Εξαγορές
Δεν είναι τυχαίο πως οι κλάδοι που γνωρίζουν ανάπτυξη είναι εκείνοι όπου τα corporate θέματα κινούνται πιο γρήγορα.
Έτσι, όλη η σεζόν 2011 – 2012, μας βρήκε να ακούμε για εξαγορές συνεχώς:
- Το facebook αγόρασε το instagram
- Το Google αγόρασε την πλατφόρμα Wildfire
- Η Oracle, ο γίγαντας που δεν είχε μπει στην αγορά των social media, αγόρασε την πλατφόρμα Involver.
Έχει νόημα για το μεγάλο ψάρι να καταπιεί το μικρό, αν το μικρό είναι ευέλικτο και εξειδικευμένο σε μια νέα αγορά που αναπτύσσεται. Δεν υπάρχει πολύς χρόνος για απόκτηση know-how με τον «καλό» παλιό τρόπο του χτισίματος. Πρέπει το know-how να παίξει ρόλο άμεσα. Γι αυτό πρέπει να αγοραστεί.
Αντίστοιχα trends συμβαίνουν και στην Ελλάδα βέβαια, όπου η αγορά φαίνεται να ξεκαθαρίζει μεταξύ των agencies που είναι σοβαρά και μένουν όρθια και εκείνων που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο hype που είχανε πολλές φορές τα ίδια χτίσει γύρω από το όνομά τους και μαζεύονται και κλείνουν.
Τι επιφυλάσσει άραγε η νέα χρονιά;