The New Stuff - Suit digital marketing

Η ανανεωμένη έκδοση του Klout

Vasso Valti


Έχουμε ξαναμιλήσει στο παρελθόν για το Klout, μέσα από το οποίο κάθε χρήστης μπορεί να μετρήσει την επιρροή του στα social media παρακολουθώντας έναν δείκτη που κυμαίνεται από το 1 έως το 100.

Μια νέα εκδοχή του τώρα θέλει να εξελίξει τη πλατφόρμα σε ένα μέσο που δεν περιορίζεται απλά στο να ενημερώνει τους χρήστες του για το πόση επιρροή έχουν, αλλά και γιατί την έχουν και πως μπορούν να την αυξήσουν. Όραμα του Klout είναι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο επίσημο blog, του «να κάνει γνωστούς τους ανθρώπους για αυτό που πραγματικά αγαπούν».

Όσοι χρησιμοποιούν τη πλατφόρμα θα έχουν παρατηρήσει πως η δομή και το design του έχουν αλλάξει και ανανεωθεί. Πλέον, δε δίνεται τόση έμφαση στο score του χρήστη, αλλά στο τρόπο που ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει και να μοιραστεί περιεχόμενο έτσι ώστε να αυξήσει το engagement με το «κοινό» του.

Με την επιλογή “Create”, οι χρήστες έχουν ουσιαστικά ένα είδος news feed με 15 δισεκατομμύρια δεδομένα ανά μέρα μέσα από τα οποία μπορούν να επιλέξουν. Δίνεται δηλαδή πλούσιο υλικό για να δημιουργήσει κάποιος post, άρθρα και tweets. Στη κορυφή της σελίδας παρουσιάζονται όλα τα θέματα που θεωρεί η πλατφόρμα ότι ενδιαφέρουν όχι τόσο τον ίδιο το χρήστη όσο τους φίλους, τους fans και τους followers του. Περιεχόμενο, δηλαδή, που θα δώσει σε κάποιον την ευκαιρία να αυξήσει την επιρροή του στα social media.

Klout333

Πέρα από τα παραπάνω, το Klout, συμβουλεύει για τις ώρες που είναι προτιμότερο να ποστάρει κανείς ανάλογα με το «κοινό» του, τις ώρες, με άλλα λόγια, που βρίσκεται περισσότερος κόσμος online. Οι χρήστες μπορούν να προγραμματίσουν πότε θέλουν να δημοσιεύσουν το υλικό τους και σε ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με τον Sanjay Desai, Chief Product Officer της εταιρείας, η νέα έκδοση του Klout περιλαμβάνει τέσσερις κατηγορίες ανάλογα με το είδος του περιεχομένου που ψάχνει κανείς για να δημοσιεύσει. Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες χωρίζονται ως εξής:

On the Rise: Περιεχόμενο το οποίο πρόκειται να γίνει trend.
Crowd Pleaser: Περιεχόμενο που ενδιαφέρει περισσότερο το «κοινό» του κάθε χρήστη.
Hidden Gem: Περιεχόμενο που οι περισσότεροι δεν έχουν δει.
Hot off the press: Περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από έγκυρη πηγή.

Επιπλέον, σε κάθε βίντεο, άρθρο ή φωτογραφία όπου το Klout παρουσιάζει ως προτεινόμενο στο news feed του κάθε χρήστη, υπάρχει η επιλογή thumbs up/thumbs down δηλαδή συμφωνώ/δεν συμφωνώ, έτσι ώστε η πλατφόρμα να προσαρμόζει συνεχώς το περιεχόμενο στα ενδιαφέροντα του χρήστη και του «κοινού» του.

Μπορεί το Klout να προσφέρει περισσότερα απ’ όσα στο παρελθόν, όμως το αν εξυπηρετεί τους χρήστες του και αν τελικά αυτό που υπολογίζει είναι έγκυρο, παραμένουν ακόμα αμφίβολα.

 

 

 

Social Media

klout · new version · social

Vasso Valti

Η Βάσω Βαλτή είναι φοιτήτρια στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting