Δελτία Τύπου και SEO
Νέα δεδομένα για τα Δελτία Τύπου που δυσχεραίνουν το SEO για όλους.
Με νέα οδηγία βγήκε η Google λίγο πριν φύγουμε όλοι για διακοπές, στα τέλη Ιουλίου και ανακοίνωσε πως τα Δελτία Τύπου θα πρέπει -όπως και τα πληρωμένα links- να περιέχουν NOFOLLOW links, δηλαδή θα πρέπει να μη δίνουν αξία στις ενέργειες για Search Engine Optimization της εταιρείας.
Η οδηγία, λέει η Google, αφορά όλα τα links που περιέχει ένα Δελτίο Τύπου και είναι εφαρμόσιμη άμεσα.
Αυτή η εξέλιξη σε μεγάλο βαθμό επηρεάζει το SEO, καθώς τα Δελτία Τύπου αποτελούν για πολλές εταιρείες το #1 όχημα στην προσπάθεια του on-going link-building.
Αυτό που επιτρέπει η Google είναι να υπάρχει FOLLOW link (που δίνουν αξία στο SEO) σε οποιαδήποτε αναφορά κάνεις τρίτος σχετικά με την όποια είδηση περιέχει το Δελτίο Τύπου, αλλά αυτό ήδη είναι ένα μικρό κομμάτι του buzz που δημιουργούν οι περισσότερες εταιρείες με κάθε δελτίο τύπου τους.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, αν όλοι ακολουθήσουν την οδηγία κατά γράμμα και άμεσα, ουσιαστικά βλέπουμε για μία ακόμα φορά τη σημασία του Social Media Optimization για SEO.
Πάντως, επειδή αυτά τα πράγματα δεν κόβονται τόσο εύκολα (και επειδή το γενικό consensus είναι πως δε θα αρχίσουν τα penalties στη Google τόσο γρήγορα σχετικά με κάτι τέτοιο, ειδικά σε μικρές χώρες) η δική μας πρόταση είναι «παν μέτρον άριστον».