύονται στον εν λόγω τομέα.

SEO · Social Media

seo · Social Media · website

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting