The New Stuff - Suit digital marketing

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

Anna Kafkoula


Τι είναι το Native Advertising και γιατί είναι σημαντικό;

Τα Native Ads είναι ουσιαστικά διαφημίσεις που παρουσιάζονται ως editorials. Χάρη σε αυτή τη μορφή, πολλοί χρήστες τις βρίσκουν πειστικές.

Γιατί να επιλέξετε το Native Advertising;

Υπάρχει ένας απλός λόγος για τον οποίο τα Native Ads φτάνουν στο απόγειό τους: οι χρήστες δεν μπορούν να σταθούν σε μία pop-up διαφήμιση. Οι διαφημιστές προσπαθούν να κάνουν τα εμπορικά τους μηνύματα πιο ελκυστικά. Υπάρχουν όμως και άλλα θέματα που οδηγούν σε αυτή την τάση, όπως τα παρακάτω:

  • Η εκτεταμένη χρήση των κινητών

Οι κινητές συσκευές έχουν ξεπεράσει επίσημα τους υπολογιστές όταν πρόκειται για ανθρώπους που περνούν χρόνο online. Τα Native Ads θα αντικαταστήσουν σύντομα τα παραδοσιακά μοντέλα μάρκετινγκ, αφού τα αναδυόμενα παράθυρα δεν είναι φιλικά προς τα κινητά. Αυτή η πλατφόρμα δίνει την ευκαιρία για αλληλεπίδραση, την οποία άλλα μοντέλα δεν μπορούν να προσφέρουν.

  • Εικονική πραγματικότητα

Όταν η εικονική πραγματικότητα συνδυάζεται με τα Native Ads, οι διαφημιστές μπορούν να κάνουν τις καμπάνιες τους ακόμα πιο φυσικές και εντυπωσιακές.

  • Παρουσίαση της διαφήμισης ως ιστορία

Αντί απλώς να πωλούν, οι διαφημίσεις ενδιαφέρονται περισσότερο για την αφήγηση μιας ιστορίας. Αυτή η ειλικρινής προώθηση ενός brand θα προσελκύσει περισσότερους χρήστες από ότι τα παραδοσιακά μοντέλα.

Τύποι Native Advertising

Υπάρχουν διάφοροι τύποι Native Advertising, οι οποίοι περιλαμβάνουν:

  • Social native ads

Αυτά μπορεί να υποστηρίζονται από δημοσιεύσεις ειδήσεων στο Facebook ή από διαφημιστικά tweets που εμφανίζονται δίπλα στο τυπικό περιεχόμενο των social media, ώστε να φαίνεται ότι είναι σε μία “κανονική” θέση.  Σύμφωνα με έρευνα του Native Advertising Institute και του FIPP, το παγκόσμιο Native Advertising θα αυξηθεί στα 58 δισεκατομμύρια μέχρι το 2018.

  • Native advertising videos

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι οι μορφές βίντεο του Native advertising έρχονται κοντά στο γραπτό περιεχόμενο. Το Snapchat ξεπέρασε πρόσφατα το Twitter, με πάνω από 150 εκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Τώρα, το Facebook και το Snapchat ανταγωνίζονται για το μεγαλύτερο κομμάτι της κερδοφόρας πίτας του περιεχομένου βίντεο.

  • Τα Display ads που εμφανίζονται δίπλα στο αρχικό περιεχόμενο του ιστότοπου υποδοχής

Ενδέχεται να τα δείτε στο τέλος ενός άρθρου ή στο πλάι. Σε έναν ιστότοπο με ειδήσεις, μπορεί να μιμούνται τις «πραγματικές» ειδήσεις, αλλά να συνδέονται με έναν άλλο ιστότοπο.

Advertising · How To · marketing · Online Marketing

ads · native ads · reach

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting