The New Stuff - Suit digital marketing

Η εφαρμογή της Google Analytics προσφέρει αυτοματοποιημένα αποτελέσματα

Sanfora Dhimitri


Η εφαρμογή των Google Analytics πλέον προσφέρει αυτοματοποιημένα αποτελέσματα, τα οποία συγκεντρώνει από την εκάστοτε πλατφόρμα. Σκοπός της Google είναι να προσφέρει στους χρήστες τα στοιχεία που χρειάζεται να γνωρίζουν σχετικά με την πλατφόρμα τους με απλό και προσιτό τρόπο.

Η λειτουργία κυκλοφόρησε τη Παρασκευή  2 Σεπτεμβρίου και είναι διαθέσιμη στα smartphones με λειτουργικό σύστημα IOS και Android. Δίνει την ευκαιρία στους marketers να δουν μέσα σε μόλις λίγα λεπτά μεγάλο αριθμό πληροφοριών, τις οποίες πληροφορίες για να τις αντλήσουν, θα χρειάζονταν ατελείωτες ώρες μελέτης και ανάλυσης των διαφόρων δεδομένων της πλατφόρμας.

Για να μπορεί να προσφέρει την υπηρεσία αυτή, τα Google Analytics χρησιμοποιεί μηχανή νοημοσύνης (machine learning) η οποία επεξεργάζεται τις ”πρώτες ύλες” που αντλεί από τις πλατφόρμες και τις μετατρέπει σε αρχεία τα οποία γίνονται κατανοητά με την πρώτη ματιά.

Τα Google Analytics ήδη παρακολουθούσαν τις πληροφορίες. Τώρα πλέον ”τραβάνε” τις πιο σημαντικές από αυτές και δημιουργούν αυτοματοποιημένα αποτελέσματα. Κατ’αυτόν τον τρόπο οι marketers γλυτώνουν πολύτιμο χρόνο.

google-analytics-tips-illustration

Η μηχανή νοημοσύνης της Google, έχει την δυνατότητα να επιλέγει και να συνδυάζει τις χιλιάδες πληροφορίες που υπάρχουν. Με τον τρόπο αυτό παρέχει ουσιαστικές ιδέες και προτάσεις χάρη στην αυτοματοποιημένη ανάλυση.

Ο Ajay Nainani, ο οποίος είναι ο Product Manager της Google εξηγεί πως αυτά τα αποτελέσματα έχουν δημιουργηθεί με βάση το feedback των marketers. Σκοπός της λειτουργίας είναι να παρέχει γρήγορα αποτελέσματα και συμβουλές στους marketers σχετικά με καμπάνιες που τρέχουν, ώστε να έχουν την δυνατότητα να κάνουν άμεσα αλλαγές σε περίπτωση που χρειαστεί.

Ο Nainani χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα τις διακοπές. Κατά την διάρκεια των διακοπών οι πωλήσεις είναι αυξημένες και αποτελούν ένα μεγάλο μέρος των εσόδων για τους λιανοπωλητές.  Οι έμποροι και οι marketers χρησιμοποίησαν τα αυτοματοποιημένα δεδομένα, ώστε να μπορέσουν να καθορίσουν τα δημοφιλή προϊόντα της σεζόν και να προσδιορίσουν τον τρόπο που θα τα διαφημίσουν. Ποιά προϊόντα είχαν αύξηση στις πωλήσεις τους ή πόσες επισκέψεις είχε η εταιρεία τον περασμένο μήνα; Αυτές είναι ερωτήσεις οι οποίες για να απαντηθούν μπορεί να χρειαστούν μέρες.

Χάρη στη νέα λειτουργία της  Google, οι marketers θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία των εκάστοτε διαφημιστικών εκστρατειών τους άμεσα. Η άμεση ενημέρωση που θα έχουν θα τους επιτρέπει να αντιδράσουν σε μικρότερο χρονικό διάστημα ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της κάθε καμπάνιας. Γεγονός που σημαίνει πως το ποσοστό μιας αποτυχημένης καμπάνιας θα μειωθεί ακόμη περισσότερο.

 

 

Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Technology

Sanfora Dhimitri

H Sanfora Dhimitri είναι απόφοιτη τμήματος Marketing του Πανεπιστημίου Greenwich στο Λονδίνο. Την διακρίνει η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφει για το Digital Marketing, καθώς η δυναμική του κλάδου αυξάνεται διαρκώς δημιουργώντας συνεχώς τροφή για σκέψη και δημιουργικότητα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executuve στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting