The New Stuff - Suit digital marketing

Ευκολότερο Audience Targeting με τη δημιουργία Customer Profiles σε 3 βήματα!

Smaragda Monou


Η δημιουργία των customer profiles δεν είναι τόσο απλή όσο ακούγεται και γι’ αυτό τον λόγο παραθέτω παρακάτω 3 βήματα για να τα δημιουργήσετε γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ένα χρήσιμο customer profile είναι σαν ένας ολοκληρωμένος οδηγός για την προσέγγιση των ιδανικών πελατών για σας. Σας δίνει μια δομημένη ματιά στους στόχους των πελατών για να δοκιμάσουν το προϊόν σας, στα χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει περισσότερο, καθώς και στα μηνύματα που θα τους φανούν ελκυστικά.

Ας εξετάσουμε, λοιπόν, πώς μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα πληροφοριακό και ευέλικτο customer profile, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να έχετε μια σαφή εικόνα του ποιος είναι ακριβώς κατάλληλος για το προϊόν σας.

Πώς το Customer Profiling αυξάνει τις πωλήσεις;

Η προσπάθεια πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να καταλαβαίνετε τους ιδανικούς πελάτες για σας είναι σαν να οδηγείτε με τα μάτια κλειστά.

 Αν και η χρήση του feedback των πελατών είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να συλλέξετε πληροφορίες για τους πελάτες σας, το τι θα κάνετε με αυτές τις πληροφορίες είναι το επόμενο βήμα που συχνά διαφεύγει από πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Εδώ μπαίνει σε λειτουργία ένα απλό customer profile. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα, ακολουθώντας τα εξής 3 απλά βήματα:

Step #1 – Δημιουργία ευρείων περιγραφών των ιδανικών πελατών σας

Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ευρείες περιγραφές για κάθε ιδανικό πελάτη. Δεν μιλάμε για δημογραφικά στοιχεία ή για οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία, αλλά μόνο για υψηλού επιπέδου άποψη για το τι κάνουν και για το τι είναι σημαντικό για αυτούς στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα με μια εταιρεία σαν τη δική σας.

Η περιγραφή του ιδανικού πελάτη θα περιλαμβάνει στοιχεία για τη στάση του απέναντι στα προϊόντα του κλάδου σας. Στη δική σας ενότητα “About” θα πρέπει να περιγράφετε σύντομα πώς τα προϊόντα σας συμπίπτουν με την αναζήτηση που κάνει ο πελάτης. Είναι σημαντικό ο πελάτης να αισθάνεται ότι πρεσβεύετε τις ίδιες αρχές και ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα τον ωφελήσει.

Τώρα που έχετε δημιουργήσει βασικές ταυτότητες για τους ιδανικούς πελάτες σας, ήρθε η ώρα να χτίσετε περισσότερο αυτά τα προφίλ παρέχοντας λεπτομερέστερες πληροφορίες σχετικά με το τι θέλουν να επιτύχουν οι εν λόγω πελάτες με το προϊόν σας.

Step #2 – Προσδιορισμός Unique User Goals & Most Important Features

Εδώ ξεκινάτε να ενισχύετε το customer profile με λεπτομερείς πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε καλύτερα κάθε πελάτη.

Οι σημαντικότερες πληροφορίες που θα προσδιορίσετε στο βήμα 2 είναι οι user goals για κάθε τύπο πελάτη και τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να επηρεάσουν την προθυμία τους να αγοράσουν από εσάς.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε απαντήσει στις ακόλουθες ερωτήσεις:

1. Ποια γλώσσα θα χρησιμοποιήσει αυτός ο πελάτης για να εντοπίσει το τρέχον πρόβλημα;
2. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος δισταγμός του για να δοκιμάσει την προσφορά σας;
3. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνεργαστείτε με αυτόν τον πελάτη;

Όταν εξετάζετε το τρέχον πρόβλημα ενός πελάτη, είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή στη γλώσσα που χρησιμοποιεί για να περιγράψει το πρόβλημα. Η γνώση της διαδικασίας της σκέψης του θα σας επιτρέψει να έχετε ένα είδος αντίγραφου, το οποίο θα σας βοηθήσει να διαβάζετε τη σκέψη του πελάτη.

Step #3 – Εντοπισμός και καταγραφή του πού θα σας βρουν οι πελάτες

Πώς λοιπόν θα σας εντοπίσουν αυτοί οι ιδανικοί πελάτες; Υπάρχουν ορισμένα βασικά στοιχεία που πρέπει να προσδιορίσετε κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας:

1. Ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται συχνά αυτός ο πελάτης; Τι blogs διαβάζει;
2. Ποιοι είναι οι πιθανότεροι όροι αναζήτησης που θα χρησιμοποιήσει;
3. Τι είδους περιεχόμενο τον ελκύει περισσότερο;

Για να απαντήσετε στην πρώτη ερώτηση, εξετάστε προσεκτικά τις άλλες πληροφορίες που έχετε συγκεντρώσει για αυτόν τον πελάτη και συγκεντρώστε μια λίστα από websites που συχνάζει τακτικά. Αυτού του είδους οι πληροφορίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τον σχεδιασμό στρατηγικών διαφήμισης, τη δημιουργία επιτυχημένων αναρτήσεων και τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις που ενδέχεται να έχουν παρόμοιο κοινό.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να σκεφτείτε τους όρους αναζήτησης που θα χρησιμοποιηθούν συνήθως από κάθε πελάτη σας.

Τέλος, σκεφτείτε τι είδους περιεχόμενο θα προσελκύσει κάθε τύπο πελάτη και ποιο περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για υποστήριξη. Ο προσδιορισμός των διαφόρων ειδών περιεχομένου που λειτουργεί καλύτερα για κάθε πελάτη, είναι επίσης πολύ σημαντικός, διότι σας επιτρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο με νόημα, το οποίο δεν πυροδοτεί τυχαίες αναρτήσεις ιστολογίου που ελπίζετε ότι σχετίζονται με τους πιθανούς πελάτες σας.

How To · marketing · SEO · user experience

audience · customer · profiles · targeting

Agencies

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting